Γεια σας, λυπάμαι που περιμένατε περισσότερο από μια εβδομάδα για την απόσυρσή σας. Σας είπε το καζίνο τον λόγο; Ήταν απαραίτητο να γίνει επαλήθευση στην περίπτωσή σας; Τι σου είπαν την τελευταία φορά;
Τέλος πάντων, δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν την απόσυρσή σας, οπότε αν δεν αλλάξει τίποτα, μπορείτε να με ενημερώσετε ξανά και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε. Είδα ότι το καζίνο έχει ήδη λύσει ένα παράπονο και έχει άλλα δύο ανοιχτά αυτή τη στιγμή, οπότε ελπίζω ότι θα είναι επίσης επιτυχημένο.
Θα είμαι εδώ αν υπάρχουν αλλαγές.
Hi, I'm sorry you've been waiting more than a week for your withdrawal. Did the casino tell you the reason why? Was it necessary to verify in your case ? What did they tell you last time ?
Anyway, we give casinos 14 days to resolve your withdrawal, so if nothing changes, you can update me again and we will try to help you. I saw that the casino has already solved one complaint and has two more open at the moment, so I hope that will be successful as well.
I'll be here if there's any changes.
Αυτόματη μετάφραση: