Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοMagius Casino - γενική συζήτηση

Magius Casino - γενική συζήτηση

 από Romi
|
1.201 προβολές 13 απαντήσεις |
|
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Magius Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Έκανα το τζάκποτ του Magius Casino και έγραψα απευθείας στην υποστήριξη σφαλμάτων διακομιστή, είπαν ότι υπάρχει συντήρηση για βελτιώσεις στον διακομιστή, αλλά όλα τα άλλα παιχνίδια λειτουργούν

Αυτόματη μετάφραση:

file Τι είναι αυτό είναι απάτη

Αυτόματη μετάφραση:
sisdagi5

Were they able to fix it so you could return to the game, though?

Όχι, δυστυχώς όχι. Έχω εγγραφεί σε άλλο λογαριασμό. Αυτό το παιχνίδι είναι πλήρως λειτουργικό, αλλά ο λογαριασμός μου έχει σφάλμα διακομιστή.

Αυτόματη μετάφραση:
sisdagi5

And are you okay with that that you couldn't continue there?

Όχι, σίγουρα όχι, ίσως θα είχα σπάσει το τζάκποτ με αυτήν την περιστροφή, ποιος ξέρει, έχω μπλοκάρει αυτό το καζίνο ούτως ή άλλως, το διέγραψα και ζήτησα να διαγραφεί ο λογαριασμός μου, ποτέ στη ζωή μου αυτό το καζίνο δεν θα ξανά

Αυτόματη μετάφραση:
sisdagi5

It is completely understandable, of course, if this is the best for you.

Have you found any other casino, though? Or you are not that interested?

Έχω το Löwen Play Casino τώρα που είμαι εγγεγραμμένος, αλλά δεν μπόρεσα ποτέ να παίξω σωστά κάθε φορά που θέλω να καταθέσω το όριο είναι γεμάτο, τότε πάντα λέει error

Αυτόματη μετάφραση:
sisdagi5

If you'd like to tell us more regarding this issue, you could write about it here, and hopefully we'll be able to find the solution.

What do you say?

Have you tried to contact the support regarding this?

Ευχαριστώ, λειτούργησε τέλεια, πολύ ωραία 👍

Αυτόματη μετάφραση:

Same experience as previous user, with free spins bonus being achieved and got kicked out the game and couldn't get back in. Four times in chat with support, four different answers ("clear your cache, use a different browsers, oh no we are updating games come back later, it is actual a technical issue we are working on it, should be resolved tomorrow". After a week of this, I quit the casino. Dodgy and not worth your money

Διέγραψα αμέσως τον λογαριασμό μου και δεν θα μπω ποτέ ξανά σε αυτό το καζίνο. Είναι καλύτερα να παίζετε σε άλλα καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:

Same experience as previous user, with free spins bonus being achieved and got kicked out the game and couldn't get back in. Four times in chat with support, four different answers ("clear your cache, use a different browsers, oh no we are updating games come back later, it is actual a technical issue we are working on it, should be resolved tomorrow". After a week of this, I quit the casino. Dodgy and not worth your money

Hello, thank you, not the best experience either. In fact, if I got so many different answers, I wouldn't be thrilled either and would rather find another casino to play at. Hasn't time solved it? I guess it's not completely normal and I would like to know how it would go down and how long you would have to chase them. Anyway, that would probably just be unnecessary work for you.🙁

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα