ΦόρουμΚαζίνοMagical Spin Casino - γενική συζήτηση

Magical Spin Casino - γενική συζήτηση

πριν από 11 μήνες από simplyme
|
2786 προβολές 23 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 11 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Magical Spin Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 11 μήνες

Συναλλαγές μέσω Λουξεμβούργου προς Γαλλία. Παιχνίδια χειραγώγησης όπως φαίνεται στα στιγμιότυπα οθόνης στο παράρτημα, το ποντάρισμα ξαφνικά δεν είναι πια εκεί, το παιχνίδι ματαιώνεται!!! filefilefile

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
simplyme
πριν από 11 μήνες

What about the casino's reaction? It may also be a glitch on the provider's side. Or is it now actually restricted to players from Germany?

Allow me a kind question: have you contacted the casino?

I'd love to see the official explanation. 🤔

πριν από 11 μήνες

Φυσικά επικοινώνησα με την υποστήριξη, η συνηθισμένη υποκριτική απάντηση που είναι απόλυτη ανοησία. Τώρα υποτίθεται ότι θα ψάξω για τις λανθασμένες περιστροφές από το ιστορικό του παιχνιδιού μου με ημερομηνία ώρας κ.λπ. Τους έχω στείλει όλα τα στιγμιότυπα οθόνης, όλα είναι εκεί (μεταδεδομένα) και από την άλλη το ιστορικό του παιχνιδιού στον λογαριασμό μου είναι ελλιπές!

. file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Γκουρού του Καζίνο ξέρεις ακριβώς τι συμβαίνει εδώ!!!

Αυτόματη μετάφραση:
simplyme
πριν από 10 μήνες

Since only the two of us are having this conversation, I can assure you that I have no idea what you are concluding.

πριν από 11 μήνες

Φυσικά επικοινώνησα με την υποστήριξη, η συνηθισμένη υποκριτική απάντηση που είναι απόλυτη ανοησία. Τώρα υποτίθεται ότι θα ψάξω για τις λανθασμένες περιστροφές από το ιστορικό του παιχνιδιού μου με ημερομηνία ώρας κ.λπ. Τους έχω στείλει όλα τα στιγμιότυπα οθόνης, όλα είναι εκεί (μεταδεδομένα) και από την άλλη το ιστορικό του παιχνιδιού στον λογαριασμό μου είναι ελλιπές!

. file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Hey and thank you!

Well, in my eyes, this is a very reasonable suggestion and a standard response in case some technical issue occurs.

I normally reply the same when I find a player describing any sort of technical trouble, since this is the first logical step.

Well, if you are convinced your gaming history is incomplete and the casino is not right, stop accusing and submit the complaint. Be ready to provide that metadata, please. With it available, it should be quite a quick check, right?

What about asking the concrete game provider? Have you also considered that?

πριν από 10 μήνες

Αν πας σε ιδιότητες στιγμιότυπου οθόνης μπορείς να δεις τα πάντα!!! Έχω και ένα βίντεο κλιπ που τώρα θα βάλω στο διαδίκτυο. Έχω εξαπατηθεί από τα καζίνο με αυτόν τον τρόπο αρκετές φορές, οι ανώτερες αρχές πρέπει να αποφασίσουν και να ερευνήσουν... υπάρχουν στην πραγματικότητα, η υποστήριξη και η επιτροπή είναι παθητικές σε αυτήν την περίπτωση ... ήρθε η ώρα να σταματήσει η οικονομική απάτη του Κουρασάο δίκτυο γεμάτο ψέματα και απάτες

Αυτόματη μετάφραση:
simplyme
πριν από 10 μήνες

Excellent, if you have proof, so the most sensible thing to do is to file a complaint if it is not convenient for you to contact the game provider. It will certainly be better than just pointing fingers at the casino.

πριν από 10 μήνες

Αφού το καζίνο δεν έχει ούτε στυλ ούτε επίπεδο, όπως καταλαβαίνεις και μόνος σου, δεν υπάρχει σύνδεση με τον πάροχο, αυτά είναι χειραγωγημένα παιχνίδια!!!! Οι καταθέσεις σε € μεταφέρονται σε λογαριασμό κρυπτογράφησης στη Γαλλία, που είναι όλα τα λεφτά;;; Το RTP των παιχνιδιών είναι γελοίο

Αυτόματη μετάφραση:
simplyme
πριν από 10 μήνες

Hmm, that's a shame. But like I said if you think the games are rigged you can file a complaint because I can't help. However, our team can investigate and try to help. That's why I suggested it. 

πριν από 10 μήνες

Δυστυχώς, αυτές οι υπεράκτιες συναλλαγές γίνονται πιο συχνά σε καζίνο που τις αξιολογούν ιδιαίτερα πρόσφατα! Όποιος κι αν είναι ο λόγος, δεν καταλαβαίνω αυτή την απληστία, γιατί πιστεύω ότι αυτά τα καζίνο κάνουν μεγάλη ζημιά στον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών επειδή κανείς δεν παίζει πια! Οι αρχές αδιαφορούν και εξαργυρώνουν βαριά!!!

Αυτόματη μετάφραση:
simplyme
πριν από 10 μήνες

Sadly, you are again moving from a concrete matter to a general criticism. Pull yourself together, please, and submit the complaint.

There is nothing left we can do for you. Honestly, someone with your opinions should stop playing in casinos.

Gambling is merely paid entertainment; to me, you definitely don't sound very entertained. 🙏

πριν από 7 μήνες

Εξαιρετικό καζίνο! Μεγάλη ποικιλία μηχανημάτων. Ένα εβδομαδιαίο μπόνους επιστροφής χρημάτων ως VIP. Στενή και ευχάριστη υπηρεσία VIP. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Αυτόματη μετάφραση:
Daoud111
πριν από 7 μήνες

What about writing about your experience in a review for this casino then? Here is the link if you'd like to do so.

πριν από 4 μήνες

Γειά σου,


Έχει κανείς εμπειρία με το Magical Spin; Δεν έχουν πληρώσει τα κέρδη μας των 9500 €. Αν και έχουν ήδη επαληθεύσει, πρέπει να επαληθεύσουν ξανά. Μετά από μια μακρά ανταλλαγή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και την επανειλημμένη υποβολή νέων εγγράφων, ο λογαριασμός έχει πλέον διαγραφεί χωρίς σχόλια.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Zanzu
πριν από 4 μήνες

Hello. May I ask how long ago you requested the withdrawal, please, and what is the reason for closing your account?

Try to provide some more information regarding this issue so we are able to understand it better and maybe help you get it solved.

πριν από 4 μήνες

I can only say that I have had very bad experiences here, unfortunately I have never had a positive balance here... responsible gaming, not at all, I have had my account closed several times, but that didn't happen, I was always able to deposit and play again 😔 sad what kind of crooks are out there here. After I threatened to take legal action, my account was finally closed.

simplyme
πριν από 4 μήνες

So it is sad when it had to come to this stage. On the other hand, I'm glad you managed to close your account and now you have peace of mind. If you would like to tell us more about your experience. But I won't force you.

πριν από 4 μήνες

I am far from writing any untruths about a casino here, these are my experiences and they are true. The casino blocked my account when I got really angry when I asked them to close my account, but my account was never closed and I was always able to continue making deposits.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα