Γεια και ευχαριστώ!
Λοιπόν, στα μάτια μου, αυτή είναι μια πολύ λογική πρόταση και μια τυπική απάντηση σε περίπτωση που παρουσιαστεί κάποιο τεχνικό πρόβλημα.
Συνήθως απαντώ το ίδιο όταν βρίσκω έναν παίκτη να περιγράφει οποιοδήποτε είδος τεχνικού προβλήματος, καθώς αυτό είναι το πρώτο λογικό βήμα.
Λοιπόν, εάν είστε πεπεισμένοι ότι το ιστορικό τυχερών παιχνιδιών σας είναι ελλιπές και το καζίνο δεν είναι σωστό, σταματήστε να κατηγορείτε και υποβάλετε την καταγγελία. Να είστε έτοιμοι να παρέχετε αυτά τα μεταδεδομένα, παρακαλώ. Με το διαθέσιμο, θα πρέπει να είναι πολύ γρήγορος έλεγχος, σωστά;
Τι γίνεται με το να ρωτήσεις τον συγκεκριμένο πάροχο παιχνιδιών; Το έχεις σκεφτεί και αυτό;
Hey and thank you!
Well, in my eyes, this is a very reasonable suggestion and a standard response in case some technical issue occurs.
I normally reply the same when I find a player describing any sort of technical trouble, since this is the first logical step.
Well, if you are convinced your gaming history is incomplete and the casino is not right, stop accusing and submit the complaint. Be ready to provide that metadata, please. With it available, it should be quite a quick check, right?
What about asking the concrete game provider? Have you also considered that?
Αυτόματη μετάφραση: