ΦόρουμΚαζίνοMagical Casino - γενική συζήτηση

Magical Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από Gregory26
|
3584 προβολές 27 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 4 μήνες

Γεια σας, αντιμετωπίζω προβλήματα με την ανάληψη στο Magical Casino, έχετε πληροφορίες σχετικά με αυτά, μου είναι δύσκολο να επικοινωνήσω μαζί τους, μου είπαν ότι πρέπει να καταθέσω 200 e για να μπορέσω να κάνω ανάληψη, απίστευτο, υπάρχει κάποιος μηχανισμός άμυνας έναντι αυτής της αγανάκτησης; Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Abanilla-2
πριν από 4 μήνες

Hello, since the casino told you that you have to deposit 200 to withdraw, what is the reason for that ? I know that casinos ask for verification deposits but this doesn't seem like the situation because it sounds like a lot to me. Did they tell you that if you don't do it you won't get your money ? Is this your first withdrawal here ?

Jaro
πριν από 4 μήνες

Γεια σας, η κατάσταση είναι η εξής και όποιος αμφιβάλλει για το λόγο μου έχει τις συνομιλίες μέσω email που ευχαρίστως θα προσφέρω... ένας πράκτορας καζίνο που αναφέρεται επίμονα στα threads ως σούπερ επαγγελματίας, με βομβαρδίζει με email με προσφορές κατάθεσης, για πολύ καιρό Τέλος Κάνω μια πρώτη κατάθεση 20ε με μπόνους 300%, δεν έχω κέρδη, κάνω δεύτερη κατάθεση 20 και το ίδιο μπόνους μέρες μετά, αυτή τη φορά παίρνω ένα καλό έπαθλο με μετρητά (πριν το μπόνους) και τέλος Τελειώνω τη συνεδρία με υπόλοιπο 240, μπόνους 180 πραγματικών 60 που δεν χρησιμοποίησα. Ξεκινάω τη διαδικασία ανάληψης, παραδίδω έγγραφα, δεν έχουν πού να τα επισυνάψουν στον ιστότοπο, τα πάντα με email, μου δίνουν μια διεύθυνση που δεν επιτρέπει την επισύναψη αρχείων, τελικά με την Amanda καταφέρνω να επαληθεύσω και να ξεκινήσω την απόσυρση 180, επειδή το ακυρώνουν συνεχώς χωρίς λόγο, για εβδομάδες, γράφω στην Αμάντα και δεν απαντά για βδομάδες, τελικά μου απαντά ένας συνάδελφος λέγοντας ότι δεν μπορώ να κάνω ανάληψη γιατί έχω κάνει μόνο δύο καταθέσεις των 20 ε. και ότι για να κάνεις ανάληψη πρέπει να κάνεις ελάχιστο ποσό κατάθεσης 200 ε, είμαι εξοργισμένος όπως είναι Λογικά, του λέω να δει το ιστορικό ότι έχω περισσότερες καταθέσεις από αυτό στο καζίνο και μου λέει ότι είναι το νέο καζίνο και όχι το παλιό, του δείχνω το θυμό μου για τις καταχρηστικές του συνθήκες και μου λέει ότι είναι αυτό, κάνω συχνά βάζω την κριτική μου στον ιστότοπο του Γκουρού. Μόλις έβαλα το review, μου γράφει, μου λέει ότι θα επιστρέψει τις δύο καταθέσεις σε λογαριασμό, το κάνει και αποσύρουν το υπόλοιπο που κέρδισαν, είναι απίστευτη κατάχρηση, παίζω online εδώ και 15 χρόνια και δεν μου έχει συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο, μου πήραν τα χρήματά μου, χρήματα που κέρδισα χωρίς να μετατρέψω μπόνους, με πραγματικά χρήματα, θα ήθελα να μάθω πώς ακούω να κινούνται ενέργειες εναντίον αυτών των εγκληματιών. Ευχαριστώ για τη δουλειά σας

Αυτόματη μετάφραση:
Abanilla-2
πριν από 4 μήνες

If you uploaded money with real money then I would be angry in your case too. But it seems to me that if you took a bonus then that could be a problem, because it could be mixed funds and everything could be completely different in the end. 

However, if you feel that your money has been wrongly taken from you, you can lodge a complaint and our team will take a closer look at the problem. 

If you are interested, just tap on this link. ⬅️

I'm also quite surprised that the casino was suddenly willing to give you a refund when you wrote a review on our site, I find that suspicious.

So what, you're in ?

πριν από 4 μήνες

Γεια σου Jaro, ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σου. Όπως ανέφερα, η περίπτωση είναι μοναδική για μένα, είμαι ακόμα μπερδεμένος, έχω μεγάλη εμπειρία σε διαδικτυακά καζίνο σε κουλοχέρηδες, αυτό δεν μου έχει συμβεί ποτέ, ο τρόπος που προσπαθώ να κάνω κερδοφόρες τις μικρές επενδύσεις που κάνω είναι εκμεταλλευόμενος τα μπόνους κατάθεσης, είτε είναι μπόνους ευπρόσδεκτα είτε άλλου τύπου, συνήθως με εισόδημα 20 ε που είναι το όριο που έχω ορίσει για την τραπεζική μου διαχείριση. Σε αυτό το καζίνο με κατάθεση 20 ε πήρα ένα μπόνους 60, οπότε το υπόλοιπό μου ήταν 20 ε πραγματικό, 60 ε μπόνους, σύνολο 80. Στον πρώτο κουλοχέρη που έπαιξα πήρα ένα σημαντικό έπαθλο με το πραγματικό υπόλοιπο δεν θυμάμαι το ποσό Λοιπόν, αλλά πάνω από 200e, έτσι συνέχισα την περίοδο παιχνιδιού, κάνοντάς το εξ ολοκλήρου με μια πραγματική ισορροπία. Τέλος, στο υπόλοιπό μου στο τέλος της συνεδρίας εμφανίζονται 180e πραγματικόυ υπολοίπου και 60e υπολοίπου μπόνους, σύνολο 240. ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΞΕΡΕΤΕ ΗΔΗ. Είναι σκέτη αγανάκτηση, μου στέλνουν συνέχεια προσφορές κατάθεσης SAMANTHA και σήμερα του απάντησα με ένα υπαινικτικό μήνυμα, μπορείτε να φανταστείτε το περιεχόμενο. Έχω όλες τις συζητήσεις με τον Αλέξανδρο και τη Σαμάνθα για αυτά που εκθέτω, είναι νήματα μηνυμάτων, όλη η απάτη είναι πολύ καλά ξεκαθαρισμένη, αν θέλεις θα σου στείλω τα μηνύματα, αφού στο link που μου άφησες το κάνω δεν βλέπω την επιλογή να εκθέσω και να τεκμηριώσω αυτά που λέω. Ελπίζω οι χρήστες του υπέροχου ιστότοπού σας να λάβουν υπόψη αυτά που εκθέτω και να μην καταλήξουν να αντιμετωπίσουν αυτήν την άδικη κατάσταση.

Αυτόματη μετάφραση:
Abanilla-2
πριν από 4 μήνες

Thanks for the description. 

My question is when you click on the link I posted what do you see there ? Is there nowhere to enter a complaint ? Not even if you type in the casino in question ? I'll try to post it again and hopefully there won't be any problems, because you should be able to write your situation and post some other things about it. 

Please let me know if it went well or not.


Jaro
πριν από 4 μήνες

Γεια σου Jaro, δεν έχω τρόπο σε αυτόν τον σύνδεσμο να εκφράσω το παράπονό μου για το καζίνο, μου δίνουν κάποιες πιθανές λύσεις όταν εντοπίσω το πρόβλημα στην απόσυρση και από εκεί δεν κάνω περαιτέρω πρόοδο...δεν υπάρχει καμία στιγμή κάποια ενότητα όπου Μπορώ να εξηγήσω τι έχει συμβεί, ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Abanilla-2
πριν από 4 μήνες

I’m sorry to hear this. Could you please provide a screenshot of the last page you can get to by clicking the link?

I’ll get it checked.

If you access the forum from a PC, could you turn on the developers' console so the screenshot shows all listed functions, please?

It seems some players still can't submit complaints, and we have to find out why.

Thank you very much for helping us. 🙏

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα