πριν από 1 έτος
Είναι φυσιολογικό αυτό για αυτό το καζίνο; ή είναι απάτη;
Is this normal for this casino? or is it a scam?
esto es normal para este casino?o es una estafa?
0
Είναι φυσιολογικό αυτό για αυτό το καζίνο; ή είναι απάτη;
Is this normal for this casino? or is it a scam?
esto es normal para este casino?o es una estafa?
Γειά σου.
Δεν βλέπω σημάδια απάτης, μόνο ενδελεχή έλεγχο, θα έλεγα.
Τέλος πάντων, θα μπορούσατε να απαντήσετε στην ερώτησή μου σχετικά με την επαλήθευση; Παίζει σημαντικό ρόλο στην ταχύτητα απόσυρσης, ξέρετε;
Hello.
I see no signs of a scam, just a thorough check, I'd say.
Anyway, could you kindly answer my question regarding the verification? It plays a significant part in the withdrawal speed, you know?
Εάν ο λογαριασμός έχει ήδη επαληθευτεί
If the account is already verified
Si la cuenta esta verificada ya
Γειά σου.
Αυτά είναι όντως καλά νέα. Ευχαριστώ.
Δυστυχώς, ορισμένα καζίνο πληρώνουν άμεσα και κάποια όχι. Αλλά μια απάτη σημαίνει ότι δεν θα πληρωθείτε ποτέ. Θα έμενα θετικός. Για παράδειγμα, επιτρέπουμε στο καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να επαληθεύσει τον λογαριασμό και να προχωρήσει στην ανάληψη. Μόνο αφού δεν συμπληρωθεί αυτή η περίοδος, παρέμβουμε μέσω της καταγγελίας.
Πόση ώρα περίμενες?
Hello.
That's indeed good news. Thank you.
Sadly, some casinos pay instantly, and some do not. But a scam means you won't ever get paid. I would stay positive. For instance, we allow the casino 14 full days to verify the account and proceed with the withdrawal. Only after this period is not fulfilled we step in through the complaint.
How long have you been waiting?
Αυτή τη στιγμή μετράω το περασμένο Σάββατο και Κυριακή σχεδόν 1 εβδομάδα
At the moment I have been counting last Saturday and Sunday for almost 1 week
De momento llevo casi 1 semana contando sábado y domingo pasados
Αυτό είναι επώδυνο να το διαβάζεις. Είμαι πεπεισμένος ότι με καλή οργάνωση και αφοσιωμένους υπαλλήλους, μια εβδομάδα είναι το μέγιστο εύλογο όριο. Αν και δεν ξέρω τι προκαλεί μια τέτοια καθυστέρηση, ελπίζω σίγουρα να τελειώσει σύντομα! Είστε σε επαφή με την υποστήριξη;
This is painful to read. I'm convinced that with a good organization and dedicated employees, one week is the maximum reasonable threshold. Though I do not know what's causing such a delay, I certainly hope it will end soon! Are you in touch with the support?
Ναι, κάθε μέρα και έχουν πάντα κάποια δικαιολογία ή την ίδια ομιλία από 7 έως 21 εργάσιμες ημέρες και φυσικά είναι 4092€ οπότε η υπομονή μου εξαντλείται
Yes, every day and they always have some excuse or the same speech from 7 to 21 business days and of course it is €4092 so my patience is running out
Si todos los días y siempre tienen alguna excusa o el mismo discurso de 7 a21 días laborales y claro son 4092€ así q se m esta acabando la paciencia
αυτό μου λένε συνέχεια
this is what they keep telling me
esto es lo qué e no paran de decirme
Έτσι όπως το βλέπω, αυτό μοιάζει περισσότερο με ένα γενικό σχόλιο παρά με κάτι πιο συγκεκριμένο ή κατάλληλο.
Λυπάμαι που το λέω αυτό, αλλά φαίνεται ότι δεν θα λάβουμε περαιτέρω εξήγηση. Ως εκ τούτου, ελπίζουμε ότι τα χρήματά σας θα αποδεσμευτούν σύντομα. Διαφορετικά, εάν περάσουν 14 ημέρες χωρίς ένδειξη πληρωμής, μια άλλη επιλογή θα είναι η υποβολή καταγγελίας. 🙁
Τα δάχτυλά μου είναι σταυρωμένα για σένα. 🤞🤞
So as I look at it, this is more like a general comment rather than something more concrete or suitable.
I'm sorry to say that, but it looks like we will get no further explanation; hence, hopefully, your money will be released soon. Otherwise, if 14 days pass without a sign of payment another option will be submitting a complaint. 🙁
My fingers are crossed for you. 🤞🤞
Πόση ώρα περίμενες? Περιμένω 14 μέρες και λένε ότι μπορεί να πάρει και 21 μέρες. Από την πλευρά μου, θα σας δώσω αυτήν την προθεσμία, αλλά σε αντίθετη περίπτωση, θα λάβω νομικά μέτρα.
How long have you been waiting? I've been waiting for 14 days and they say it can take up to 21 days. For my part, I will give you that deadline, but if not, I will take legal measures.
Cuanto llevas esperando??yo llevo 14 días y m dicen q se pueden demorar hasta los 21..yo por mi parte les daré ese plazo pero si no tomaré medidas legales
Ποια νομικά μέτρα σκοπεύατε να λάβετε; Παρόμοιος χρόνος αναμονής για μένα, λίγες μέρες λιγότερες νομίζω.
Περιμένεις μεγάλη απόσυρση;
What legal measures would you be planning to take? Similar waiting time for me, few days less I think.
Are you waiting for a big withdrawal?
danieljosifsnowden πόσο περίμενες; Περιμένω 5κ
Μπορεί κάποιος που περιμένει ακόμα να επικοινωνήσει μαζί μου ή να με ενημερώσει εδώ, ευχαριστώ
Φαίνεται ότι πληρώνουν μικρές και πρώτες αναλήψεις ίσως;
danieljosifsnowden how much were you waiting for? I'm waiting for 5k
Can anyone that is still waiting please contact me, or let me know on here, thank you
It seems like they are paying small and first withdrawals maybe?
Εάν περιμένετε 14 ημέρες για την απόσυρσή σας και ακόμη και τότε δεν την έχετε, θα συνιστούσα να υποβάλετε μια καταγγελία μαζί μας και η ομάδα μας θα εξετάσει την κατάστασή σας. Θα ήταν δυνατό να μας ενημερώσετε για περαιτέρω εξελίξεις;
Θα ήθελα επίσης να προτείνω τη χρήση του κουμπιού "απάντηση", γιατί όταν απαντάτε σε κάποιον, ειδοποιεί τον παίκτη και μπορείτε να συντομεύσετε το χρόνο που χρειάζεται για να σας απαντήσει.
Αυτό είναι απλώς μια λεπτομέρεια.
If you wait 14 days for your withdrawal and even then you still don't have it, I would recommend filing a complaint with us and our team will take a look at your situation. Would it be possible to update us on further developments ?
I would also like to recommend using the "reply" button, because when you reply to someone, it notifies the player and you can shorten the time it takes for them to reply to you.
This is just a detail.
Προς το παρόν θα περιμένω τις 21 εργάσιμες ημέρες που αναφέρουν, αν μετά δεν υπάρξει απάντηση θα επικοινωνήσω ξανά μαζί σας
For now I will wait for the 21 business days that they mention, if after that there is no response I will contact you again
De momento esperaré a los 21 días hábiles q ellos mencionan si después de eso no hay respuesta contactaré con vosotros otra vez
Θα ήθελα να σας κάνω την καταγγελία τώρα!! Γιατί μου λένε πάντα τα ίδια και ήδη αμφιβάλλω αν θα μου πληρώσουν το ποσό που έχω κάνει ανάληψη!! Ελπίζω σύντομα να μου πείτε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσω
I would like to file the complaint with you now!! Because they always tell me the same thing and I am already doubting whether they are going to pay me the amount that I have withdrawn!! I hope that soon you will tell me the steps to follow
Me gustaría poner la queja ya con vosotros!!xq siempre m dicen lo mismo y estoy dudando ya en si me van a pagar el importe que he retirado!!espero q pronto m digáis los pasos a seguir
Γεια, αν περιμένετε δύο εβδομάδες, τότε σας συνιστώ να υποβάλετε μια καταγγελία εδώ σε αυτόν τον σύνδεσμο: https://es.casino.guru/quejas/todas
Προσθέτω επίσης έναν οδηγό που μπορεί να είναι χρήσιμος, ο οποίος σας λέει τι να περιμένετε όταν υποβάλετε μια καταγγελία: https://es.casino.guru/instrucciones-resolucion-quejas
Τέλος πάντων, ποιος λόγος επαναλαμβάνει το καζίνο όταν δεν μπορείτε να κάνετε ανάληψη;
Hi, if you have been waiting for two weeks, then I recommend to file a complaint here on this link: https://es.casino.guru/quejas/todas
I'm also adding a guide that might be helpful, which tells you what to expect when you file a complaint: https://es.casino.guru/instrucciones-resolucion-quejas
Anyway, what reason does the casino keep repeating when you can't make a withdrawal ?
Μου λένε ότι είμαι ακόμα εντός της περιόδου των 7 έως 21 εργάσιμων ημερών και ότι θα με ειδοποιήσουν για τυχόν αλλαγές μέσω email... που δεν έχω λάβει.
They tell me that I am still within the period of 7 to 21 business days and that they will notify me of any changes by email... which I have not received any.
Me dicen que aún estoy dentro del plazo de 7 a 21 días hábiles y que cualquier cambio me lo notificarán x mail..cosa que no he recibido ninguno
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.