ΦόρουμΚαζίνοMagic Win Casino - γενική συζήτηση

Magic Win Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 1 έτος από soko8888
|
31735 προβολές 228 απαντήσεις |
|
1...4 5 6...12
Προσθήκη ανάρτησης
Pedro2310
πριν από 1 έτος

file Είναι φυσιολογικό αυτό για αυτό το καζίνο; ή είναι απάτη;

Αυτόματη μετάφραση:
Pedro2310
πριν από 1 έτος

Hello.

I see no signs of a scam, just a thorough check, I'd say.

Anyway, could you kindly answer my question regarding the verification? It plays a significant part in the withdrawal speed, you know?

πριν από 1 έτος

Εάν ο λογαριασμός είναι επαληθευμένος!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Εάν ο λογαριασμός έχει ήδη επαληθευτεί

Αυτόματη μετάφραση:
Pedro2310
πριν από 1 έτος

Hello.

That's indeed good news. Thank you.

Sadly, some casinos pay instantly, and some do not. But a scam means you won't ever get paid. I would stay positive. For instance, we allow the casino 14 full days to verify the account and proceed with the withdrawal. Only after this period is not fulfilled we step in through the complaint.

How long have you been waiting?

Radka
πριν από 1 έτος

Αυτή τη στιγμή μετράω το περασμένο Σάββατο και Κυριακή σχεδόν 1 εβδομάδα

Αυτόματη μετάφραση:
Pedro2310
πριν από 1 έτος

This is painful to read. I'm convinced that with a good organization and dedicated employees, one week is the maximum reasonable threshold. Though I do not know what's causing such a delay, I certainly hope it will end soon! Are you in touch with the support?


Radka
πριν από 1 έτος

Ναι, κάθε μέρα και έχουν πάντα κάποια δικαιολογία ή την ίδια ομιλία από 7 έως 21 εργάσιμες ημέρες και φυσικά είναι 4092€ οπότε η υπομονή μου εξαντλείται

Αυτόματη μετάφραση:
Pedro2310
πριν από 1 έτος

file αυτό μου λένε συνέχεια

Αυτόματη μετάφραση:
Pedro2310
πριν από 1 έτος

So as I look at it, this is more like a general comment rather than something more concrete or suitable.

I'm sorry to say that, but it looks like we will get no further explanation; hence, hopefully, your money will be released soon. Otherwise, if 14 days pass without a sign of payment another option will be submitting a complaint. 🙁

My fingers are crossed for you. 🤞🤞

πριν από 1 έτος

Did anyone get paid from them? I'm still waiting

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Πόση ώρα περίμενες? Περιμένω 14 μέρες και λένε ότι μπορεί να πάρει και 21 μέρες. Από την πλευρά μου, θα σας δώσω αυτήν την προθεσμία, αλλά σε αντίθετη περίπτωση, θα λάβω νομικά μέτρα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

What legal measures would you be planning to take? Similar waiting time for me, few days less I think.


Are you waiting for a big withdrawal?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

danieljosifsnowden how much were you waiting for? I'm waiting for 5k


Can anyone that is still waiting please contact me, or let me know on here, thank you


It seems like they are paying small and first withdrawals maybe?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

What legal measures would you be planning to take? Similar waiting time for me, few days less I think.


Are you waiting for a big withdrawal?

πριν από 1 έτος

If you wait 14 days for your withdrawal and even then you still don't have it, I would recommend filing a complaint with us and our team will take a look at your situation. Would it be possible to update us on further developments ? 

I would also like to recommend using the "reply" button, because when you reply to someone, it notifies the player and you can shorten the time it takes for them to reply to you. 

This is just a detail. 

jwillow84
πριν από 1 έτος

4092€

Jaro
πριν από 1 έτος

Προς το παρόν θα περιμένω τις 21 εργάσιμες ημέρες που αναφέρουν, αν μετά δεν υπάρξει απάντηση θα επικοινωνήσω ξανά μαζί σας

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 έτος

Θα ήθελα να σας κάνω την καταγγελία τώρα!! Γιατί μου λένε πάντα τα ίδια και ήδη αμφιβάλλω αν θα μου πληρώσουν το ποσό που έχω κάνει ανάληψη!! Ελπίζω σύντομα να μου πείτε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσω

Αυτόματη μετάφραση:
Pedro2310
πριν από 1 έτος

Hi, if you have been waiting for two weeks, then I recommend to file a complaint here on this link: https://es.casino.guru/quejas/todas

I'm also adding a guide that might be helpful, which tells you what to expect when you file a complaint: https://es.casino.guru/instrucciones-resolucion-quejas

Anyway, what reason does the casino keep repeating when you can't make a withdrawal ? 

Jaro
πριν από 1 έτος

Μου λένε ότι είμαι ακόμα εντός της περιόδου των 7 έως 21 εργάσιμων ημερών και ότι θα με ειδοποιήσουν για τυχόν αλλαγές μέσω email... που δεν έχω λάβει.

Αυτόματη μετάφραση:
1...4 5 6...12
Μετάβαση στη σελίδααπό 12 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα