Χαίρετε,
Το τεχνικό ζήτημα είναι απλώς ένα ψέμα για να μην πληρώσεις, να σε κάνει να ακυρώσεις και να χάσεις. Πολλοί παίκτες ακυρώνουν και χάνουν.
Μου είπαν εδώ και ένα μήνα ότι υπήρχαν τεχνικά προβλήματα. Τους πρότεινα να πληρώσουν με neteller ή skrill και μετά από ένα μήνα πληρωνόμουν με skrill οπότε αν το skrill ήταν εντάξει, δεν καταλαβαίνω γιατί δεν πλήρωσαν όταν το πρότεινα εξαρχής.
Αλλά χαίρομαι που δεν το έκαναν, ευτυχώς το ακύρωσα και ανέβηκα από το 400 στο 1100. Αλλά θα μπορούσα να τα είχα χάσει όλα.
Hello,
The technical issue is just a lie to not pay, make you cancel and lose. A lot of players actually cancel and lose.
I have been told for a month that there were technical issues. I suggested them to pay with neteller or skrill and after a month I got paid with skrill so if skrill was OK, I don't understand why they didn't pay when I suggested it in the first place.
But I'm glad they didn't, luckily I canceled and went up from 400 to 1100. But I could have lost all.
Ναι, έκανα ανάληψη με το Skrill (ακόμα σε εξέλιξη lol). Οπότε υποθέτω ότι έχει να κάνει μόνο με τη νίκη, ώστε οι παίκτες να μπορούν να ακυρώσουν τα κέρδη τους για να τα χάσουν.
Yeah, i made withdrawal with Skrill (still in progress lol). So i guess its only about time wining, so players can cancel their winnings to lose it.
Έκανα την ανάληψη με επιλογή τραπεζικής μεταφοράς. Αν αυτή την εβδομάδα δεν συμβεί τίποτα θα προτείνω να με πληρώσετε με skrill. Δεν πρόκειται να ακυρώσω 4800€. Είναι πολύ να ρισκάρεις.
I made my withdrawal with Bank transfer option. If this week nothing happens I will suggest to pay me with skrill. I am not going to cancel 4800€. That's a lot to risk.
Ειλικρινά, ούτε εγώ θα το έκανα.
Πολλά καζίνο αντιμετωπίζουν τώρα προβλήματα με τους παρόχους πληρωμών τους και δεν μπορούν να δεχτούν χρεωστικές κάρτες ως επιλογή, μερικά ακόμη δεν μπορούν να προσφέρουν το Neteller σε ορισμένες χώρες. Δεν θα έχανα την ισορροπία λόγω του τεχνικού ζητήματος. Περιμένετε να επιλυθεί το παράπονο, παρακαλώ.
Honestly, I would not do that either.
lots of casinos now experiencing troubles with their payment providers, and can't accept debit cards as an option, some even can't offer Neteller to certain countries. I would not lose the balance because of the technical issue. Wait for the complaint to resolve, please.
Χαίρετε,
Δεν μπορώ να μιλήσω εκ μέρους του καζίνο - ούτε θέλω 🙂, αλλά πιστεύω ότι το να προτείνεις στους παίκτες να χάσουν το υπόλοιπο του λογαριασμού τους, μόνο και μόνο επειδή πιστεύεις ότι το καζίνο λέει ψέματα δεν είναι στην πραγματικότητα καλή ιδέα.
Περιηγηθείτε στο φόρουμ και θα δείτε ότι παίκτες από ορισμένες κομητείες αντιμετωπίζουν προβλήματα με τις επιλογές πληρωμής σε όλο τον κόσμο. Οφείλεται στους τοπικούς νόμους και στην αυστηρότερη επιβολή, επίσης οι τράπεζες δεν θέλουν καμία σχέση με πληρωμές που συνδέονται με τα καζίνο, επομένως οι περιορισμοί είναι διαθέσιμοι.
Ξέρω ότι φαίνεται σαν μια καλή δικαιολογία για να καθυστερήσετε την πληρωμή, ωστόσο, είναι καλύτερα να υποβάλετε πρώτα την καταγγελία και μετά να περιμένετε αντί να τα χάσετε όλα.
Hello,
can't speak on behalf of the casino - nor do I want to 🙂, but I feel that suggesting players to lose their account balance, just because you think that the casino is lying is not actually a good idea.
Browse the forum and you will see that players from certain counties are experiencing problems with payment options across the globe. It's due to local laws and stronger enforcement, also the banks want nothing to do with payments tied to casinos, so the restrictions are at hand.
I know it seems like a good excuse to delay payment, still, it's better to submit the complaint first and then wait rather than lose it all.
Υπάρχουν όμως κάποιες εξαιρέσεις. 🙂 όπως όταν το καζίνο πρέπει να αλλάξει σε διαφορετική επιλογή πληρωμής για να στείλει τα χρήματα για παράδειγμα. Τέλος πάντων, καλό σημείο.
There are some exceptions, however. 🙂 like when the casino must switch to a different payment option to send the money for instance. Anyway, good point.
Αν έχουν πρόβλημα με τραπεζική μεταφορά μπορούν να με πληρώσουν μέσω skrill ή κάτι τέτοιο.
If they have problem with bank transfer they can pay me through skrill or something.
Έκανα ανάληψη μέσω Skrill, ακόμα σε εξέλιξη, ωστόσο άλλοι παίκτες πήραν τα χρήματά τους με το Skrill (μετά από αρκετές εβδομάδες), οπότε δεν νομίζω ότι έχουν τεχνολογικές δυσκολίες με τα ηλεκτρονικά πορτοφόλια.
I made withdrawal via Skrill, still in progress however other players got their money with Skrill (after several weeks), so i dont think they have tech difficulties with e-wallets.
Τους έστειλα τα στοιχεία του skrill μου. Για να δούμε αν καταφέρνουν να ολοκληρώσουν τις αναλήψεις πιο γρήγορα τώρα. Θα σας κρατάμε ενήμερους
I sent them my skrill details. Let see if they manage to complete the withdrawals faster now. I will keep you posted
Γεια σου Radka,
Νομίζω ότι έχουμε παρεξηγηθεί...
Δεν του είπα ποτέ να χάσει την ισορροπία του, φυσικά όχι. Ο κανόνας νούμερο 1 είναι να μην ακυρώνετε ποτέ μια ανάληψη.
Το θέμα μου ήταν ότι φαίνεται ότι καθυστερούν επίτηδες, οπότε ακυρώνουμε και χάνουμε, με αυτόν τον τρόπο δεν χρειάζεται να πληρώσουν.
Hello Radka,
I think we got a misunderstanding...
I never told him to lose his balance, of course not. Rule number 1 is to never cancel a withdrawal.
My point was that it seems they delay on purpose so we cancel and lose, this way they don't have to pay.
Γεια σου mrmileena,
Ευχαριστώ για τη διόρθωση, δεν είμαι στην καλύτερή μου φόρμα αυτή τη στιγμή, οπότε πιθανόν να έκανα λάθος σε όλο το θέμα. 🤔
Ο κανόνας νούμερο ένα ακούγεται καλός, αν και υπάρχουν πάντα μερικές εξαιρέσεις.
Hello mrmileena,
Thanks for the correction, I'm not in my best shape at the moment so I possibly made a mistake in the whole point. 🤔
Rule number one sounds good, though there are always a few exceptions.
Έκανα ένα παράπονο, 2 εβδομάδες και τίποτα δεν άλλαξε από το αίτημα ανάληψης. Κακές απαντήσεις και κακή επικοινωνία από την ομάδα υποστήριξης και λογιστικής.
I made a complaint, 2 weeks and nothing changed since my withdrawal request. Poor answers and poor communication from the support and accounting team.
Πόσο καιρό πήρε για να πάρει λεφτά παιδιά; Η εξαργύρωση μου λέει ότι έχει ολοκληρωθεί, αλλά εδώ και 5 ημέρες δεν έχω λάβει χρήματα στο AstroPay μου.
How long did it take to get money guys? My cashout says it's completed, but for 5 days I have not received any money on my AstroPay.
Μετά από 31 ημέρες είναι ακόμα "Σε εξέλιξη". Ακόμη και πριν από 2 εβδομάδες πλήρωσαν κάποιον άλλο με skrill για κάποιο λόγο καθυστερούν τα αιτήματα ανάληψης των ορυχείων. Οπότε δεν έχω ιδέα. Οι αναλήψεις σας είναι σε πλήρη κατάσταση;
After 31 days are still "In progress".. Even tho 2 weeks ago they paied someone else with skrill for some reason they delay mine withdrawal requests. So i have no idea. Are yours withdrawals are in complete status?
Ναι, είχε το ίδιο πρόβλημα όπως πριν από ένα μήνα με χαμηλότερη εξαργύρωση. Στη συνέχεια, μου είπαν "Φαίνεται ότι αντιμετωπίζουμε προβλήματα διαμόρφωσης με τους τρόπους πληρωμής μας, η ομάδα τεχνολογίας μας εργάζεται για να το διορθώσει." Και λίγες ώρες αργότερα πήρα τα χρήματά μου σε έναν λογαριασμό Astropay (επίσης έδειχνε για μέρες Ολοκληρωμένη κατάσταση). Και τώρα το cashout μου είναι μεγαλύτερο και έχω προβλήματα. Πήρα αυτή την απάντηση πριν από 4 ημέρες: "Ζητώ συγγνώμη για την καθυστέρηση. Όλες οι αναλήψεις θα διεκπεραιωθούν εντός των επόμενων 48 ωρών." Και ακόμα τίποτα...
Yes had the same issue like a month ago with lower cashout. Then they told me "It seems we are having some configuration issues with our payment methods, our tech team has been working to get this fixed." And a few hours later I got my money on an Astropay account (also was showing for days Completed status). And now my cashout is bigger and have problems. I got that answer 4 days ago :" I do apologize for the delay. All withdrawals will be processed within the next 48 hours." And still nothing ...
Τη Δευτέρα μου είπαν το ίδιο. Αυτό μέσα στις επόμενες 48 ώρες θα διεκπεραιωθεί. Και από τότε δεν έχει γίνει τίποτα. Πιστεύω ότι σε μεγάλα ποσά αναλήψεων καθυστερούν την ανάληψη επίτηδες σε περίπτωση που οι παίκτες ακυρώσουν τα κέρδη τους και στοιχηματίσουν. Αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν πρόκειται να το κάνω. Την επόμενη εβδομάδα θα στείλω μια καταγγελία στο Κουρασάο για αυτό το καζίνο. Και επίσης θα δημιουργήσω ένα παράπονο σε κάθε ιστότοπο που αξιολογεί το καζίνο, ώστε κανένας άλλος παίκτης να μην περάσει από όλα αυτά.
On monday they told me the same. That in the next 48 hours will be processed. And nothing have happened since then. I believe on big withdrawal amounts they delay the withdrawal on purpose in case the players cancel their winnings and gamble it. But to be honest i am not going to do it. Next week i am going to send a complaint to curacao for this casino. And also i will create a complain on every site that reviews casino so no other player goes through all this.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.