πριν από 1 έτος
Γεια σου και πάλι,
Δεν έχω αυτό το πρόβλημα, ο πράκτορας εμφανίζεται πάντα μετά από μερικά δευτερόλεπτα.
Hello again,
I don't have this problem, the agent always shows up after couple seconds.
0
Γεια σου και πάλι,
Δεν έχω αυτό το πρόβλημα, ο πράκτορας εμφανίζεται πάντα μετά από μερικά δευτερόλεπτα.
Hello again,
I don't have this problem, the agent always shows up after couple seconds.
Μπορείτε να το δοκιμάσετε τώρα; 2 μέρες και ακόμα δεν μπορώ να τα πάρω 🙁
Can you try it now? 2 days and i still cannot get them 🙁
Έχεις δίκιο, λαμβάνω το ίδιο μήνυμα... Περίεργο... Μέχρι τώρα υπήρχε πάντα κάποιος. Για πόσο καιρό έχετε αυτό το πρόβλημα; Επειδή χθες μπόρεσα να συνδεθώ με έναν πράκτορα.
You are right, I receive the same message... Weird... Until now there was always someone. For how long do you have this problem? Because yesterday I was able to connect with an agent.
Αν μετρήσω καλά, είναι περίπου 15-16 ώρες. Δοκίμασα πρώτα χθες στις 23:00 μ.μ. CET.
If i count well, its about 15-16 hours. I tried first at yesterday 23:00PM CET.
Αυτό το καζίνο έχει πάρα πολλά προβλήματα για να διορθώσει αν θέλετε τη γνώμη μου. Θα υποβάλω ένα παράπονο σήμερα γιατί έχουν περάσει 4 εβδομάδες και περιμένω την απόσυρσή μου να πληρωθώ.
This casino has too many problems to fix if you want my opinion. I will submit a complaint today because it has been 4 weeks i am waiiting on my withdrawal to be paid out.
Γεια σου mrmileena, όπως το βλέπω, είναι μια μακρά διαδικασία και έχουν ήδη περάσει πολλές μέρες. Συμφωνώ μαζί σου και βλέπω ότι έχεις υποβάλει παράπονο, τι είναι λογικό. Κρατώ τα δάχτυλά μου σταυρωμένα και σημειώστε ότι οι συνάδελφοί μας από την ομάδα παραπόνων είναι λίγο απασχολημένοι αυτές τις μέρες και το Σαββατοκύριακο μόλις ξεκινάει, επομένως σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την κατανόησή σας.
Hello mrmileena, as I see it, is a long process and many days have already passed. I agree with you and can see that you have submitted a complaint, what is reasonable. I keep my fingers crossed and please note that our colleagues from complaint team are a little busy these days and the weekend is just starting, therefore thank you in advance for your understanding.
Γεια σου Μάγδα,
Δεν πειράζει, μπορώ να περιμένω, είμαι πολύ υπομονετικός άνθρωπος, όπως μπορείτε να δείτε με αυτό το καζίνο lol
Hello Magda,
It's alright I can wait, I'm a very patient person, as you can see with this casino lol
Περιμένεις τραπεζικό έμβασμα ή ηλεκτρονικό πορτοφόλι;
You wait for bank transfer or e-wallet?
Περιμένω μέσω τράπεζας αλλά τους λέω επίσης εδώ και 2 εβδομάδες ότι μπορούν να πληρώσουν σε skrill ή neteller αλλά μέχρι τώρα δεν έχει γίνει τίποτα. Η καταγγελία είναι σε διαδικασία... Αν έχεις κερδίσει, δεν θέλω να είμαι αρνητικός αλλά θα περιμένεις πολύ μέχρι να πάρεις τα λεφτά σου, περιμένω ένα μήνα.
I wait through bank but I have also been telling them for 2 weeks that they can pay on skrill or neteller but until now, nothing has been done. The complaint is in process... If you have won, I don't want to be negative but you will wait long until you get your money, I have been waiting for a month.
Γειά σου,
πώς σου πάει, αναρωτιέμαι.
Είναι υπέροχο που η συνομιλία τρέχει ξανά, αλλά θα ήθελα να μάθω αν ο πράκτορας σας βοήθησε. 🙂
Απλώς ενημερώστε με, παρακαλώ.
Hello there,
how is it going for you, I wonder.
It's great that the chat is running again, but I'd like to know whether the agent helped you out. 🙂
Just let me know, please.
Έτσι, θα περιμένουμε την επιβεβαίωσή σας ότι τα κέρδη έφτασαν τότε 🤞😉
So, we will wait for your confirmation that the winnings have arrived then 🤞😉
Έχω πληρωθεί την περασμένη εβδομάδα νομίζω μετά από περισσότερο από ένα μήνα. Έπρεπε να υποβάλω καταγγελία για να πληρωθώ τελικά.
Από αυτή τη στιγμή, δεν παίζω πια στο καζίνο, δεν θέλω να περιμένω ούτε ένα μήνα. Βρήκα άλλο ένα που πλήρωσε μέσω τράπεζας τις επόμενες ώρες.
I have been paid last week I think after more than a month. I had to submit a complaint to be finally paid.
From this moment, I am not playing on the casino anymore, I don't want to wait for a month. I found myself another one which paid by bank in the next hours.
Γεια σας και σας ευχαριστούμε για την ενημέρωσή σας, μην ξεχάσετε να μας ενημερώσετε εάν δεν συμβεί τίποτα μέχρι την επόμενη Δευτέρα. Και σε θετική περίπτωση επίσης. Ελπίζω να είναι το συντομότερο. 🤞
Hi and thank you for your update, don't forget to let us know if nothing happens till next monday. And in positive case as well. I hope it will be asap. 🤞
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.