Γεια!
Συγγνώμη για την παρέμβαση. Ήθελα απλώς να σας ενημερώσω ότι θα πρέπει να ειδοποιήσετε αμέσως το καζίνο ότι λάβατε επιβεβαίωση για το απροσδόκητο αίτημα αλλαγής κωδικού πρόσβασης. Επιπλέον, καθώς αυτός ο κωδικός πρόσβασης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να έχει παραβιαστεί, θα σκεφτόμουν να τον αλλάξω.
Επιπλέον, δεν θα περίμενα από τον εκπρόσωπο του καζίνο να αντιμετωπίσει την ανησυχία σας εδώ, γι' αυτό σας προτείνω να επικοινωνήσετε μαζί τους βιαστικά.
Σχετικά με την καταγγελία, δεν πιστεύω ότι έχει πολύ νόημα να το κρατήσουμε ανοιχτό επ' αόριστον. Δίνουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να επεξεργαστούν τις πληρωμές, όπως πιθανότατα παρατηρήσατε. Τώρα που πληρώθηκαν οι τρεις πρώτες αναλήψεις, συνεχίστε να "παραπονιέστε" γιατί αυτός είναι ο στόχος της καταγγελίας. είναι πολύ αναποτελεσματικό να το κρατήσετε ανοιχτό επειδή μόλις υποβάλατε τα επόμενα αιτήματα. Παρακαλούμε, μην σοκαριστείτε εάν η καταγγελία κλείσει.
Ωστόσο, θα παρακολουθούμε ευχαρίστως την κατάσταση εδώ μαζί σας. Τι λέτε;
Hi!
Sorry for stepping in. I just wanted to let you know that you should notify the casino right away that you received a confirmation of your unexpected password change request. Additionally, since that email password might have been compromised, I would think about changing it.
Additionally, I would not expect the casino representative to address your concern here, so I suggest you reach out to them with haste.
Regarding the complaint, I do not believe it makes much sense to keep it open indefinitely. We give casinos 14 full days to process payouts, as you most likely noticed. Now that the first three withdrawals have been paid, keep "complaining" because that is the goal of the complaint; it is very ineffective to keep it open because you just submitted next requests. Kindly do not be shocked if the complaint is closed.
However, we will gladly monitor the situation here with you. What do you say?
Αυτόματη μετάφραση: