Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοLuckyWins! Casino - γενική συζήτηση

LuckyWins! Casino - γενική συζήτηση

 από SCATT3R
|
1.909 προβολές 17 απαντήσεις |
|
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το LuckyWins! Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Awful. I just registered and wanted to inspect their slots' RTP settings (usually, you need to be logged in to view the true setting - when you're not it'll show the highest setting by default) before making any deposit but it won't let me pass the deposit page... I can't even log out again.


file


Think I'll sit this one out.

Έγινε επεξεργασία
SCATT3R

Well! I'll pass this on to the Data Team, I feel they should know. Thank you kindly for this feedback!

Έγινε επεξεργασία

I gave them a try anyway and it turns out that, as suspected, they are indeed running the sub optimal RTP versions on a large number of their slots.

Lets's hope something good will still find a way to hit 😃

SCATT3R

We've got Sherlock Holmes here. But I would definitely be careful when playing. If you find anything else, feel free to let us know. 😀

I gave them a try anyway and it turns out that, as suspected, they are indeed running the sub optimal RTP versions on a large number of their slots.

Lets's hope something good will still find a way to hit 😃

Well, I'm not sure how you managed to find out about the RTP, but when it comes to deposit locks, it is quite common for some groups. There is nothing we can persuade the casino to do.

Radka

What do you mean? It is right there in the game description.

file

Theoretical, of course. Actual RTP is often a whole other matter.

SCATT3R

Hello.

I was reflecting on this part: "they are indeed running the suboptimal RTP versions on a large number of their slots" Not just the RTP set for the game, you know.?

However, I must say that 94.6% is pretty low. 96% is considered to be worth playing in my opinion. 🤔

Έχω ενεργοποιήσει ένα μπλοκ τζόγου στην εφαρμογή μου Revolut. Δυστυχώς χθες το βράδυ είχα την όρεξη να παίξω και έχασα 900€. Αλλά αυτό που αμφισβητώ είναι ότι οι συναλλαγές έγιναν δεκτές από το καζίνο αποφεύγοντας το μπλοκ της Revolut, στην πραγματικότητα οι επιτυχημένες συναλλαγές καταχωρούνται σε εταιρείες μη τυχερών παιχνιδιών και ίσως ακόμη και εταιρείες που δεν γνωρίζουν τα πάντα. Επικοινώνησα με την εν λόγω εταιρεία η οποία δεν αναγνωρίζει τη συναλλαγή και πρέπει να απαντήσει στα άλλα email μου. Ξεκίνησα επίσης μια καταγγελία μέσω email στο εν λόγω καζίνο που είναι το luckywins.com

Χρειάζομαι τη βοήθειά σας για να ανακτήσω τα χρήματα, ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
slangoker

Hi, unfortunately today it's quite a topic that resonates among players. 

If you want to read more about it you can do so here in this thread.

However, haven't they replied to your email yet? Do you have a feeling you're going to ask for a chargeback based on what you're describing or what?

Απαντήσατε ότι δεν μπορείτε να χειριστείτε συναλλαγές πληρωμής, επομένως ο γκουρού του καζίνο δεν το χειρίζεται, η τράπεζά μου Revolut λέει ότι από τη στιγμή που έκανα κλικ στην εξουσιοδότηση της ειδοποίησης push δεν δικαιούμαι επιστροφή χρημάτων. Αλλά το πρόβλημα είναι ότι τα χρήματά μου έφτασαν λανθασμένα στο καζίνο. Δύο καταθέσεις λήφθηκαν ως διαμεσολαβητής από μια εταιρεία που δεν αναγνωρίζει την κίνησή μου προς αυτές και ακόμη και ο Strukin μετά από μια πληρωμή που έγινε μέσω εφαρμογής με κάρτα δεν ξέρω πώς ξεκίνησε μια μεταφορά σε αυτές στο όνομά μου. Παραβίασαν το απόρρητό μου και απέφυγαν το πρόβλημά μου με τον τζόγο

Αυτόματη μετάφραση:
slangoker

That's why I said that this is a topic that resonates very much. This is exactly what the thread I sent you in my previous reply is about, and the players there are doing exactly what you describe. The statements do not show casinos but some shell companies, it violates the MCC block that the players give themselves as you put it. So the fact that it is not recognized during the payment and some company appears on the statement, which for example sells books instead of casinos, it is bypassed. 

I know that some players have described that they wrote emails to the companies themselves saying that they didn't get anything from them and asking for deposit refunds.

Try to read it or ask some questions there and I believe that you may learn some important things about your case.

Δυστυχώς ο σύνδεσμος που μου στείλατε ανοίγει μια κενή σελίδα. Mj μπορείς να ξαναστείλεις το link;

Αυτόματη μετάφραση:
slangoker

Παίρνω μια λευκή, λευκή σελίδα

Αυτόματη μετάφραση:
slangoker

Try to clear the cookies and the cache on your computer. Log out and in again, and maybe even try another device if nothing helps, and let us know if it still continues, please.

Romi

Ευχαριστώ, το έλυσα χθες μόνος μου και είμαι ήδη στη σελίδα συζήτησης 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
slangoker

That's great.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα