Ευχαριστώ, αλλά δεν μπορώ να κάνω πολλά με αυτό. Γνωρίζουμε ήδη ότι το καζίνο έχει τη χειρότερη δυνατή φήμη. Νιώθω ότι όταν επαλήθευσαν τον λογαριασμό σου και συνειδητοποίησαν ότι δεν έχασες τα χρήματα ακόμα και μετά από 2 μήνες αναμονής, απλά έκλεισαν τον λογαριασμό σου 😕
Σας συνιστώ να επικοινωνήσετε με την αρχή αδειοδότησης όπως έκανε ο Peter εδώ: https://casino.guru/lucky-wins-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-1
Thanks, but there's not much I can do with it. We already know the casino has the worst possible reputation. I feel like when they verified your account and realized that you didn't lose the money even after 2 months of waiting, they simply locked your account 😕
I recommend you to contact the licensing authority as Peter did here: https://casino.guru/lucky-wins-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-1