ΦόρουμΚαζίνοLucky Wilds Casino - γενική συζήτηση

Lucky Wilds Casino - γενική συζήτηση

πριν από 6 μήνες από santtuk
|
788 προβολές 10 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 6 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Lucky Wilds Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 6 μήνες

Γιατί το Lucky Wilds Casino έχει βαθμολογία ασφαλείας 4,5/10; Από το φθινόπωρο μέχρι το 2023, δεν έχει προφανώς καταβληθεί κανένα κέρδος σε κανέναν, χωρίς καμία αιτιολόγηση ή εξήγηση. Ένα εντελώς χάλια καζίνο όπου κανείς δεν πρέπει να χαθεί!

Αυτόματη μετάφραση:
santtuk
πριν από 6 μήνες

There is actually a tab called "Safety Index of Lucky Wilds Casino explained" You are more than welcome to browse it. I suggest this part, particularly saying:

"Very high value of withheld winnings in player complaints in relation to the casino's size"

Well, we hope players are also interested in reading.

Yet the rating won't drop lower without unresolved complaints. So, if you know about anyone who has not been paid, send them here, please. More details can be found right here in the Casino Guru Resolution Center, hopefully, you'll find that handy.

I'm happy to see you were paid in the end.


πριν από 3 μήνες

Τώρα περίμενα μέχρι τις 26 Σεπτεμβρίου 2023 για να επαναπατρίσω κέρδος 1.300 e. Κάποια στιγμή έλαβα οδηγίες που δεν οδήγησαν σε ανάληψη, τα κέρδη μου εξακολουθούν να είναι σε αυτό το καζίνο. Λαμβάνω πάντα το ίδιο αυτόματο μήνυμα που πρέπει να περιμένω. Περίμενα σχεδόν μισό χρόνο τώρα για τη νίκη μου🤔

Αυτόματη μετάφραση:
maritamannila69
πριν από 3 μήνες

Hello, I'm sorry to hear that because you've been waiting for quite a long time if I'm honest. Have you already verified your account at this casino? When you say you received instructions, what were they related to ? 

Anyway, I would definitely recommend you to file a complaint here on this link, where our team will try to help you with your situation. 

I will also include a guide here which is definitely useful to help you navigate through the whole process and what you can expect if you file a complaint. 

I really hope that you will be able to get help.  

πριν από 3 μήνες

Έχω επαληθεύσει τον λογαριασμό μου που ήταν επίσης μια πολύ δύσκολη διαδικασία. Έλαβα οδηγίες για την ανάληψη των κερδών μου, οπότε δεν μπορούσα να το κάνω γιατί ήρθε ένα μήνυμα που δεν μπορείτε να κάνετε ανάληψη εκτός από τον ίδιο τρόπο που μεταφέρατε χρήματα στον λογαριασμό του παιχνιδιού. Γιατί δίνεται μια οδηγία που είναι λάθος;

Αυτόματη μετάφραση:
maritamannila69
πριν από 3 μήνες

So if you are trying to withdraw by the method you used to deposit, what is the problem there? Because it's common for casinos to ask players to withdraw using the same method they used to deposit. However, if this is not possible, the casino could provide you with an alternative. Are you still in contact with them? 

As for the complaint, did you think about it? Our team would try to help you in your situation. 

Let me know.

Jaro
πριν από 3 μήνες

Φυσικά και είμαι έτοιμος να κάνω καταγγελία. Η μόνη επαφή μαζί τους είναι ότι τους στέλνω το ίδιο μήνυμα και μου απαντούν με τον ίδιο τρόπο που πρέπει να περιμένω να διευθετηθεί το θέμα.

Αυτόματη μετάφραση:
maritamannila69
πριν από 3 μήνες

I understand, so I will post again the link where you can file a complaint. 

You can find it here: https://casino.guru/fi/valitukset/kaikki

I've also added a guide - Complaint Resolution Information and Instructions - where you can find information on how the complaint process works. 

I hope everything will be resolved. If you have an update be sure to let me know. 

πριν από 1 μήνα

Αυτό το καζίνο δεν συνεργάστηκε με την επαλήθευση και τις πληρωμές. Δεν πληρώνομαι όταν μου ζητούν να δώσω τα γενέθλιά μου μετά το KYC, αλλά δεν υπάρχει πεδίο που να τα δώσω. και όταν έχω έρθει σε επαφή μέσω email, μου λένε ότι "το αρμόδιο τμήμα θα το φροντίσει", αλλά δεν έχουν κάνει τίποτα εδώ και πολλές εβδομάδες και δεν απαντούν ούτε στα såhkömails πια.

Πού μπορώ να υποβάλω μια καταγγελία για αυτό το καζίνο;

Πώς μπορώ να υποβάλω μια καταγγελία στον κάτοχο άδειας Κουρασάο;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
Riksu92
πριν από 1 μήνα

Hello. I am sorry about this ongoing issue, and you have done the right thing to submit a complaint here with our team. Hopefully they will be able to help you out.🤞

Whenever you decide to file a complaint to the Licensing authority – Gaming Curaçao, just click/tap on this link, where you will find all the information needed, to do so.

Please let us know if you need any other help, and also keep us informed about how your case with this casino is going.🙏

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα