Ω, τώρα κατάλαβα. Ευχαριστώ για αυτήν την περιγραφή!
Άρα τα χρήματα είναι εκεί, απλώς σε διαφορετικό νόμισμα. Το καζίνο σας λέει ότι το USD είναι διαθέσιμο για εσάς, ενώ δεν είναι από την πλευρά σας.
Τι θα λέγατε να προτείνετε μια κλήση με μια ομάδα υποστήριξης; Ζητήστε τους να σας καθοδηγήσουν σε πραγματικό χρόνο κατά τη διάρκεια της κλήσης, ώστε να σας δείξουν ποιες επιλογές έχετε διαθέσιμες αυτήν τη στιγμή.
Πιστεύετε ότι αξίζει να το δοκιμάσετε; Συνήθως επιλύουμε παρόμοια προβλήματα με τον ίδιο τρόπο από την πλευρά του χρήστη.
Oh, I see now. Thank you for this description!
So the money is there, just in a different currency. The casino has been telling you that USD is available for you, while it is not on your end.
How about suggesting a call with asupport, ask them to navigate you in real time during the call so you can demonstrate what options you currently have available.
Do you think it is worth a try? We usually resolve similar issues the same way on the user end.






