Δυστυχώς, χάσατε την ουσία. 🙂
Προσπάθησα μόνο να εξηγήσω γιατί τα καζίνο κάνουν συνήθως αυτό που κάνουν. Η εξήγηση είναι αρκετά απλή και λογική.
Αλλά εξακολουθεί να είναι απλώς μια άποψη - όχι κάποιου είδους άμυνα.
Σκεφτείτε πρώτα, αγαπητέ χρήστη. 🙌👍
Εν πάση περιπτώσει, ενδιαφέρεστε να ενημερώσετε την καταγγελία ;
"Παρακαλώ επιτρέψτε μου να σας κάνω μερικές ερωτήσεις, ώστε να καταλάβω πλήρως την κατάσταση. Θα μπορούσατε να μου πείτε γιατί πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα VIP; Αντιμετωπίζετε συγκεκριμένα προβλήματα με τον λογαριασμό σας στο καζίνο; Υπάρχουν χρήματα που κρατούνται από το καζίνο;"
Unfortunately, you missed the point. 🙂
I only tried to explain why the casinos usually do what they do. The explanation is quite simple and logical.
But it's still just an opinion - not any kind of defense.
Think first, dear user. 🙌👍
Anyway, care to update the complaint?
"Please allow me to ask you a few questions, so I can understand the whole situation completely. Could you please advise why you need to contact the VIP department? Are you experiencing any specific issues with your casino account? Are there any funds being held by the casino?"
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση: