ΦόρουμΚαζίνοLottomatica Casino - γενική συζήτηση

Lottomatica Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Luiginox73
|
1694 προβολές 9 απαντήσεις |
|
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Lottomatica Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Γεια σας, έχω κάνει πολλές καταθέσεις στη Lottomatica αλλά για διάφορους λόγους δεν τις κάνω πλέον. Όταν κατέθεσα, με κάλεσε το VIP τμήμα της Lottomatica. Ένας χειριστής μου είπε ότι μπορούσα να τους καλέσω σε αυτόν τον αριθμό αφού δεν έκανα άλλες καταθέσεις, μου απέκλεισαν από το να επικοινωνήσω ότι ο αριθμός τηλεφώνου είναι αποκλεισμένος. Και μου έγραψαν ότι πρέπει να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών όχι με αυτούς. Αν λοιπόν κάνεις τις καταθέσεις μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί τους και είναι αυτοί που σε καλούν αν δεν τις κάνεις άλλο στερείς τη δυνατότητα επικοινωνίας μαζί τους. Υπάρχουν λοιπόν πελάτες της σειράς Α και αυτοί της σειράς Β αυτό είναι ντροπή είναι καλή διάκριση Είμαι πολύ απογοητευμένος με τη Lottomatica αλλά ακόμα περισσότερο από τους χειριστές του vip temp

Αυτόματη μετάφραση:
Luiginox73
πριν από 1 έτος

Hello there.

I'd say the VIP status is granted to actively-depositing players. Sadly, it makes sense. 🤔

For non-VIP players, a standard communication channel is provided. Thanks for sharing this point!

πριν από 1 έτος

Hello there.

I'd say the VIP status is granted to actively-depositing players. Sadly, it makes sense. 🤔

For non-VIP players, a standard communication channel is provided. Thanks for sharing this point!

πριν από 1 έτος

Λυπάμαι αλλά δεν είναι η περίπτωσή μου έχω κάνει πολλές καταθέσεις οπότε τι λες πριν μιλήσεις δες καλά τι έγραψα ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Δυστυχώς, προτιμάτε αυτές τις τοποθεσίες που κάνουν στο διάολο όχι με τους πελάτες. Είναι ξεκάθαρο γιατί στο διάολο θέλετε τις απόψεις μας ή τις ιστορίες μας που μας έχουν συμβεί αν ήδη υπερασπίζεστε αυτούς τους ιστότοπους από την αρχή, φροντίστε τον εαυτό σας και τη Lottomatica 😂

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Λυπάμαι αλλά δεν είναι η περίπτωσή μου έχω κάνει πολλές καταθέσεις οπότε τι λες πριν μιλήσεις δες καλά τι έγραψα ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello there.

I was trying to explain that the VIP bonus system is something solely designed by the casino. You mentioned you made many deposits in the past, so the casino probably wants you to make deposits again.

This is what I mean by saying "I'd say the VIP status is granted to actively-depositing players. Sadly, it makes sense. 🤔"

Actively means keeping depositing now, not in the past.

Why would the casino strip you from the VIP rank while you keep depositing?

I think you should think about that first.

πριν από 1 έτος

Δυστυχώς, προτιμάτε αυτές τις τοποθεσίες που κάνουν στο διάολο όχι με τους πελάτες. Είναι ξεκάθαρο γιατί στο διάολο θέλετε τις απόψεις μας ή τις ιστορίες μας που μας έχουν συμβεί αν ήδη υπερασπίζεστε αυτούς τους ιστότοπους από την αρχή, φροντίστε τον εαυτό σας και τη Lottomatica 😂

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Unfortunately, you missed the point. 🙂

I only tried to explain why the casinos usually do what they do. The explanation is quite simple and logical.

But it's still just an opinion - not any kind of defense.

Think first, dear user. 🙌👍


Anyway, care to update the complaint?

"Please allow me to ask you a few questions, so I can understand the whole situation completely. Could you please advise why you need to contact the VIP department? Are you experiencing any specific issues with your casino account? Are there any funds being held by the casino?"

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Δεν έχει νόημα χθες έκανα άλλη κατάθεση οκ πείτε μου αν έχει νόημα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Το ότι υπάρχει ένας πάροχος σέρβις που είδε ότι έκανα πολλές καταθέσεις και ζήτησα εξηγήσεις για προαγωγή και μου τηλεφώνησε και μου έδωσε εμπιστοσύνη καλώντας με luigi λέγοντάς μου καλέστε αυτόν τον αριθμό αν χρειάζεστε τον αριθμό που είναι το όνομά μου. Καταλαβαίνω ότι για λόγους ευκολίας αντιμετωπίζουν τους πελάτες έτσι με αυτούς που καταθέτουν. Αλλά δεν μπορείς να πεις ότι δεν απαντάς άλλο αν ένας πελάτης δεν κάνει καταθέσεις για λίγο, τι είδους εξυπηρέτηση πελατών είναι αυτή; Εξήγησα ή όχι εντάξει ας το αφήσουμε ήσυχο κλείνω τον λογαριασμό εκεί σας εύχομαι καλή μέρα αντίο

Αυτόματη μετάφραση:
Luiginox73
πριν από 1 έτος

Aha! So, this is the problem. You get the impression that only VIP players are fully served by VIP support.

Well, if it is as you described, then it should work better. On the other hand, not every customer needs to be called, I empathize this is reserved for all VIPs. 🙂

Still, it would be good to visit your complaint thread (click or tap this link, please) and advise what are you actually complaining about.

Honestly, it isn't very clear.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα