Γεια σας, αν κρίνω από αυτό που περιγράφετε δεν θα ήμουν δύσπιστος στην αρχή. Εάν δεν χρειάστηκε να κάνετε επαλήθευση πριν και τώρα το καζίνο σας επαληθεύει, αυτή είναι μια κοινή πρακτική. Δεν καταλαβαίνω όμως γιατί σου είπαν πριν ότι δεν χρειάζονται έγγραφα από σένα.
Όσο για το check gameplay με τον πάροχο, έχει ήδη τελειώσει και όλα ήταν καλά;
Τώρα που περνάτε από την επαλήθευση, τι ζητά το καζίνο από εσάς;
Ωστόσο, σίγουρα θα σας συνιστούσα να συνεργαστείτε και όταν επαληθεύσετε τον εαυτό σας πιστεύω ότι θα πάρετε τα χρήματα.
Αν δεν συμβεί αυτό, θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε.
Είναι εντάξει; 🙂
Hello, judging by what you describe I wouldn't be skeptical at first. If you haven't had to verify before and now the casino is verifying you, that's a common practice. But I don't understand why they told you before that they don't need any documents from you.
As for the check gameplay with the provider, it is already over and everything was fine?
Now that you're going through verification, what does the casino ask for from you?
However, I would definitely recommend you to cooperate and when you verify yourself I believe you will get the money.
If that doesn't happen, we'll try to help.
Is that okay? 🙂
Αυτόματη μετάφραση: