Εντάξει, νέα ερώτηση αλλά επέκταση στην παλιά.
Επικοινώνησαν μαζί μου τη Δευτέρα η πληρωμή είχε σταλεί σε κάρτα με λήξεις 1234 για παράδειγμα. Τους κυνήγησα σήμερα καθώς συνήθως είναι κάρτα γρήγορης ανάληψης. Είπαν ότι όντως έγινε σε διαφορετική κάρτα, δεν αναγνώρισα τον αριθμό της κάρτας, γι' αυτό τους ρώτησε.
Στη συνέχεια είπαν ότι είναι στην πραγματικότητα σε έναν αριθμό λογαριασμού που τελειώνει σε αυτούς τους αριθμούς.
Δεν τα αναγνώρισα στην αρχή. Μετά μου είπαν το όνομα της τράπεζας.
Ο μόνος λογαριασμός που έχω σε αυτήν την τράπεζα είναι κοινός λογαριασμός με εντελώς διαφορετική τράπεζα.
Αποδεικνύεται ότι έχουν μεταφέρει στον κοινό λογαριασμό μου στον οποίο δεν έχω παίξει ποτέ 10000% τυχερά παιχνίδια, καθώς η γυναίκα μου ανησυχεί για τα νέα μας στεγαστικά δάνεια κ.λπ.
Ο μόνος τρόπος που θα μπορούσαν να το έχουν ποτέ είναι όταν τους έδειξα μια οθόνη για την απόδειξη της διεύθυνσής μου για το KYC.
Κάνω λάθος που πιστεύω ότι αυτό είναι εντελώς απαράδεκτο και πρέπει να το κλιμακώσω ως καταγγελία;
Πρώτον το γεγονός ότι είχαν μόνο αυτό ως απόδειξη διεύθυνσης, δεύτερον πάντα μου έλεγαν ότι οι πληρωμές πρέπει να πάνε στον λογαριασμό έχουν γίνει οι καταθέσεις και, τέλος, πάντα μου έλεγαν ακόμη και συγκεκριμένα στο email ότι πήγαινε στο κανονικό μου κάρτα.
Οι σύζυγοι μυρίζουν, φουντώνω προκάλεσε τόσο αχρείαστο άγχος.
Πού στέκομαι; Ανούσιο παράπονο;
Ok, new question but extension on the old.
They contacted me Monday payment had been sent to card ending 1234 for example. I chased them today as it’s usually a quick withdrawal card. Told it’s actually been done to a different card, didn’t recognise the card number so questioned them.
They then said it’s actually to an account number ending in those numbers.
Didn’t recognise these at first. Then they told me the bank name.
Only account I have with this bank is a joint account with completely different bank.
Turns out they have transferred to my joint account that I have 10000% never gambled on as my wife is worried about our re mortgages etc.
The only way they could have ever got this is when I showed a screen grab for my proof of address for KYC.
Am I wrong in thinking this is totally unacceptable and should escalate this as a complaint?
Firstly the fact they only had that as proof of address, secondly they’ve always told me payouts have to go to account deposits have been made from and lastly they’ve always told even told me specifically in email that it was going to my normal card.
Wifes fuming, I’m fuming caused such un needed stress.
Where do I stand? Pointless complaining?
Αυτόματη μετάφραση: