Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Λοιπόν, εάν η σελίδα είναι υπό συντήρηση, συνήθως απενεργοποιεί και τη ζωντανή υποστήριξη.
Έχετε περιηγηθεί στο email για μια ανακοίνωση που ζητούσα νωρίτερα, παρακαλώ;
Well, if the page is under maintenance, it usually turns off the live support too.
Have you browsed the email for an announcement I was asking for earlier, please?
Σύμφωνα με πληροφορίες που έχουμε στην ιστοσελίδα μας, ναι.
Γιατί ρωτάς; 🤔
According to our information that we have on our website, yes.
Why do you ask? 🤔
και τώρα θα εξαφανιστούν τα λεφτά μας;
and now our money will disappear?
і що тепер наші гроші пропадуть?
Είναι προφανές Jaro... Ο στοιχηματισμός που έχασε την άδεια του είναι σημάδι ότι πρόκειται να κλείσει
Ήδη πιστεύω ότι έχασα τα χρήματά μου περίπου 120 USD.
Προσπάθησες να τους μιλήσεις; Τους έστειλα πολλά mail αλλά καμία απάντηση.
Προσπαθήστε να έρθετε σε επαφή με το lootbet.
Its obvious Jaro.... Bookmaker who lost his license is sign that is going to shut down
I already believe that i lost my money about 120usdt.
Did you try to talk to them? I sent several mails to them but no answer.
Please try to get in touch with lootbet.
Είναι προφανές Jaro... Ο στοιχηματισμός που έχασε την άδεια του είναι σημάδι ότι πρόκειται να κλείσει
Ήδη πιστεύω ότι έχασα τα χρήματά μου περίπου 120 USD.
Προσπάθησες να τους μιλήσεις; Τους έστειλα πολλά mail αλλά καμία απάντηση.
Προσπαθήστε να έρθετε σε επαφή με το lootbet.
Its obvious Jaro.... Bookmaker who lost his license is sign that is going to shut down
I already believe that i lost my money about 120usdt.
Did you try to talk to them? I sent several mails to them but no answer.
Please try to get in touch with lootbet.
Λοιπόν, πρέπει να έχετε ένα παράπονο στο αρχείο για να επικοινωνήσουμε με το καζίνο στην περίπτωσή σας. Εν πάση περιπτώσει, εξακολουθείτε να μην μπορείτε να μεταβείτε στον ιστότοπο ή δεν είναι πια πρόβλημα; 😕
Well, you have to have a complaint on file for us to contact the casino in your case. Anyway, are you still unable to get to the site or is that not a problem anymore? 😕
Δοκιμάστε το και ας δούμε που θα φτάσουμε κι εμείς.
Ελπίζω να λυθεί κάπως. 👍
Give it a try and let's see where we get too.
I hope it can be resolved somehow. 👍
Αυτήν τη στιγμή έχω 2600€ στο λογαριασμό μου και έχω δοκιμάσει τα πάντα με το ίδιο πρόβλημα, έχω επικοινωνήσει με τον κάτοχο άδειας https://www.isleofmangsc.com/gambling/thankyou/
I currently have 2600€ in my account and have tried everything with the same problem, I have contacted the licenser https://www.isleofmangsc.com/gambling/thankyou/
Ich habe aktuell 2600€ auf dem Konto und habe das selbe Problem alles versucht, ich habe dem Lizenzgeber https://www.isleofmangsc.com/gambling/thankyou/
Γεια. Λυπάμαι που βλέπω άλλον παίκτη να πιάνεται σε αυτή την κατάσταση. Σύμφωνα με τις γνώσεις μας, το καζίνο δεν έχει άδεια. Επιπλέον, είναι υπό συντήρηση. Χμ, αυτό μπορεί να είναι αρκετά δύσκολο.
Εν πάση περιπτώσει, πόσο καιρό περιμένατε τα χρήματα, παρακαλώ;
Hi. I'm sorry to see another player caught in this situation. According to our knowledge, the casino is not licensed; moreover, it is under maintenance. Uhm, this can be pretty tricky.
In any case, how long have you been waiting for the money, please?
Γεια σας, είναι δυνατόν να λάβετε επιστροφή χρημάτων για τις καταθέσεις σας αλλά όχι για να κερδίσετε - οπότε έχω εμπειρία σε αυτήν την ενότητα
Hello it's all possible to get a refund of your deposits but not of winning - so I have got experience in this section
Για να είστε σίγουροι, είστε σε επαφή με το καζίνο, παρακαλώ; Είναι δυνατόν να έρθουμε σε επαφή;
Προσπαθώ να καταλάβω αν το παράπονο είναι ένας τρόπος αυτή τη στιγμή.
Just to be sure, are you in touch with the casino, please? Is it possible to get in touch?
I'm trying to figure out whether complaint is a way right now.
Κατά τη γνώμη μου, μπορείτε να εξετάσετε την αντιστροφή χρέωσης επειδή δεν χρειάζεστε το καζίνο για αυτό. Αλλά υπάρχουν λίγα μειονεκτήματα που αξίζει να ληφθούν υπόψη. Είστε εξοικειωμένοι με αυτό;
In my opinion, you may consider chargeback because you don't need the casino for that. But there are few drawbacks worth considering. Are you familiar with this?
Επειδή το καζίνο δεν απαντά με κανέναν τρόπο στο μήνυμα, πώς θα με αφήσουν να κάνω ανάληψη των χρημάτων;
Because the casino doesn't respond to the message in any way, how will they let me withdraw the money?
бо казино на повідомленя не реагує ніяк ,то як гроші вони мені дадуть зняти.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.