Εντάξει, σε αυτήν την περίπτωση, το καζίνο θα πρέπει να αποδείξει και να παρουσιάσει στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι έχετε πραγματικά περισσότερους λογαριασμούς όπως ισχυρίζονται. Διαφορετικά δεν υπάρχει λόγος να ακυρώσετε τα κέρδη σας!
Alright, in that case, the casino should prove and show evidence proving that you really have more accounts as they claim. Otherwise there's no reason to void your winnings!
Γεια σου,
Έκανα ένα κανονικό κέρδος € 1000 στο καζίνο και το ζήτησα την περασμένη εβδομάδα με τραπεζικό έμβασμα. Τα έγγραφα ανέβηκαν τη Δευτέρα.
Από τότε, το καζίνο δεν έχει απαντήσει σε κανένα email ή ακόμα και σε ζωντανή υποστήριξη.
πώς μπορώ να αναλάβω δράση εναντίον του;
Hi there,
I made a regular profit of € 1000 at the casino and requested it last week by bank transfer. The documents were uploaded on Monday.
Since then, the casino has not responded to any emails or even to live support.
how can i take action against it?
Hallo,
bei dem Casino habe ich regulär einen Gewinn von 1000€ erzielt und diesen letzte Woche per Banküberweisung angefordert. Upload der Dokumente war am Montag.
Seitdem meldet sich das Casino auf keine E-Mail oder selbst im Live-Support nicht.
wie kann ich dagegen vorgehen?
Γεια σας, εδώ είναι μια λίστα με παράπονα που υποβλήθηκαν κατά του καζίνο Locowin: https://casino.guru/locowin-casino-review#tab=js-tab-reputation
Μπορείτε να υποβάλετε το παράπονό σας, όπως μπορείτε να δείτε και οι άλλοι είχαν ή ακόμα και το ίδιο πρόβλημα με αυτό που έχετε τώρα 🙁. Για την επόμενη φορά, θα ήταν συνετό να ελέγξετε σε οποιοδήποτε καζίνο πριν από την πρώτη κατάθεση. Ή δοκιμάστε το με μικρότερο ποσό.
Ελπίζω να πληρωθείς τελικά.
Hello, here is a list of complaints submitted against Locowin casino: https://casino.guru/locowin-casino-review#tab=js-tab-reputation
You can submit your complaint, as you can see the others had or even have the same problem as you have now 🙁. For next time, it would be wise to check on any casino before the first deposit. Or try it with a lower sum.
Hope you will get paid after all.
Οι άνθρωποι μένουν μακριά από το καζίνο.
143 ευρώ σε πίστωση μπόνους απλά δεν μπορούσαν να παίξουν ή να αποσυρθούν.
Η υποστήριξη εκεί είναι ένα σφάλμα και θα διορθωθεί.
ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: Μετά από 5 ημέρες το μπόνους έληξε και δεν έχω πλέον ούτε σεντ.
Είχα και 20 ευρώ cashback που επίσης ακυρώθηκε χωρίς λόγο.
Το μεγαλύτερο καζίνο απάτης στην αγορά.
People stay away from the casino.
143 euros in bonus credits were simply not playable or withdrawable.
The support there is a bug and it will be fixed.
FINAL RESULT: After 5 days the bonus expired and I don't have a cent anymore.
I also had 20 euros in cashback, which was also canceled without any reason.
Biggest scam casino on the market.
Leute lasst die Finger von dem Casino.
143 Euro Bonusguthaben waren einfach nicht spiel oder auszahlbar.
Der Support da ist ein Fehler und der wird behoben.
ENDRESULTAT: nach 5 tagen ist der bonus ausgelaufen und ich hab keinen Cent mehr.
Ebenso hatte ich noch 20 Euro Cashback die mir ebenfalls ohne Grund storniert wurden.
Größtes Betrüger Casino auf dem Markt.
Γεια σας,
φαίνεται ότι αυτό το καζίνο παραμένει το ίδιο. Απλώς ελέγξτε αυτές τις προηγούμενες συνομιλίες εδώ. 🙁
Θα έλεγα ότι πρέπει να σας δοθεί η ευκαιρία να ολοκληρώσετε το μπόνους, αλλά ειλικρινά, δεν νομίζω ότι τους ενδιαφέρει.
Είστε ακόμα σε επαφή με την υποστήριξη;
Hello,
it seems that this casino stays the same. Just check these previous conversations here. 🙁
I'd say that you should be given the chance to complete the bonus, but honestly, I do not think that they care.
Are you still in touch with the support?
Έτυχε και σε μένα όπως και σε σένα. Ο Locowin δεν πληρώνει εάν κερδίσετε. Έπαιξα χωρίς μπόνους και κέρδισα κανονικά. 2000 ευρώ περίπου. Το πρώτο email είναι ότι ξεπέρασα το όριο ανάληψης. Αλλά όριο πληρωμής 2000 ευρώ; Ο γκουρού του καζίνο έγραφε 5000 την εβδομάδα. Η 2η αλληλογραφία πληρώθηκε σε 72 ώρες, η 3η πληρωμή αλληλογραφίας σε 10 ημέρες, σήμερα η 4η αλληλογραφία Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.
Ζητούμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία και την καθυστέρηση, σας ενημερώνουμε ότι η απόσυρσή σας εξακολουθεί να ελέγχεται από το τμήμα ασφαλείας μας για περαιτέρω ελέγχους που ενδέχεται να διαρκέσουν έως και εβδομάδες.
τι ψεύτικο καζίνο. Από την εμπειρία μου, θα σας συμβούλευα να μην εισπράξετε ούτε 1 σεντ.
It happened to me as well as you. Locowin does not pay out if you win. I played without a bonus and won normally. Around 2000 euros. The first email is that I'm over my withdrawal limit. But 2000 Euro payout limit? Casino guru wrote 5000 a week. 2nd mail was payout in 72 hours, 3rd mail payout in 10 days, today 4th mail Thank you for reaching out to us.
We do apologize for the inconvenience and the delay, please be informed that your withdrawal is still under control by our security department for further checks which may take up to weeks.
what a fake casino. From my experience, I would advise you not to collect even 1 cent.
Sowie euch ist es mir ergangen. Locowin zahlt nicht aus, wenn man gewinnt. Habe ohne Bonus gespielt und ganz normal gewonnen. Um die 2000 Euro. Die erste Mail ist, das ich über meine Auszahlung limit liege. Aber 2000 Euro Auszahlung limit? Casino guru hat doch geschrieben 5000 in der Woche. 2.mail war Auszahlung in 72 Stunden, 3.mail Auszahlung in 10 Tagen, heute 4.mail Thank you for reaching out to us.
We do apologize for the inconvenience and the delay, please be informed that your withdrawal is still under control by our security department for further checks which may take up to weeks.
, was für eine fake casino. Ich würde aus meine Erfahrung euch abraten, auch nur 1 Cent einzuholen.
Γεια σας, λυπάμαι που το ακούω.
Σύμφωνα με τις προηγουμένως ανεπίλυτες καταγγελίες , μπορούμε μόνο να ελπίζουμε ότι θα δείτε τα κέρδη σας μια μέρα.
Να ελέγχετε πάντα τις κριτικές, τις βαθμολογίες φήμης και τα παράπονα εκ των προτέρων, ώστε να γλιτώσετε από μια τέτοια δυσάρεστη εμπειρία. 🙁
Hello, I'm sorry to hear that.
According to the previously unresolved complaints, we can only hope that you will see your winnings one day.
Always check reviews, reputation scores, and complaints in advance so you can spare yourself such an unpleasant experience. 🙁
Επίσης δεν θέλουν να μου πληρώσουν τα κέρδη, τι πρέπει να κάνω παρακαλώ; Τα κέρδη είναι περίπου 800 ευρώ
They also don't want to pay me the winnings, what should I do please? The winnings are about 800 euros
Mně taky nechtějí vyplatit výhru co mám dělat prosím výhra je cca 800euro
Γεια, σε ποια χώρα έχετε εγγραφεί παρακαλώ; Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, αυτό το καζίνο δεν δέχεται παίκτες από την Τσεχία. Έχετε εισαγάγει σωστά όλα τα στοιχεία εγγραφής σας και είναι ήδη επαληθευμένος ο λογαριασμός χρήστη σας; Ή, παρακαλώ, πότε πραγματοποιήθηκε η επαλήθευση και αν έχετε κάνει ποτέ επιτυχή ανάληψη χρημάτων εδώ στο παρελθόν. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Hi, what country did you register under please? According to our information, this casino does not accept players from the Czech Republic. Have you entered all your registration information correctly and is your user account already verified? Or, please, when the verification took place and whether you have ever successfully withdrawn money here in the past. Thank you for the info.
Ahoj, pod jakou zemí jsi se prosím registroval? Podle našich informací toto kasino nepřijímá hráče z ČR. Uvedl jsi správně všechny své údaje potřebné pro registraci a je tvůj uživatelský účet již ověřen? Případně prosím kdy verifikace proběhla a zda jsi zde již někdy v minulosti úspěšně vybral peníze. Děkuji za info.
Γεια σας, ναι, ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί και είμαι από την Τσεχία και δεν γίνεται ανάληψη χρημάτων, λέει ανάληψη μέσω email, αλλά εμφανίζεται ένα σφάλμα, μπορείτε μόνο να καταθέσετε χρήματα, αλλά όχι ανάληψη
Hello, yes, my account is verified and I am from the Czech Republic, and money cannot be withdrawn, it says withdrawal via email, but an error appears, you can only deposit money, but not withdrawal
Ahoj, ano můj účet je ověřen a jsem s české republiky, a peníze nelze vybrat píše mi to výběr přes email, ale objeví se chyba,jde pouze vložit peníze ale výběr ne
Αν ήμουν στη θέση σου, θα προσπαθούσα να ενημερώσω πρώτα το καζίνο και να ρωτήσω ποια θα μπορούσε να είναι η αιτία. Δοκιμάστε τη ζωντανή συνομιλία τους ή στείλτε ένα email και περιγράψτε το πρόβλημά σας. Σε περίπτωση που αρνηθούν να επικοινωνήσουν, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας περαιτέρω.
Η φήμη του καζίνο δεν είναι πολλά υποσχόμενη, μάλλον συζητήσιμη, όπως φαίνεται εδώ , και το μεγαλύτερο μείον είναι οι άδικοι κανόνες.
Παρακαλούμε διαβάστε ξανά τους T&C τους και προσπαθήστε να εστιάσετε στο πώς είναι με την αποδοχή παικτών από την Τσεχική Δημοκρατία. Όπως ανέφερα ήδη, σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, αυτό το καζίνο δεν δέχεται παίκτες από την Τσεχία, χρησιμοποιήσατε π.χ. VPN;
If I were you, I would try to inform the casino first and ask what could be the cause. Try their live chat or send an email and describe your problem. In case they refuse to communicate, do not hesitate to contact us further.
The reputation of the casino is not very promising, rather debatable, as can be seen here , and the biggest minus is the unfair rules.
Please go through their T&C again and try to focus on how it is with accepting players from the Czech Republic. As I already mentioned, according to our information, this casino does not accept players from the Czech Republic, did you use e.g. a VPN?
Být tebou , tak zkusím kasino nejprve informovat s dotazem, co může být příčinou. Zkus jejich live chat nebo zasláním emailu a popsat svůj problém. V případě, že by odmítali komunikovat, neváhej se na nás dále obrátit.
Reputace kasina není příliš slibná, spíše diskutabilní, jak je vidět zde a největší mínus má za neférová pravidla.
Projdi si prosím znova jejich T&C a zkus se zaměřit na to, jak je to s přijímáním hráčů z ČR. Jak jsem již uvedla, toto kasino dle našich informací nepřijímá hráče z ČR, nepoužil jsi např. VPN?
Γεια,
καταφέρατε να έρθετε σε επαφή με την υποστήριξη; Αν υπάρχει κάτι νέο, θα θέλαμε να σας ακούσουμε.
Hi,
managed to get in touch with support? If there's anything new, we'd love to hear from you.
Ahoj,
podařilo se spojit se s podporou? Když bude cokoliv nového, rádi seo tom dozvíme.
Χαίρετε,
Αντιμετωπίζω προβλήματα με την πληρωμή των κερδών μου στο Locowin εδώ και μέρες.
Μέχρι στιγμής, η επαλήθευση KYC για τη διεύθυνσή μου απέτυχε. Έχω ήδη στείλει τιμολόγια, προσωπικά στοιχεία και τραπεζικό αντίγραφο. Κάθε φορά αυτή η επαλήθευση διαρκεί 48 ώρες και κάθε φορά μου λένε ότι τα έγγραφα είναι άκυρα. Πραγματικά δεν ξέρω πια.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας.
Hello,
I've been having problems paying out my Locowin profit for days now.
So far, the KYC verification for my address has failed. I have already sent invoices, personal information and a bank statement. Each time this verification takes 48 hours and each time they tell me that the documents are invalid. I really don't know anymore.
Thank you in advance for your help.
Hallo,
Ich habe nun seit Tagen Probleme mein Locowin Gewinn auszuzahlen.
Es scheitert bisher an der KYC Verifizierung für meine Adresse. ich habe jetzt schon Rechnungen, Perso und Kontoauszug gesendet. Jedes mal dauert diese Überprüfung 48 Stunden und jedes mal sagen Sie mir das die Dokumente ungültig sind. Langsam weiß ich echt nicht mehr weiter.
Vielen dank im Voraus für die Hilfe.
Χαίρετε,
Λυπάμαι που το ακούω αυτό. Θα ήταν καλύτερο να ρωτήσετε το καζίνο τι συμβαίνει με τα έγγραφα. Δεν έχει νόημα να στέλνουμε το ίδιο συνεχώς.
Προσπάθησες να ρωτήσεις, παρακαλώ; Εάν ναι, τι φαίνεται να είναι λάθος;
Hello,
sorry to hear that. It would be best to ask the casino what is wrong with the documents. There is no point in sending the same all along.
Did you try to ask, please? If so, what seems to be incorrect?
Νομίζω ότι το locowin είναι ένα από τα καλύτερα sites. Φτιάχτηκε χθες με 10 ευρώ 600 αλλά πάλι όλα χάθηκαν
I think locowin is one of the best sites ever. Made yesterday with 10 euros 600 but everything was lost again
Ich finde locowin einer der besten Seiten überhaupt. Gestern mit 10 Euro 600 gemacht aber alles wieder verspielt
Είδα πολλά παλιά άσχημα σχόλια εδώ για τον Locowin. Δεν ήμουν πελάτης πριν από 2 χρόνια, αλλά επειδή είμαι πελάτης απολαμβάνω πολλά σε αυτό το Καζίνο. Είναι νέο στη Γαλλία και μια καταπληκτική προσθήκη σε όλα τα άλλα. Σχετικά με το πρόβλημα των αναλήψεων που αναφέρουν κάποιοι. Εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα;
Saw many old bad comments here for Locowin. I was not a client 2 years ago but since I am customer I am enjoying a lot at this Casino. Its new in France and an amazing addition to all the others. Regarding the withdrawals poblem that some mention. Are you still facing any problems?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.