πριν από 3 έτη
Επιμείνετε και μοιραστείτε την πρόοδό σας μαζί μας, παρακαλώ
Be persistend and share you progress with us, please 🙂
0
Επιμείνετε και μοιραστείτε την πρόοδό σας μαζί μας, παρακαλώ
Be persistend and share you progress with us, please 🙂
Αναφερόμουν στη ζωντανή συνομιλία κάθε μέρα και τους ενοχλούσα πού είναι τα χρήματά μου
I reported to the live chat every day and annoyed them where my money is
Ich habe mich jeden Tag in den livechat gemeldet und die genervt wo mein Geld bleibt
Ναι και επίσης ισχυρίστηκε χθες ότι γράψατε για να πάρετε τα χρήματα σήμερα, κλπ. Απλά πραγματικά ενοχλητικό
Yes and also claimed yesterday that you wrote so that you get the money today, etc. just really annoying
Ja und auch behauptet gestern habt ihr geschrieben dadurch heute das Geld erhalte usw halt richtig nerven
Είχα επίσης e-mail.
Παίρνω 10.000 ευρώ με Bitcoin!
Απλά αστεία
Γράφω για ζωντανή συνομιλία κάθε μέρα και γράφω για MGA.
Ελπίζω να πάρω κάποια χρήματα
I also had e-mail.
I get 10,000 euros with Bitcoin!
Just jokes
I write for live chat every day and I write for MGA.
I hope I get some money
Ich habe auch E-mail gehabt.
Ich bekomme 10.000 euro mit Bitcoin!
Einfach witzt
Ich schreibe jeden tag für live chat und ich schreibe für MGA.
Ich hoffe geld bekomme ich
Το μεγάλο μου πρόβλημα: Έχω πληρώσει χρήματα για περισσότερο από 1 εβδομάδα, αλλά πάντα λέει: ΣΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ?!
My big problem: I have had money paid out for more than 1 week but it always says: IN THE PROGRESS ?!
Meine grosse Problem:ich habe Geld auszahlen gelassen schon mehr als 1woche aber immer das steht :IM Gange?!
Έτσι συνέβη και με μένα αναφερόμενος στους όρους και τις προϋποθέσεις τους που πρέπει να σας δώσουν έναν λόγο μετά από 5 ημέρες γιατί δεν πληρώνουν είναι τόσο πολύ. Έχετε ανεβάσει όλα τα έγγραφα; Όχι ότι ισχυρίζονται ότι περιμένουν ταυτότητα και τέτοια
So it was with me also referring to their terms and conditions that they have to give you a reason after 5 days why they do not pay out is so in it. Have you uploaded all the documents? Not that they claim they are waiting for ID and such
So war es bei mir auch verweise auf ihr agb das sie dir nach 5 Tagen einen Grund nennen müssen warum sie nicht auszahlen steht bei denen so drin. Hast du alle Dokumente hochgeladen? Nicht das die Behaupten sie warten auf Personalausweis und so
Ανέβασα τα πάντα! Και είχα e-mail όλα καλά!
Εξαιτίας αυτού, δεν καταλαβαίνω γιατί ακόμα σε εξέλιξη, ήδη 1 εβδομάδα εκεί!
I uploaded everything! And I had e-mail everything is fine!
Because of that I don't understand why still in progress, already 1 week there!
Ich habe alles hochgeladet!Und ich habe E-mail gehabt alles ist Ordnung!
Daswegen verstehe ich nicht warum immer noch Im Gange ,schon 1Woche dort!
Όπως ήδη γνωρίζετε, σίγουρα θα χρειαστεί λίγος χρόνος. 🙁
Συνεχίστε να πιέζετε τη ζωντανή συνομιλία τους.
As you already know, it will definitely take some time. 🙁
Keep pushing their live chat.
Ντάνκε Ράντκα
Χρησιμοποιώ τη ζωντανή συνομιλία ως μετακινούμενο, εφόσον έχω αυτό το μήνυμα να περιμένει κλπ. Είπαν ότι μπορεί να χρειαστούν έως και πέντε εργάσιμες ημέρες για να δεχτούν την πληρωμή! αλλά είμαι μέχρι εννέα ημέρες.
Danke Radka
I use live chat as a commuter, as long as I get this message to wait etc. they said it could take up to five working days before they accept payment! but I'm up to nine days.
Καλώς ήρθες, schchristian
Δυστυχώς είναι αρκετά συνηθισμένο ζήτημα, αυτός ο παίκτης περιμένει πάνω από 2 εβδομάδες για μία μόνο πληρωμή. Πώς αντέδρασε το καζίνο σχετικά με την πιθανή ανάμειξη του MGA, παρακαλώ; Υπήρξε κάποια αντίδραση;
You are welcome, szchristian 🙂
Unfortunately it's quite common issue, that player waits over 2 weeks for a single payment. How did the casino react about MGA possible involment, please? Was there any reaction?
Για το καζίνο, δεν είπα ότι θα επικοινωνήσω με το MGA! Θα περιμένω μέχρι αύριο για αυτό.
Αν δεν συμβεί τίποτα μέχρι αύριο τότε λέω για το Καζίνο θα επικοινωνήσω με το MGA!
αύριο είναι η δέκατη μέρα που έχω βγάλει τα χρήματά μου!
Τι νομίζετε;
For the casino, I didn't say I'll contact the MGA! I'll wait until tomorrow for that.
If nothing happens by tomorrow then I say for Casino I will contact the MGA!
tomorrow is the tenth day where I have withdrawn my money!
What do you think?
Ich habe für casino nicht gesagt ich melde mich beim MGA!ich warte dafür bis morgen.
Wenn bis morgen nichts passiert dann ich sage für Casino ich melde mich beim MGA!
morgen ist die zehnte Tage wo ich habe mein Geld Auszahlung gelassen!
Was denkst du?
Και επίσης ενδιαφέρον, αυτό το παιχνίδι, με το οποίο κέρδισα χρήματα, δεν ήταν από τότε σε αυτό το καζίνο!
Rise of Olympus και Moon of Princess
Δεν μπορώ πλέον να παίξω με αυτό το παιχνίδι!
And also interesting, this game, with which I won money, has not been in this casino since!
Rise of Olympus and Moon of Princess
I can no longer play with this game!
Und das auch Interessantes,diese Spiel,mit welchem ich habe Geld gewonnen habe gibt nicht mehr im diesem Casino seit!
Rise of Olympus und Moon of Princess
Ich kann nicht mehr mit diessem Spiel spielen!
Ακούγεται λογικό. Ανυπομονώ να ακούσω οποιαδήποτε νέα από εσάς αύριο.
That sounds reasonable. I'm eager to hear any news from you tomorrow then.
Μπορώ να επιβεβαιώσω, και τα δύο αυτά παιχνίδια δεν είναι πλέον διαθέσιμα ... (Ελέγχεται ως μη εγγεγραμμένος παίκτης)
Λοιπόν, μπορεί ή δεν σχετίζεται με την υπόθεση και τα κέρδη σας ... Δύσκολο να βγάλεις κάποιο συμπέρασμα εδώ.
I can confirm, both of these games are no longer available... (Checked as unregistered player)
Well, it may or may be not related to your case and winnings... Hard to make any conclusion here.
Έχω λάβει ένα e-mail! Δεν επιτρέπεται να έχω την πληρωμή μου επειδή ένα άτομο επιτρέπεται να έχει μόνο έναν λογαριασμό! Αλλά έχω μόνο έναν λογαριασμό !!!!
I have received an e-mail! I am not allowed to have my payout because one person is only allowed to have one account! But I only have one account !!!!
Ich habe E-mail bekomme!Meine Auszahlung darf ich nicht haben, weil eine Person nur eine Konto darf!Aber ich habe nur eine Konto!!!!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.