Αυτό ισχύει τώρα από την περασμένη Παρασκευή 15 Μαρτίου.
Η δεύτερη ανάληψη απέτυχε τώρα και μετά λένε ότι μπορώ να δοκιμάσω μια κάρτα VISA αντί για Mastercard, αλλά τα χρήματα δεν έχουν επιστραφεί ακόμα το υπόλοιπό μου.
33 email μέχρι στιγμής για να προσπαθήσουμε να το λύσουμε αυτό, η εξυπηρέτηση πελατών είναι τρομερή, είναι εξαιρετικά αργή.
This has now been going since last Friday 15th of March.
Second withdrawal has now failed and next they’re saying I can try a VISA card instead of Mastercard but funds haven’t been returned my balance yet.
33 emails so far to try and get this sorted, customer service is terrible they are extremely slow.
Αυτόματη μετάφραση: