ΦόρουμΚαζίνοLeoVegas Casino - γενική συζήτηση

LeoVegas Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από danilolopes5959
|
8536 προβολές 41 απαντήσεις |
|
1 23
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το LeoVegas Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Χρειάζομαι βοήθεια με τον λογαριασμό μου στον ιστότοπο Leo vegas.

Ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε στις 22 Δεκεμβρίου 2022.

Μου έκαναν μια σειρά από προσωπικές ερωτήσεις, σαν να είχα πρόβλημα με τον εθισμό στα παιχνίδια ή κάτι τέτοιο, αφού απαντούσα σε όλες τις ερωτήσεις που περνούσε μια εβδομάδα και τίποτα, όταν απαντούσα στο email που ζήτησαν να μου μιλήσουν τηλεφωνικά, ρώτησα το θέμα, καθώς δεν πιστεύω ότι είναι πιο ξεκάθαρο να εξηγήσω κάτι μέσω τηλεφώνου παρά με email, από την άλλη, έλαβα μια άλλη απάντηση πριν από τον αποκλεισμό του λογαριασμού μου, ζητώντας μου μια κίνηση τραπεζικού λογαριασμού, θα στείλω το δήλωση αύριο.

Σε κάθε περίπτωση, πιστεύω ότι θα χρειαστώ διαμεσολάβηση σε σχέση με την απεμπλοκή του λογαριασμού μου και την προσπάθεια απόσυρσης των στοιχημάτων.




Αυτόματη μετάφραση:
gustavotovo
πριν από 1 έτος

Hello,

sorry to hear about such an issue. I believe that casinos or more specifically the casino's system or risk department probably flagged you. I can only speculate about the cause, but I would guess, that there are some similarities with other accounts, and the casino decided to organize a verification call.

Meaning, they need to be sure that it was you who registered, deposited, and played, that you only used your payment options, as well that you played only by using one active account.

They will ask you a series of questions about your account, games you played, and methods you used for depositing, those are the information you are supposed to answer with ease to pass the verification. It is the best tool how to confirm your identity in case there are some similarities with other profiles or other doubts from the casino's side.

I can understand that the casino is not pretty interested in explaining the whole situation because it could spoil the results of this check, seems that the casino wants to investigate first.

I can imagine that this all put you under pressure, but I still think that you should try to cooperate.

It is always the easiest way.

Try to stay calm and let us know how it goes, in case you need help just ask.

Radka
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ πολύ Radka.


Έτσι, πριν από περίπου 10 ημέρες κατάφερα να μιλήσω με την συνοδό, με καθησύχασε για το υπόλοιπο του λογαριασμού, τα στοιχήματα που ήταν σε εξέλιξη και τα πάντα, δεν μπόρεσε να μου δώσει μια πρόβλεψη για το πότε ο λογαριασμός μου θα ήταν διαθέσιμος.


Ακόμα περιμένω και έστειλα άλλο email ρωτώντας για την πρόοδο, αλλά ακόμα δεν μου έχουν απαντήσει.


Μπορώ να πω ότι κληρήθηκα, δεν έχω καμία συμπεριφορά που να δικαιολογεί την υποψία εθισμού, προς το παρόν απλώς περιμένω να είναι ξανά διαθέσιμος ο λογαριασμός μου για ανάληψη των ποσών.


Ας ελπίσουμε ότι αυτό θα πραγματοποιηθεί χωρίς να χρειαστεί να καταφύγω σε βοήθεια.


πάντως νιώθω λίγο χαμένος όσον αφορά τον χρόνο αναμονής. ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε πριν από ένα μήνα και η τελευταία επαφή που είχα ήταν πριν από 10 ημέρες.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
gustavotovo
πριν από 1 έτος

Hello there,

sadly, this is normal. The security check - that's what I called that - is in the process and can imagine that a forecast would be only a guess.

We allow the casinos 14 full days to verify the account and send the winnings, so even if we probably have to wait for the check result in this case, feel free to submit a complaint.

There is no harm in that, and if it helps you feel in less tense, I take that for a good reason.

It's up to you, of course.

πριν από 1 έτος

Όλα έχουν επιλυθεί, ο λογαριασμός μου εξακολουθεί να είναι αποκλεισμένος αλλά δεν έχω κανένα ενδιαφέρον να τον ανακτήσω. Ζήτησα διαγραφή από το site, μου επιστράφηκαν τα ποσά που είχαν στον λογαριασμό. Πιστεύω ότι η δουλειά της πρόληψης του εθισμού στον τζόγο πρέπει να είναι κάτι πολύ περίπλοκο, δεν είχα τις τυπικές κινήσεις κάποιου με προβλήματα, αλλά πιστεύω ότι αυτό μπορεί να συμβεί σε οποιονδήποτε. Όταν κάποιος πιστεύει ότι έχει τον έλεγχο είναι το πρώτο βήμα προς την καταστροφή.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Υπάρχει όριο κατάθεσης στο leoVegas; Πότε Ναι, πόσο;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Όλα έχουν επιλυθεί, ο λογαριασμός μου εξακολουθεί να είναι αποκλεισμένος αλλά δεν έχω κανένα ενδιαφέρον να τον ανακτήσω. Ζήτησα διαγραφή από το site, μου επιστράφηκαν τα ποσά που είχαν στον λογαριασμό. Πιστεύω ότι η δουλειά της πρόληψης του εθισμού στον τζόγο πρέπει να είναι κάτι πολύ περίπλοκο, δεν είχα τις τυπικές κινήσεις κάποιου με προβλήματα, αλλά πιστεύω ότι αυτό μπορεί να συμβεί σε οποιονδήποτε. Όταν κάποιος πιστεύει ότι έχει τον έλεγχο είναι το πρώτο βήμα προς την καταστροφή.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

thank you for your interest, many players are concerned as you are, so I see your post as very important.

No need to go back was just a suggestion.

Be well. 🙏


UniBetSCAAM
πριν από 1 έτος

Better to ask the support or live chat operator 🙂

Radka
πριν από 1 έτος

Είμαι καλά, ευχαριστώ πολύ για τον προβληματισμό σου, μπορώ με σιγουριά να πω ότι δεν έχασα χρήματα, ούτε κέρδισα, rsss, αλλά νομίζω ότι ήταν μια έγκυρη εμπειρία, πιστεύω ότι στο άμεσο μέλλον Στη Βραζιλία θα πρέπει να ληφθούν νόμοι σχετικά με τα στοιχήματα ή όλα θα απαγορευτούν. Δυστυχώς υπάρχουν μεγαλύτερα προβλήματα εδώ, είμαι πολύ μακριά από αυτό. Είδα πρόσφατα ότι ένας τύπος συνελήφθη επειδή δωροδοκούσε 3 παίκτες για να εκτελέσουν πέναλτι στο πρώτο ημίχρονο στα αντίστοιχα παιχνίδια τους, αλλά ένας από τους παίκτες δεν επιλέχθηκε και προσπάθησε να πείσει τους άλλους παίκτες της ομάδας. Σήμερα είδα ένα βίντεο που η μισή ομάδα δεν κάνει καν προσπάθεια να φύγει με την μπάλα, ουσιαστικά εκλιπαρεί να δεχτεί γκολ. Το στοίχημα γίνεται για να είναι εθιστικό, δεν υπάρχει ασφαλές περιθώριο, και αν μπορείτε να ζήσετε με αυτό χωρίς να θέσετε σε κίνδυνο τον προϋπολογισμό σας, δεν πειράζει. Δεν νομίζω ότι οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν τη συναισθηματική δομή για να το αντιμετωπίσουν εδώ γύρω. Και όσο κι αν παραπονέθηκα για τον αποκλεισμό του λογαριασμού μου, τελικά ήταν χάρη. Τα πράγματα επιλύθηκαν και παρόλο που μπήκα στο casino.guru για να μετρήσω μια λύση, δεν ήταν καν απαραίτητο. Οπως και να έχει ευχαριστώ!


Αυτόματη μετάφραση:
gustavotovo
πριν από 1 έτος

It's sad to hear the professional sport is poisoned by bookmakers and the people behind the scene make a profit by putting casual players/bettors at risk. I believe that the idea of selling the match was there from the beginning, sadly human hearts are weak, and money became the ultimate measure of success - at least, this is my personal experience, I was a "pro" sportsman once.

Let's see how far the business gets. To make things better, they say the bottom must be reached first. 🙂



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Γεια σας, άνοιξα τον λογαριασμό leovegas, κέρδισα 310 ευρώ, 220 έκανα την ανάληψη και 90 τα άφησα στον λογαριασμό.

Για τα 220 ευρώ μου ζήτησαν τραπεζικό αντίγραφο, το έστειλα και επικύρωσαν τη διεύθυνση κατοικίας μου και μετά από μια μέρα μου έβγαλαν 220 ευρώ.

Μετά αποφάσισα να κάνω ανάληψη και τα υπόλοιπα 90 ευρώ. Μου ζητούν ξανά τραπεζικό αντίγραφο για επικύρωση της διεύθυνσης κατοικίας. Τους ξαναστέλνω το αντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού μετά από μια εβδομάδα και μου λένε ότι δεν ισχύει και ότι πρέπει να διαβαστούν οι 4 γωνίες.

Τώρα στον λογαριασμό μου στο leovegas καταλαβαίνω ότι το έγγραφο διαμονής επικυρώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα, στο chat μου λένε να το στείλω ξανά, το οποίο δεν φαίνεται.

Τώρα το πρόβλημα είναι ότι δεν με αφήνει να το στείλω από το προφίλ του λογαριασμού γιατί είναι ήδη επικυρωμένο και δεν με αφήνει να προσθέσω νέα έγγραφα. Στέλνουν ένα link με email που πρέπει να πατήσω για να στείλω την κατάσταση λογαριασμού, αλλά το πρόβλημα είναι ότι το link που μου στέλνουν δεν λειτουργεί, δηλαδή με κοροϊδεύουν.

Ευχαριστώ.



Αυτόματη μετάφραση:
fgalati30
πριν από 1 έτος

Hi, fgalati30.

I wouldn't say the casino is making fun of you, more likely there are some technical rules you and the casino both must follow to ensure the KYC is processed correctly.

If this link you mentioned does not work, inform the casino immediately to find a solution through cooperation.

Ask the chat operator, or reach out to the support email.

Can you do that, please?

πριν από 1 έτος

Έχω πληρώσει μόνο 4 εβδομάδες τώρα. σήμερα ήθελα να δοκιμάσω ξανά αλλά ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε. ρώτησε στο chat σήμερα και είπε ότι δεν χρειάζεται να δώσεις λόγο. αλλά πάντα μου έπαιρναν τις καταθέσεις τελευταία. κρίμα, μου άρεσε να παίζω εκεί.

Αυτόματη μετάφραση:
franztheuerw
πριν από 1 έτος

So you didn't have any balance on the casino account, but you suddenly realized it's been blocked?

Daniel
πριν από 1 έτος

ναι ήθελα να κάνω ξανά κατάθεση και ξαφνικά με μπλοκάρουν. Ενημερώθηκα ότι δεν μου επιτρέπεται πλέον να παίζω στην Αυστρία. μετά από 20 καταθέσεις. Ο κουλοχέρης βίντεο είναι επίσης ξαφνικά ακριβώς το ίδιο. Είμαι πραγματικά θυμωμένος με τέτοιες μηχανορραφίες. ανήκω ενώπιον δικαστή κατά τη γνώμη μου.

Αυτόματη μετάφραση:
franztheuerw
πριν από 1 έτος

Γιατί δεν συμπληρώνετε μια αίτηση;

Τότε θα πάρεις πίσω τις απώλειές σου.. Συμπλήρωσα στο www.pokeranwalt.at και πήρα τα χρήματά μου πίσω..

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

ναι ήθελα να κάνω ξανά κατάθεση και ξαφνικά με μπλοκάρουν. Ενημερώθηκα ότι δεν μου επιτρέπεται πλέον να παίζω στην Αυστρία. μετά από 20 καταθέσεις. Ο κουλοχέρης βίντεο είναι επίσης ξαφνικά ακριβώς το ίδιο. Είμαι πραγματικά θυμωμένος με τέτοιες μηχανορραφίες. ανήκω ενώπιον δικαστή κατά τη γνώμη μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Well, if the casino decides Austria gets restricted, what do you think you'll achieve by suing the casino?

Would be different if you were the only one restricted, but since you have no active balance on the account, you can always call it bad luck 🙁. If I may guess the reason is probably the local laws and regulations. Sometimes it's too complicated and costly to allow players from certain countries, depending on the license - as far as I know.

In the meantime, I forwarded both casinos for further check.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Γιατί δεν συμπληρώνετε μια αίτηση;

Τότε θα πάρεις πίσω τις απώλειές σου.. Συμπλήρωσα στο www.pokeranwalt.at και πήρα τα χρήματά μου πίσω..

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello there.

How would you justify such a step in this particular case? I honestly do not know, so I could use a hint, I guess.

Radka
πριν από 1 έτος

Δεν θα της κάνω μήνυση. Απλά πιστεύω ότι είναι αναιδές, στις 12:30 δέχομαι την κατάθεση και 5 ώρες μετά είσαι μπλοκαρισμένος. μετά από περισσότερες από 20 καταθέσεις.

Αυτόματη μετάφραση:
1 23

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα