ΕΝΤΑΞΕΙ. Ας εξετάσουμε με μεγαλύτερη ακρίβεια την κριτική του casino.guru σε αυτό ακριβώς το καζίνο.
Όλοι μπορούν να δουν και να διαβάσουν τη μεθοδολογία σας, αλλά το πώς υπολογίζεται η βαθμολογία σύμφωνα με τη μεθοδολογία σας είναι μεγάλο μυστήριο.
Ίσως σε κάτι να έχεις δίκιο. Επειδή συχνά παρατηρώ ξεκάθαρα λεπτομέρειες που 98 στους 100 ανθρώπους δεν δίνουν σημασία - οι δηλώσεις μου μερικές φορές μπορεί να φαίνονται αβάσιμες. Ίσως γι' αυτό μου φαίνεται ότι οι κριτικές σας είναι μεροληπτικές, αλλά αυτό μπορεί να οφείλεται σε κοινότοπους λανθασμένους υπολογισμούς από τους αναθεωρητές σας. Τώρα πιο συγκεκριμένα
Ας αναθεωρήσουμε ορισμένα σημεία και ορισμένα κριτήρια, τότε εγώ και κάποιοι ανόητοι παίκτες σαν εμένα μπορεί να καταλάβουμε τη λογική σας στην κριτική σας
- Καζίνο μεσαίου μεγέθους, με βάση την έρευνα και τις εκτιμήσεις μας .
Συμφωνώ. Ακόμη περισσότερο, σύμφωνα με την ποσότητα των επισκεπτών που έλεγξα είναι σχεδόν "μεγάλη". BTW. Σύμφωνα με την ανάλυσή μου, η ποσότητα των επισκεπτών (ή το "μέγεθος του καζίνο") είναι τα βασικά κριτήρια στις κριτικές σας.
-Θεωρούμε ότι είναι οι Όροι και Προϋποθέσεις του καζίνο
έκθεση...
Φοβάμαι ότι οι ιδέες σου για το τι είναι «δίκαιο» δεν συμπίπτουν με τις δικές μου.
Σε ορισμένες κριτικές ΑΛΛΩΝ καζίνο ενδέχεται να δούμε αυτήν τη σημείωση: " Αθέμιτοι όροι και προϋποθέσεις
Αυτό το καζίνο απαγορεύει ορισμένα μοτίβα ή στρατηγικές στοιχηματισμού όταν παίζετε με κεφάλαια μπόνους, αλλά δεν έχουμε δει ακόμη ότι αυτός ο κανόνας χρησιμοποιείται εναντίον των παικτών."
BTW Έπαιξα σε πολλά καζίνο με παρόμοιο προειδοποιητικό μήνυμα στην κριτική του casino.guru, αλλά ποτέ δεν είχα πρόβλημα με αυτό.
Τώρα τα γεγονότα:
Στο λεμόνι.καζίνο
"Το παιχνίδι παικτών θα αξιολογηθεί για τυχόν ασυνήθιστα μοτίβα παιχνιδιού " και "Εάν το Lemon Casino καθορίσει ακανόνιστο παιχνίδι, το καζίνο διατηρεί το δικαίωμα να διατηρήσει τις αναλήψεις ή/και να ακυρώσει όλα τα κέρδη" (άρθρο 10 στους Όρους και τις προϋποθέσεις).
Ακόμη περισσότερο, δεν υπάρχει διευκρίνιση τι θεωρείται «ασυνήθιστο».
Έχουμε περίπτωση. Ακόμη και ο ειδικός παραπόνων σας απέρριψε το παράπονό μου, αλλά όπως βλέπω δεν ήταν επίσης σίγουρος για την ερμηνεία ορισμένων σημείων των κανόνων. Επιπλέον, αρνήθηκε να ερμηνεύσει τους κανόνες κυριολεκτικά υπέρ αμφίβολων και κερδοσκοπικών και εικαστικών επιχειρημάτων του καζίνο. Δεν θα γράψω για την εξέταση της υπόθεσης τώρα - αυτό είναι άλλο θέμα, αλλά το γεγονός παραμένει. Υπάρχουν άρθρα στους κανόνες του καζίνο που είναι ξεκάθαρα παραπλανητικά, έχουν διπλή σημασία και δίνουν αφορμή για διαφορετικές ερμηνείες. Αυτό είναι ξεκάθαρο και κατηγορηματικό και αν κάποιος υποστηρίζει το αντίθετο, ζητώ συγγνώμη, αλλά θα είμαι σίγουρος ότι έχει «ειδική μεταχείριση» στο καζίνο. Λαμβάνοντας υπόψη ότι, η διπλή έννοια δεν προέρχεται απλώς από τα κείμενα των Όρων και Προϋποθέσεων, αλλά εφαρμόζεται και από αυτό το καζίνο, φυσικά, για δικό του όφελος. Αυτό είναι ένα μεγάλο, μεγάλο θέμα. Θα έλεγα έναν από τους επιτακτικούς λόγους για την προσθήκη πολλών πόντων ποινής στην αναθεώρηση.
Και το casino.guru θεωρεί τους κανόνες του "δίκαιους". Τολμά κανείς να αμφιβάλλει;))
Δεν υπάρχουν παράπονα παικτών ή πολύ χαμηλή αξία παρακρατηθέντων κερδών σε παράπονα σε σχέση με το μέγεθος του καζίνο.
Βλέπω 17 παράπονα το 2024. Ίσως γνωρίζετε καλύτερα αν αυτή η ποσότητα είναι υψηλή ή χαμηλή.
-Εξετάσαμε επίσης άλλους παράγοντες, οι οποίοι είχαν ουδέτερο αντίκτυπο στον Δείκτη Ασφαλείας του καζίνο
Εντάξει. Θα πρόσθετα το χαμηλό όριο πονταρίσματος των 2EU όταν ποντάρετε το μπόνους μαζί με την απουσία οποιασδήποτε λύσης λογισμικού που μπορεί εύκολα να οδηγήσει σε απώλειες κατά λάθος, ακόμη και ένας παίκτης θυμάται ξεκάθαρα τον κανόνα μέγιστου στοιχήματος. Αυτό το καζίνο με ευχαρίστηση θα κατασχέσει το υπόλοιπό σας των 10000Eu εάν έστω και μία φορά κάνετε κλικ στα 2,5 EUR κατά λάθος. Το κάνουν τακτικά όπως βλέπω σε κάποιες κριτικές χρηστών (όχι μόνο εδώ). Υπάρχει κάποιος που δεν πιστεύει ότι αυτό είναι εξαιρετικά επικίνδυνο;;
Θυμάμαι, ότι σε πολύ μικρότερα καζίνο πόση ώρα δεν επιτρεπόταν να τοποθετηθεί ένα μεγάλο στοίχημα (το παιχνίδι μόλις σταμάτησε) όταν κατά λάθος ξεπέρασα το μέγιστο - το λογισμικό δεν το επέτρεπε. Έχω ακόμη σοβαρές αμφιβολίες ότι το lemon.casino δεν το λύνει σκόπιμα σε επίπεδο λογισμικού για να έχει περισσότερες πιθανότητες κατάσχεσης κερδών. Δεν έχω λόγους να το σκεφτώ, αλήθεια;
BTW στην κριτική σας το μέγιστο ποσό πονταρίσματος αναφέρεται 2,5Eu, πράγμα που σημαίνει επίσης ότι ο κριτής δεν έδωσε τη δέουσα προσοχή στις λεπτομέρειες.
+ σε πολλές κριτικές του casino.guru μπορώ να δω προειδοποιήσεις σχετικά με τα χαμηλά όρια ανάληψης. Pt.9 T&C του lemon.casino το μέγιστο όριο εξαργύρωσης αναφέρεται 2500... Και δεν υπάρχει διευκρίνιση είναι αυτό το όριο μίας φοράς, εβδομαδιαίας, μηνιαίας ή διάρκειας ζωής). Τουλάχιστον όχι ξεκάθαρο...
Δεν αρκεί αυτό για να αμφισβητήσετε την εγκυρότητα της κριτικής σας;
Ω. Σχετικά με την άδεια. Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά θυμάμαι επίσης σε κάποιες από τις κριτικές σας αναφέρατε το "Passive regulator" ως σημείο ποινής. Ωστόσο, αυτό το καζίνο έχει τον χειρότερο ρυθμιστή στον χειρότερο τομέα - Curaçao Interactive Licensing NV (CIL) 5536/JAZ. Το χειρότερο ακόμα και στο Κουρασάο. Το CIL - δεν έχει καν ιστότοπο, και ορισμένοι έξυπνοι κριτικοί εξισώνουν πολύ σωστά την παρουσία άδειας CIL με την απουσία άδειας... Δεν έχετε την ευκαιρία για διαδικτυακή λύση μαζί τους επειδή δεν είναι online) .. δεν είναι λόγος τουλάχιστον να αναφερθώ σε κριτική;
Μερικές λεπτομέρειες λοιπόν. Αυτό το καζίνο έχει πολύ υψηλό δείκτη ασφάλειας στο casino.guru..
OK. Let's be more exact considered to casino.guru review to this exact casino.
Everyone can see and read your methodology but how the rating is calculated according to your methodology it's a big big mystery.
Maybe you're right about something. Because I often clearly notice details that 98 out of 100 people don't pay attention to- my statements sometimes may seem unfounded. Maybe that's why it seems to me that your reviews are biased, but this may be due to banal miscalculations by your reviewers. Now more specifics
Let's review some points and some criterias, then me and some imbecile gamblers like me may understand your logic in your review
- Medium-sized casino, based on our research and estimates.
Agree. Even more, according to visitors quantity I checked it is near to be "large". BTW. According to my analysis, visitors quantity (or "casino size") is the basic in criteria in your reviews.
-We consider the casino's T&Cs to be
fair...
I'm afraid your ideas about what is "fair" don't coincide with mine.
In some OTHER casinos reviews we may see this note: "Unfair terms and conditions
This casino forbids certain betting patterns or strategies when playing with bonus funds, but we have not witnessed this rule being used against players yet."
BTW I played in several casinos with similar warning message in casino.guru review, but Never have problem with that.
Now the facts:
In lemon.casino
"player gameplay will be assessed for any unusual playing patterns", and "If Lemon Casino determines irregular gameplay, the casino reserves the right to retain withdrawals and/or cancel all winnings" (claus 10 in T&Cs).
Even more, there is no clarification what considered as "unusual".
We do have a case. Even your complaint specialist rejected my complaint, but as I see he also was not sure regarding the interpretation of some points of the rules. Moreover, he refused to interpret the rules literally in favor of dubious and speculative and conjectural arguments of the casino. I will not write about the consideration of the case now - this is another topic, but the fact remains. There are articles in the casino rules that are clearly misleading, have a double meaning and give rise to different interpretations. This is unambiguous and categorical and if someone will argue the opposite, I apologize, but I will be sure that he have "special treatment" to casino. Considering that, the double meaning is not just comes from the texts in the T&Cs but also applied by this casino, of course, for its own benefit. This is a big, big issue. I would call one of the compelling reasons to add Many penalty points in the review.
And casino.guru consider it's rules "fair". Does anyone dare to doubt?))
No player complaints or very low value of withheld winnings in complaints in relation to the casino's size.
I see 17 complaints in 2024. You may know better if is this quantity is high or low.
-We also considered other factors, which had a neutral impact on the casino's Safety Index
Ok. I would add the low bet limit of 2EU when wagering the bonus together with absence of any software solution which can easily lead to losses by mistake even a gambler clearly remember the maximum bet rule. This casino with pleasure will confiscate your 10000Eu balance if you even one single time clicked 2.5 EUR by mistake. They do it regularly as I see in some user reviews (not only here). Is there anybody who doesn't think that this is extremely unsafe??
I remember, that in much smaller casinos how much time a big bet was Not allowed to be placed (the game just stopped) when by mistake I exceeded maximum - software didn't allow. I even have serious doubts that lemon.casino intentionally doesn't solve this at software level to have more chances to confiscate winnings. Don't I have any reasons to think so, really?
BTW in your review the maximum bet amount is mentioned 2,5Eu, which also speaks that reviewer didn't pay proper attention to details.
+ in many casino.guru reviews I can see warnings about low withdrawal limits. Pt.9 T&Cs of lemon.casino the maximum cash out limit is mentioned 2500... And there is not clarification is this one time, weekly, monthly or a lifetime limit). At least not clear...
Isn't this enough to doubt the validity of your review?
Oh. About license. I may be wrong, but I remember also in some of your reviews you mentioned "Passive regulator" as a penalty point. However this casino has the worst regulator in the worst field - Curaçao Interactive Licensing N.V. (CIL) 5536/JAZ. The worst even in Curaçao. CIL - even doesn't have any website, and some smart reviewers quite rightly equate presence of CIL license with the absence of a license at all... You don't have a chance for online solution with them because they are not online).. isn't it a reason at least to mention in review?
So some details. This casino has very high Safety Index in casino.guru..
- Social Media & Community Specialist