Τα κατάλαβες όλα λάθος, φοβάμαι. 🙂
Αν και έχω τη δική μου γνώμη, η Ομάδα Παραπόνων όρισε αυτές τις 14 ημέρες ως εύλογο χρονικό διάστημα για το καζίνο και τον παίκτη να χειριστούν τις αναλήψεις που επηρεάζονται από τη συνεχή επαλήθευση.
Μόλις το καζίνο αποτύχει να το κάνει, η ομάδα μπαίνει μέσα.
Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ενθαρρύνουμε τα καζίνο να καθυστερούν τις πληρωμές ή τις επαληθεύσεις. Είμαστε εδώ για παίκτες, θυμάστε; Τι θα συνέβαινε εάν προβούμε σε κάθε επαλήθευση που θεωρείτε ότι καθυστερεί σκοπίμως; Τα καζίνο θα απαιτούσαν χρόνο για να επαληθεύσουν τους παίκτες στην πρώτη θέση. Έχουμε τέτοιες εμπειρίες, οπότε η διαδικασία εξελίχθηκε.
🙂 Χαίρε στα τρολ!
You got it all wrong, I'm afraid. 🙂
Though I have my own opinion, the Complaint Team set those 14 days as a reasonable amount of time for the casino and the player to handle withdrawals affected by the ongoing verification.
Once the casino fails to do so, the team steps in.
But it doesn't mean we encourage casinos to delay payments or verifications. We are here for players, remember? What would happen if we step into every verification you deem purposely delayed? The casinos would demand time to verify players in the first place. We have such experiences, so the process evolved.
🙂 Hail to the trolls!
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση: