Εντάξει, αλλά μιλάμε ακόμα για το γεγονός ότι είπες ότι είχες χακαρισμένο λογαριασμό. Το είπες μόνος σου στην καταγγελία και σου έχω εξηγήσει αρκετές φορές ότι δεν μπορούμε να σε βοηθήσουμε σε αυτό.
Την τελευταία φορά που σας αναφέρω ολόκληρο το αποτέλεσμα: "συγγνώμη, αλλά ένας παραβιασμένος λογαριασμός θεωρείται έγκλημα στον κυβερνοχώρο. Δεν πιστεύουμε ότι η καταγγελία σας είναι αδικαιολόγητη, απλά δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε περαιτέρω με ένα πρόβλημα όπως καθώς αυτό μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε με την αρχή αδειοδότησης, καθώς έχουν περισσότερες επιλογές και εργαλεία για διερεύνηση, αλλά δυστυχώς, αυτό δεν εμπίπτει στη δικαιοδοσία μας."
Επομένως, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τις αρχές επειδή η φύση της υπόθεσής σας και η νομιμότητά της δεν είναι κάτι που είμαστε αρμόδιοι να επιλύσουμε.
Ελπίζω να με καταλαβαίνετε και δεν θα ήθελα να επαναλαμβάνομαι γιατί έχει αρχίσει να μου φαίνεται άσκοπο.
Okay, but we're still talking about the fact that you said you had a hacked account. You said it yourself in the complaint and I have explained to you several times that we can't help you with that.
The last time I'm bricking up the whole result for you: "apologize, but a hacked account is considered a cybercrime. We don't think your complaint is unjustified, we simply aren't able to assist you further with a problem such as this. You can always contact the licensing authority as they have more options and tools to investigate, but unfortunately, this falls outside of our jurisdiction."
Therefore, you can contact the authorities because the nature of your case and its legality is not something we are competent to resolve.
I hope you understand me and I would not like to repeat myself because it is beginning to seem pointless.
Αυτόματη μετάφραση: