Μπορώ να ρωτήσω αν έχετε πληροφορίες από το καζίνο που να εξηγούν τον λόγο για τον οποίο ο λογαριασμός σας τέθηκε σε αναστολή; Μερικές φορές μπορεί να υπάρχει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από το καζίνο στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σας, οπότε προσπαθήστε να το ελέγξετε, παρακαλώ, και ενημερώστε μας.
Έχω δει ότι υποβάλατε με επιτυχία μια καταγγελία εδώ στην ομάδα μας, επομένως είμαι βέβαιος ότι θα εξετάσει καλύτερα αυτό το ζήτημα.
May I ask if you have any information from the casino explaining the reason why your account was suspended? Sometimes there can be an email from the casino in your spam folder as well, so try to check that out, please, and let us know.
I have seen that you successfully filed a complaint here with our team, so I am sure they will have a better look at this issue.