Ακόμη και όταν ένας παίκτης έχει ήδη επαληθευτεί, μπορεί να χρειαστεί να γίνουν κάποιοι επιπλέον έλεγχοι. Για παράδειγμα, με έναν πάροχο παιχνιδιών σχετικά με το παιχνίδι παικτών.
Γι' αυτό μπορεί να χρειαστεί λίγος περισσότερος χρόνος για την πληρωμή και συνήθως δεν χρειάζεται να αγχώνεστε.
Όπως μπορώ να δω στην καταγγελία σου, έγραψες ότι πληρώθηκες. Δικαίωμα;
Άρα το καζίνο έχει ολοκληρώσει όλους τους απαραίτητους ελέγχους και όλα ήταν καλά; Σας έχουν ενημερώσει σχετικά ή απλώς έστειλαν αυτόματα τα χρήματα στον λογαριασμό σας;
Even when a player is already verified, it may happen that some additional checks need to be done. For example, with a game provider regarding players game play.
That is why it may take a little bit longer for the payout, and there is usually no need to get stressed.
As I can see in your complaint, you wrote that you got paid. Right?
So the casino has finished all the necessary checks, and all was good? Have they informed you about that, or just automatically sent the money to your account?
Αυτόματη μετάφραση: