Χμμ, σύμφωνα με αυτά που είδα στο πρώτο e-mail, το έγραψαν με βάση ότι όλα είναι σύμφωνα με την αρχή άδειας. Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι γιατί δεν μπορείς να παίξεις εκεί, αλλά μάλλον αυτό θα ήταν το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό. Δυστυχώς, αν το καζίνο σας έχει πληρώσει και δεν έχετε τίποτα στον λογαριασμό σας, μπορούν να κλείσουν τον λογαριασμό σας χωρίς να αναφέρουν λόγο. Ως παίκτης θα ήθελα επίσης να μάθω γιατί έγινε αυτό, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν χρειάζεται να στο πουν, ακόμα κι αν είναι κρίμα. Αν σας άρεσε το καζίνο και παίξατε εδώ, αν μπορούσα να προσπαθήσω να μάθω εάν, για παράδειγμα, η χώρα σας έχει περιοριστεί ή παρόμοιο. Και ίσως δεν υπάρχει τίποτα συγκεκριμένο πίσω από αυτό, το καζίνο απλώς επέλεξε ότι δεν θέλει να την έχει ως πελάτη.
Είτε έτσι είτε αλλιώς, είναι λυπηρό. 😕
Hmm, according to what I saw in the first e-mail, they wrote that on the basis of everything being in accordance with the license authority. I don't know if something has changed why you can't play there, but that would probably be the first thing that came to my mind. Unfortunately, if the casino has paid you and you have nothing on your account, they can close your account without giving a reason. As a player, I would also like to know why this happened, but the truth is that they don't have to tell you, even if it's a shame. If you liked the casino and played here, if I could try to find out if, for example, your country has become restricted or similar. And maybe there's nothing concrete behind it, the casino just chose that it doesn't want to have her as a customer.
Either way, it's sad. 😕
Αυτόματη μετάφραση: