Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοKingamo Casino - γενική συζήτηση

Kingamo Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

6.242 προβολές 26 απαντήσεις |
πριν από 1 έτος
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
Sjarbelo
πριν από 1 έτος

Thnak you!

This is precisely what I was talking about. The casino, for the stated reason, is concerned about the authenticity.

You may buy false documents online in the pdf format - ready to be used.

So, in order to verify it is truly you and that you have access to the presented documents, they ask you to capture a video. The other option would be a live call, most likely.

I imagine you find it strange, especially if you never had to pass such verification before, yet it does not mean it is a wise move to reject the cooperation.

Consider it from the casio's perspective: Why would you refuse to capture the video if you have nothing to hide regarding your identity?

If I may advise you, I would do as they ask. It is still the easiest way to get the money. Perhaps you would need more detailed instructions or support to meet all the requirements; if you do, ask the casino support. Such an approach will certainly demonstrate your willingness to cooperate.


πριν από 1 έτος

Επειδή τα αγγλικά μου είναι πολύ άσχημα και αν αρχίσω να μιλάω φινλανδικά στο βίντεο, το καζίνο δύσκολα θα το καταλάβει και το βίντεο θα "απορρίψει". Δεν πρόκειται πλέον για ασφάλεια, αλλά το καζίνο προσπαθεί να με κάνει να χάσω τα χρήματά μου πίσω, ναι, ακόμη και μια τυφλή ζέβρα μπορεί να δει τι κάνει το καζίνο εδώ. Και γι' αυτό, δεύτερον, έχω την οικογένειά μου στο σπίτι, δεν επιτρεπόταν να εμφανιστούν άλλα άτομα στο βίντεο, γιατί; Πρέπει να διώξω την οικογένειά μου από το σπίτι τους; Αυτό είναι σκέτη μαλακία από την πλευρά του καζίνο, και τίποτα περισσότερο. Πιστεύει το καζίνο ότι κάποιος με αναγκάζει εδώ με το μαχαίρι να παίξω στον ιστότοπό του και να αποσύρω τα χρήματα; Έχει ήδη γίνει μια καταγγελία στην Askgamblerss για αυτό το θέμα, οπότε στο μέλλον θα συζητήσω το θέμα μέσω αυτού. Επομένως, γιατί το καζίνο δεν βάζει αμέσως όλα τα απαιτούμενα πράγματα, αυτά που απαιτούν από τον πελάτη, αλλά ένα προς ένα ζητούν περισσότερα «αποδεικτικά στοιχεία»; Και κάθε «αποδεικτικό» χρειάζεται πάντα μια ή δύο μέρες για να γίνει αποδεκτό. Ναι, ξέρετε επίσης τι είναι αυτό τελικά, απλά δεν μπορείτε να το παραδεχτείτε όταν παίρνετε χρήματα από τα καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Sjarbelo
πριν από 1 έτος

Hello,

I understand your concern. Did you tell this to the support?

I believe you are only supposed to say a few things, so I would practice saying these using Google Translator. I apologize, but I feel like you are exaggerating a little bit about the other. Saying that your family is at home and you are unable to record a quick video could drastically reduce your chances of success. I truly try to explain everything to you, so in order to pass the verification, you must appear in the video by yourself. This is because it must be clear that no one else is tutoring you. You have to demonstrate that it is just you. That is the main idea. Therefore, no, you are in no way required to evict your family. Simply enter the room, shut the door, and record the video.

In my opinion, there are doubts regarding the legitimacy of your account; therefore, you must successfully complete this step in order to be compensated. No matter how you feel about this step, if you want to avoid having your account permanently closed and your balance voided, I would advise you to proceed.

Ask away if you have any more questions. My intention is to assist you in preparing as best you can for the video.

πριν από 5 μήνες

This casino has shut down, right? I haven't been able to access it for a month and every contact person I used to have is not responding.

worldwidegamblers
πριν από 5 μήνες

We have no such information, so I will pass it on to our data team to check it out.

Did you have any balance left in your account there?

πριν από 5 μήνες

We have no such information, so I will pass it on to our data team to check it out.

Did you have any balance left in your account there?

πριν από 5 μήνες

Just try and access the casino...... It hasn't been accessible for a month. It doesn't exist anymore.


And no one from the affiliate team replies for a month.


The affiliate website also doesn't exist anymore.

Έγινε επεξεργασία
worldwidegamblers
πριν από 5 μήνες

I tried it and I didn't get there either, our team will edit the review if they get to it as soon as they can. 

So from what you say you had some affiliate deal with them?

1 2

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.