Φυσικά, λυπάμαι που το καζίνο δεν σας έχει πληρώσει ακόμα και σκέφτηκα ότι θα μπορούσαν να το κάνουν.
Τέλος πάντων, αν δεν έχετε ακούσει τίποτα και έχουν περάσει δύο εβδομάδες, μπορείτε να ανοίξετε μια καταγγελία στον παρακάτω σύνδεσμο.
Απλά κάντε κλικ εδώ ⬅️
Εάν δεν ξέρετε τι να περιμένετε από την ίδια την κατάσταση, αυτός ο οδηγός έχει τις πληροφορίες που χρειάζεστε και εάν έχετε ερωτήσεις ή δεν καταλαβαίνετε κάτι, απλώς ενημερώστε με και θα προσπαθήσω να σας συμβουλέψω.
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για να βγει καλά η περίπτωσή σου. 🤞
Of course, I'm sorry the casino hasn't paid you yet and I thought they would be able to do it.
Anyway, if you haven't heard anything and it's been two weeks, you can open a complaint at the following link.
Just click here ⬅️
If you don't know what to expect from the situation itself, this guide has the information you need and if you have any questions or don't understand something, just let me know and I'll try to advise you.
I'll keep my fingers crossed that your case turns out well. 🤞
Αυτόματη μετάφραση: