Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοKinBet Casino - γενική συζήτηση

KinBet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

 από Kwstas99
|
1.155 προβολές 28 απαντήσεις |
|
1 2
Mariwinres

Sure, I understand that, try to give it some more time, some casinos don't pay players right away but have some delay. 

Anyway, weren't there any verification documents required from you? Didn't you play with the bonus? 

Jaro

Προτίμησα να μην παίξω το μπόνους, προς το παρόν δεν μου έχουν ζητήσει κανένα έγγραφο ταυτότητας για επαλήθευση. Έπαιξα ρουλέτα και κέρδισα, θέλω μόνο δικαιοσύνη!

Αυτόματη μετάφραση:
Mariwinres

I definitely think all players do. 

Can I ask you one more question, how long are you waiting for your 3 withdrawals at the moment? Are you in contact with the casino or not so much?

Jaro

Περιμένω από τις 4 Μαρτίου, οπότε είναι μόλις λίγες μέρες... αλλά, με άλλα καζίνο, έχω συνηθίσει τις άμεσες αναλήψεις! Έγραψα στην Kinbet, αλλά δίνουν ασαφείς, ανακριβείς απαντήσεις...

Αυτόματη μετάφραση:
Mariwinres

Sure, all I can say to that is that just because some casinos have instant withdrawals doesn't necessarily mean it's like that everywhere. We give casinos 14 days to send money to the player and if you are close to that date and you have nothing in your account and the casino still doesn't tell you anything relevant, then I would file a complaint where we will try to help you.

How does that sound?

Jaro

Εντάξει! Ευχαριστώ! Θα σε ενημερώσω!

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro

Γεια σας, έχουν περάσει 14 μέρες από το πρώτο μου αίτημα ανάληψης στο Kinbet και ακόμα τίποτα... μπορώ να κάνω παράπονο; Μπορείτε να με βοηθήσετε; Ευχαριστώ 🙏

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Mariwinres

Of course, I'm sorry the casino hasn't paid you yet and I thought they would be able to do it. 

Anyway, if you haven't heard anything and it's been two weeks, you can open a complaint at the following link.

Just click here ⬅️

If you don't know what to expect from the situation itself, this guide has the information you need and if you have any questions or don't understand something, just let me know and I'll try to advise you.

I'll keep my fingers crossed that your case turns out well. 🤞

Jaro

Εντάξει ευχαριστώ, θα γράψω την καταγγελία σήμερα

Αυτόματη μετάφραση:
Mariwinres deleted the post
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα