Γεια σου.
Λοιπόν, για να καταλάβετε τουλάχιστον τι μπορεί να έχει συμβεί, θα σας κάνω μερικές ερωτήσεις:
Υποστήριξε το καζίνο ή η συνομιλία ανέφερε ποτέ το μπλοκάρισμα λογαριασμού—κάτι στο email σας;
Περάσατε με επιτυχία την επαλήθευση λογαριασμού;
Θα μπορούσατε να περιγράψετε εν συντομία το ιστορικό του καζίνο σας; Παίζατε παιχνίδια καζίνο ή προτιμούσατε τα αθλητικά στοιχήματα;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντησή σας.
Hi there.
Well, in order to at least understand what might have happened, I will ask you a few questions:
Did the casino support or chat ever mention the account blockage—anything in your email?
Have you successfully passed the account verification?
Could you briefly describe your casino history? Did you play casino games or prefer sportsbetting instead?
Thank you in advance for your response.
Αυτόματη μετάφραση: