Ήμουν μέλος εδώ πριν από ένα χρόνο και είχα μια πολύ κακή εμπειρία και τώρα έκανα ένα μεγάλο μεγάλο λάθος!
Πριν από 2 εβδομάδες έλαβα ένα προωθητικό email από αυτούς και χωρίς να το σκεφτώ άνοιξα ξανά τον λογαριασμό μου. Πήρα ένα μπόνους αγώνα και προσπάθησα να κάνω μια κατάθεση, αλλά η σελίδα της πιστωτικής κάρτας δεν μου επέτρεπε να προσθέσω νέα κάρτα. Έκανα παράπονα στην υποστήριξη πελατών και μου έλεγαν συνεχώς ότι δεν υπάρχει τίποτα κακό με τη σελίδα κατάθεσης τους. Δεν είχα κανένα πρόβλημα σε κανένα άλλο καζίνο μόνο στο Kats. Τράβηξα ακόμη και ένα βίντεο mp4 του θέματος και μου έδωσαν όλες τις δικαιολογίες γιατί δεν μπορούν να το δουν. Κάθε φορά που επικοινωνούσα με το CS chat, έπρεπε να πω ολόκληρη την ιστορία μου σχετικά με το γιατί δεν έχω παίξει ακόμα. Τους βαρέθηκα τόσο που ζήτησα 10 φορές να κλείσω τον λογαριασμό μου γιατί δεν μπορώ να καταθέσω. Τους είπα επίσης ότι δεν κάνω Crypto. Δεν ενδιαφέρομαι. 10 φορές αγνόησαν τα αιτήματά μου. Με εκνεύριζε.
Τελικά μίλησα με κάποιον και μου έστειλε μια φόρμα να συμπληρώσω για να κλείσει ο λογαριασμός μου. Ξέχνα το!
Θέλουν το αναγνωριστικό με εικόνα και όλα τα έγγραφα για να κλείσουν τον λογαριασμό μου. Είχαν όλα αυτά τα έγγραφα από την προηγούμενη ιδιότητα μέλους μου. Ποτέ δεν μπόρεσα να καταθέσω και να παίξω αυτή τη φορά, επομένως, όσον αφορά εμένα, ο λογαριασμός μου θα πρέπει να κλείσει χωρίς προβλήματα ή επαναλαμβανόμενα έγγραφα.
Τους απάντησα και είπα κανένας τρόπος. Μπορείτε να αφήσετε τον λογαριασμό ανοιχτό για 100 χρόνια, αλλά ποτέ δεν θα συνδεθώ ούτε θα προσπαθήσω να καταθέσω ποτέ ή να παίξω.
Άλλο ένα μη αδειοδοτημένο dead beat καζίνο με κακή εξυπηρέτηση πελατών.
Εντάξει, ξέρω ότι έκανα λάθος και έπρεπε να θυμηθώ την τελευταία μου εμπειρία.. LOL. Τι πιστεύεις ότι πρέπει να κάνω τώρα;
I was a member here one year ago and had a very bad experience and now I made a big big mistake!
2 weeks ago I recieved a promo email from them and without thinking I reopened my account. I took a match bonus and tried to make a deposit but the credi card page wouldn't allow me to add a new card. I complained to customer support and they continually told me there is nothing wrong with their deposit page. I had no issues at any other casino only Kats. I even took a mp4 video of the issue and they gave me all the excuses why they cannot view it. Each time I contacted CS chat I had to tell my whole story over about why I haven't played yet. I got so fed up with them I asked 10 times to close my account because I cannot deposit. I also told them I do not do Crypto. Not interested. 10 times they ignored my requests. It was getting me aggrevated.
Finally I spoke to someone and they sentt me a form to fill out to have my account closed. Forget That!
They want my picture ID and all documents to close my account. They have had all those documents from my previous membership.I never was able to deposit and play this time around so as far as I am concerned my account should be closed without any issues or repeated documents.
I replied to them and said no way. You can leave the account open for 100 years but I will never sign in or try to deposit ever or play.
Another unlicensed dead beat casino with poor customer service.
Ok I know I made a mistake and should have remembered my last experience..LOL. What do you think I should do now?
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 9 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: