Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοJustCasino.io - γενική συζήτηση

JustCasino.io - γενική συζήτηση

 από Mbaej46
|
487 προβολές 4 απαντήσεις |
|
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το JustCasino.io, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Σας γράφω για να υποβάλετε μια επίσημη καταγγελία κατά της πλατφόρμας του καζίνο που με κακομεταχειρίζεται συνεχώς ως πιστό πελάτη. Είμαι κανονικός παίκτης στην πλατφόρμα τους εδώ και αρκετά χρόνια, καταθέτοντας πάνω από 25.000 € χωρίς κανένα παράπονο, παρά τις απώλειές μου. Ωστόσο, όταν ήρθε η ώρα να αποσύρω τα χρήματά μου, αντιμετώπισα έλλειψη επαγγελματισμού και επικοινωνίας.


Εδώ είναι τα κύρια προβλήματα που αντιμετώπισα:


Υποστήριξη πελατών που δεν ανταποκρίνεται: Παρά την αποστολή πολλών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τις τελευταίες ημέρες, δεν έχω λάβει απάντηση. Η ομάδα υποστήριξης πελατών έχει επανειλημμένα αποτύχει να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες μου, με ξεκάθαρα προγραμμένες και ρομποτικές απαντήσεις. Δεν έχουν δώσει πραγματικές απαντήσεις ή ενημερώσεις σχετικά με την κατάσταση της απόσυρσής μου.


Αγνοήθηκε και αποκλείστηκε από τη ζωντανή συνομιλία: Αποσύρθηκα από το σύστημα ζωντανής συνομιλίας χωρίς καμία εξήγηση και αφέθηκα εντελώς στο σκοτάδι σχετικά με τα χρήματά μου. Παρόλο που ήμουν πιστός πελάτης, φαινόταν σαν να αγνόησαν εντελώς την υπόθεσή μου μόλις ζήτησα απόσυρση.


Έλλειψη εξουσίας μεταξύ της υποστήριξης πελατών: Οι περισσότεροι από τους αντιπροσώπους με τους οποίους αλληλεπιδρούσα αντλούσαν τις απαραίτητες άδειες για να κλιμακώσουν το ζήτημα ή να επικοινωνήσουν απευθείας με το τμήμα που είναι υπεύθυνο για την επεξεργασία των αναλήψεων. Αντίθετα, έλαβα τις ίδιες γενικές, κενές απαντήσεις χωρίς καμία πραγματική ενέργεια.


Καθυστερήσεις και αβάσιμες δικαιολογίες: Η πλατφόρμα ανέφερε τους «ελέγχους ασφαλείας» ως τον λόγο για την καθυστέρηση, αλλά θεωρώ πολύ αμφίβολο ότι αυτοί οι έλεγχοι θα χρειαστούν μέρες για να ολοκληρωθούν. Πώς θα μπορούσε ένα απλό αίτημα ανάληψης να απαιτεί τόσο εκτεταμένες καθυστερήσεις; Αυτή η εξήγηση φαίνεται σαν μια κατασκευασμένη δικαιολογία για να κρατήσω τα χρήματά μου για όσο το δυνατόν περισσότερο.


Αποτυχία να αναγνωρίσω την αφοσίωσή μου: Είναι εξαιρετικά απογοητευτικό το γεγονός ότι μια πλατφόρμα με την οποία έχω περάσει χρόνια και όπου έχω καταθέσει τόσο μεγάλο χρηματικό ποσό, με αντιμετώπισε με πλήρη ασέβεια όταν ζήτησα ανάληψη. Δεν έχω θέσει ποτέ ένα θέμα κατά τη διάρκεια του χρόνου μου σε αυτήν την πλατφόρμα, ακόμη και όταν έχασα χρήματα. Αλλά τώρα, όταν ζητώ τα νόμιμα χρήματά μου, με αντιμετωπίζουν σαν ξένος.


Πλατφόρμα Αμέλεια: Αυτό το καζίνο ισχυρίζεται ότι η καθυστέρηση οφείλεται σε «ασφάλεια», αλλά από πότε η παρακράτηση κεφαλαίων πελατών έχει καμία σχέση με την ασφάλεια; Μοιάζει περισσότερο σαν μια τακτική καθυστέρησης και παρακράτησης κεφαλαίων από πελάτες, κάτι που εγείρει σοβαρά ερωτήματα σχετικά με την ασφάλεια αυτής της πλατφόρμας.


Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεν πρόκειται απλώς για μια απλή καθυστέρηση, αλλά για πλήρη άρνηση του επαγγελματισμού και του σεβασμού προς τους πελάτες. Αυτό είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό δεδομένου ότι έχω πιστούς ακόλουθους συνδρομητές στο κανάλι μου στο YouTube που εντάχθηκαν σε αυτήν την πλατφόρμα με βάση τις συστάσεις μου. Είναι λυπηρό που βλέπουν τώρα αυτό το παιδί να λαμβάνει θεραπεία, κάτι που δεν μπορώ να συγχωρήσω.



Σας προτρέπω θερμά να αποφύγετε αυτή την πλατφόρμα πάση θυσία, καθώς έχουν δείξει ότι είναι αναξιόπιστοι, αντιεπαγγελματικοί και ανέντιμοι. Δεν υπάρχει θέμα με την παγίδα τους.



Αυτόματη μετάφραση:
Mbaej46

Hello.

I understand this is a review of casino customer actions, yet I'm missing the description of the situation that occurred. Has, for example, your account been under thorough investigation without providing on-way details, please? Is this the delay you mentioned?

Help me understand the context, please. Thank you.



Radka

Hello,I regret to inform you that I decided to cancel my withdrawal request, wagered the amount, and ultimately left the casino after losing all hope of resolving the issue. Additionally, I was banned from the live chat system. Despite this, I have filed an official complaint four days ago, but there has been no response to my emails or any update through the live chat for the past four days.


While the casino claims to be licensed, as an experienced gambler with a strong track record across various casinos, I can confidently state that this platform employs a systematic strategy to withhold player winnings and avoid payouts. This is not the first time such an incident has occurred with this casino, and I firmly believe this behavior is deliberate.


My purpose now is to leave a clear warning for potential customers to avoid this fraudulent casino. They are untrustworthy and manipulative, and their practices are harmful to players.

Mbaej46

Hello.

Pardon me, did I understand correctly that you lost the disputed amount? Yet it is, of course, your decision. I would say it makes sense to hold on much longer to press the matter further. The point is, once you give up, the complaint is over, and for the casino, the situation is resolved. No harm done.

In any case, could you please reflect on my previous question? Warning without context is actually not helpful at all. Kindly describe what happens. We already know your description of casinos's actions, yet we are lacking the events before. I hope you understand that.


Kristina is also waiting for your update; please check your complaint 👈👈


Thank you.




Έγινε επεξεργασία

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα