Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοJoker8 Casino - γενική συζήτηση

Joker8 Casino - γενική συζήτηση

 από Ferrao93
|
2.711 προβολές 13 απαντήσεις |
|
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Joker8 Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Καλησπέρα, νομίζω ότι είμαι άλλο ένα θύμα των καζίνο rabidi nv, δηλαδή του joker8 (www.1joker8.com), έκανα κατάθεση, έκανα ανάληψη. Μετά ζήτησα ακύρωση λογαριασμού και η ανάληψη ακυρώθηκε. Μετά λένε ότι η ανάληψη πρέπει να είναι χειροκίνητη, αυτό στις 16/01, στο chat λένε ότι πρέπει να στείλω email και ότι το προωθούν στο οικονομικό. Μετά από λίγες μέρες έλαβα ένα email που έλεγε ότι η χειροκίνητη μεταφορά δεν έγινε για λόγους που το iban ήταν λάθος, για να στείλω απόδειξη. Έστειλα την απόδειξη περίπου 4 φορές και το chat πάντα έλεγε ότι όλα είναι καλά και θα διεκπεραιωθούν. Χθες έλαβα ένα email που με ενημέρωσε ότι η ανάληψη πρέπει να γίνει σε λογαριασμό skrill, έκανα την κατάθεση μέσω mbway και μπορώ να κάνω αναλήψεις μέσω τραπεζικού εμβάσματος. Έκανα λογαριασμό skrill, έστειλα τα στοιχεία και η απάντηση είναι ότι όλα είναι εντάξει και επεξεργάζεται το οικονομικό τμήμα.

Τούτου λεχθέντος, νομίζω ότι έχω χάσει την ελπίδα μου, είναι 401 €, είναι χρήματα, αλλά όταν κοιτάζω ανθρώπους που μιλούν για 100.000 και πάνω, ανησυχώ.

Κλέβουν κατάφωρα και κανείς δεν κάνει τίποτα.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Ferrao93

Hey there!

I see you found another thread about this casino and also managed to submit the complaint as instructed here.

For now, it may seem nothing's actually happening, but you know we are not a Delta Force task Team, complaints require time, so please keep it updated and be patient. Once it's your turn, you'll be notified. 👍

From my point of view, as long as the casino communicates with you, nothing is lost.


Ferrao93

Hi, I certainly wouldn't like it either if the chat tells you that everything you've provided is fine and then for some reason the withdrawal doesn't go through. I see you had to use another alternative to withdraw, which is Skrill. Regarding the withdrawal, is it still pending ? When did you make one to this Skrill account ? 

Anyway, since you are still in the same circle, I think it was a good move to open a complaint. Let's see where this goes and what our team finds out and resolves. Of course you have to be a bit patient because your complaint is not the only one and Tomas will surely get to you when it is your turn. 

Anyway, hope dies last, so don't give up. I'll wish you the best of luck. ☘️

Έγινε επεξεργασία

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΘΙΣΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΠΟΤΕ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΙΞΩ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΣΩ 600 ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΠΟΖΙΜΙΩΣΗ ΑΠΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΔΩΣΟΥΝ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ

GIORGOS666

Hi, this is one of the most sensitive things I would say a casino should definitely take seriously. 

You didn't get any response to your request? Have you also had any communication between the casino and you regarding self-exclusion? Did you request it only via live chat or did you also send some emails? 

ΤΟ ΖΗΤΗΣΑ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΖΩΝΤΑΝΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΣΩ EMAIL ΜΕΤΑ ΑΦΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ

Ορίστε και τα δύο email μου !!filefile

GIORGOS666

I see that you wrote to them that you are a gambling addict, which is quite important in such cases. It is sadder if the casino cannot answer you about this and resolve it with you within a period of more than a week.

So our team will try to do that and I hope they will be able to close your account and everything will be fine.

I really hope so.

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΠΛΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑ ΧΘΕΣ ΩΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ (600€) ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΑ ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΛΟΓΙΚΟΣ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥΣ ΤΑ ΕΧΑΣΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ

GIORGOS666

Well, this is something that our complaint team will deal with. I'll leave it up to them to decide since I'm the admin of the forum. I hope everything turns out fair. ☘️

ΩΡΑΙΑ ΑΝΑΜΕΝΩ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΤΕ

GIORGOS666

It's probably wisest. You can certainly keep me informed with any further findings. I'll be glad to see how it develops further.

Θα περιμένω τότε

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα