πριν από 2 έτη
Επιτέλους, κάποιος που το παθαίνει και το έχει βαρεθεί όπως οι παίκτες που δίνουν όλα τα μετρητά είναι οι κακοί ✌️😳🤔🫢🙏🏻
Finally somebody who gets it and is sick of it like the players donating all the cash are the bad guys ✌️😳🤔🫢🙏🏻
0
Επιτέλους, κάποιος που το παθαίνει και το έχει βαρεθεί όπως οι παίκτες που δίνουν όλα τα μετρητά είναι οι κακοί ✌️😳🤔🫢🙏🏻
Finally somebody who gets it and is sick of it like the players donating all the cash are the bad guys ✌️😳🤔🫢🙏🏻
Πραγματικά δεν έχει σημασία αν είναι 20 ή δύο, θα πάρω το δεύτερο ✌️
It really doesn’t matter whether it’s 20 or two I’ll take the latter ✌️
Το σχόλιό μου σχετικά με το να με τσαντίσει δεν προοριζόταν για σένα radka
My comment about pissing me wasn’t meant towards you radka
Τα παράπονα θα έρθουν απλά έχετε ένα ακονισμένο μολύβι #2
The complaints will be coming just have a sharpened #2 pencil
Γεια σου γκουρού. Ξέρουμε ποιος είναι τώρα ο Γρηγόρης. Είχε αναλήψεις και τις ανέτρεψε και τηλεφώνησε με τη γυναίκα του και ήταν πολύ επιθετικός.
Αν έχετε παράπονο. Παρακαλώ καταθέστε το κανονικά. Το να είσαι καταχρηστικός και να απειλείς ανθρώπους δεν είναι προς το συμφέρον σου.
Συνιστούμε στο GURU να αφαιρεθεί αυτό το νήμα λόγω κατάχρησης
Αν είναι δυνατόν. Επειδή έχουμε ζητήσει πολλές φορές το όνομα χρήστη του καζίνο και καμία απάντηση και οι απειλές δεν είναι δίκαιες για εμάς ως καζίνο που προσπαθεί να βοηθήσει έναν δυσαρεστημένο πελάτη.
Τις καλύτερες ευχές
Jackspay Casinob
Hey there Guru. We know who Gregory is now. He had withdrawals and he reversed them and he called in with his wife and was very aggressive.
If you have a complaint. Please file it normally. Being abusive and threatening people isn't in your best interest.
We recommend GURU that this thread be removed due to abuse
If thats possible. Cause we have asked several times the casino username and no response and the threats are not fair to us as a casino who is trying to assist an unhappy customer.
Best Regards
Jackspay Casinob
Γεια σου Άνταμ. Ξέρουμε ποιος είναι πλέον ο παίκτης με βάση τα όσα συζητήθηκαν.
Θα σας στείλει email με το όνομα του παίκτη και τα υποστηρικτικά έγγραφα. Είχε δύο αποχωρήσεις. Ανέστρεψε και τα δύο. Κάλεσε και ήταν επιθετικός επειδή έχασε τις αναλήψεις του και επίσης στιγμιότυπα οθόνης που έδειχναν ότι του είχαμε πληρώσει πολλές αναλήψεις και στο παρελθόν.
Παρακαλούμε ελέγξτε το email σας.
Τις καλύτερες ευχές
Καζίνο Jackspay
Hey Adam. We know who the player is now based on what was discussed.
Will email you player name and documents supporting. He did have two withdrawals. He reversed both. Called in and was aggressive because he lost his withdrawals and also screenshots showing we had paid him many withdrawals prior too.
Please check your email.
Best Regards
Jackspay Casino
Γεια σου. Είπατε μερικά γεγονότα που θέλουμε να αναλύσουμε.
1. Πληρώσαμε τις αναλήψεις σας πριν. Σωστός ?? Αυτό είπατε τρεις ξεχωριστές περιπτώσεις.
2. Εσείς ως παίκτης κάνατε αντίστροφες αναλήψεις σε εκκρεμότητα τις οποίες ζητήσατε να κάνετε σύμφωνα με μια συνομιλία που είχατε με έναν από τους εκπροσώπους μας.
3. Δημοσιεύετε όλες αυτές τις κριτικές ότι είμαστε μια τρομερή εταιρεία που παίρνει καταθέσεις παικτών και τους αντιμετωπίζει άδικα.
Αυτή δεν είναι η περίπτωση.
Εάν είχατε υποβάλει ένα παράπονο ή επικοινωνούσατε μαζί μας, θα μπορούσαμε να σας βοηθήσουμε.
Τα ακονισμένα μολύβια και το να γνωρίζεις κάποιον κοντινό γείτονα και να χρησιμοποιείς υβριστικές λέξεις δεν θα είναι αποδεκτά.
Θα το αναφέρουμε τώρα.
Τις καλύτερες ευχές
Καζίνο Jackspay
Hey there. You have said a couple facts that we want to go over.
1. We paid your withdrawals before. Correct ?? That is what you said three seperate occasions.
2. You as a player did reverse pending withdrawals which you asked to do as per a conversation you had with one of our representatives.
3. You are posting all these reviews that we are some terrible company taking players deposits and treating them unfair.
This is not the case.
If you had filed a complaint or reached out to us we would have been able to assist you.
Sharpened pencils and knowing some neighbor close by and using abusive words will not be acceptable.
We will now report this.
Best Regards
Jackspay Casino
Γεια σου γκουρού. Ξέρουμε ποιος είναι τώρα ο Γρηγόρης. Είχε αναλήψεις και τις ανέτρεψε και τηλεφώνησε με τη γυναίκα του και ήταν πολύ επιθετικός.
Αν έχετε παράπονο. Παρακαλώ καταθέστε το κανονικά. Το να είσαι καταχρηστικός και να απειλείς ανθρώπους δεν είναι προς το συμφέρον σου.
Συνιστούμε στο GURU να αφαιρεθεί αυτό το νήμα λόγω κατάχρησης
Αν είναι δυνατόν. Επειδή έχουμε ζητήσει πολλές φορές το όνομα χρήστη του καζίνο και καμία απάντηση και οι απειλές δεν είναι δίκαιες για εμάς ως καζίνο που προσπαθεί να βοηθήσει έναν δυσαρεστημένο πελάτη.
Τις καλύτερες ευχές
Jackspay Casinob
Hey there Guru. We know who Gregory is now. He had withdrawals and he reversed them and he called in with his wife and was very aggressive.
If you have a complaint. Please file it normally. Being abusive and threatening people isn't in your best interest.
We recommend GURU that this thread be removed due to abuse
If thats possible. Cause we have asked several times the casino username and no response and the threats are not fair to us as a casino who is trying to assist an unhappy customer.
Best Regards
Jackspay Casinob
Χαίρετε,
Εάν ο παίκτης υποβάλει το παράπονο, είμαι βέβαιος ότι η Ομάδα Παραπόνων θα εκτιμήσει τη συνεργασία και από τις δύο πλευρές, καθώς και οποιαδήποτε σχετική επικοινωνία και έγγραφα μπορούν να παράσχουν τόσο το καζίνο όσο και ο παίκτης.
Εφόσον καταλαβαίνω τα συναισθήματά σας, αυτό το φόρουμ προορίζεται για να μοιράζεστε σκέψεις και απόψεις ανοιχτά. Παρουσίασες τους βαθμούς σου, το κάνουν και οι παίκτες.
Υπάρχει κάποια συγκεκριμένη ανάρτηση που σας προσέβαλε, παρακαλώ;
Επιτρέψτε μου να επισημάνω ότι η συνολική βαθμολογία δεν ακούγεται καλά αυτή τη στιγμή:
Αλλά πιστεύω ότι όλα μπορούν να βελτιωθούν με μια καλή θέληση και δίκαιη προσέγγιση.
Hello,
if the player submits the complaint, I'm sure the Complaint Team will appreciate cooperation on both sides, as well as any related communication and documents both the casino and player, can provide.
Since I understand your feelings, this forum is meant for sharing thoughts and opinions openly. You presented your points, players do too.
Is there any particular post that offended you, please?
Allow me to point out that the overall score does not sound pretty well at the moment:
But I believe it can all be improved with a goodwill and fair approach.
Γεια σου. Είπατε μερικά γεγονότα που θέλουμε να αναλύσουμε.
1. Πληρώσαμε τις αναλήψεις σας πριν. Σωστός ?? Αυτό είπατε τρεις ξεχωριστές περιπτώσεις.
2. Εσείς ως παίκτης κάνατε αντίστροφες αναλήψεις σε εκκρεμότητα τις οποίες ζητήσατε να κάνετε σύμφωνα με μια συνομιλία που είχατε με έναν από τους εκπροσώπους μας.
3. Δημοσιεύετε όλες αυτές τις κριτικές ότι είμαστε μια τρομερή εταιρεία που παίρνει καταθέσεις παικτών και τους αντιμετωπίζει άδικα.
Αυτή δεν είναι η περίπτωση.
Εάν είχατε υποβάλει ένα παράπονο ή επικοινωνούσατε μαζί μας, θα μπορούσαμε να σας βοηθήσουμε.
Τα ακονισμένα μολύβια και το να γνωρίζεις κάποιον κοντινό γείτονα και να χρησιμοποιείς υβριστικές λέξεις δεν θα είναι αποδεκτά.
Θα το αναφέρουμε τώρα.
Τις καλύτερες ευχές
Καζίνο Jackspay
Hey there. You have said a couple facts that we want to go over.
1. We paid your withdrawals before. Correct ?? That is what you said three seperate occasions.
2. You as a player did reverse pending withdrawals which you asked to do as per a conversation you had with one of our representatives.
3. You are posting all these reviews that we are some terrible company taking players deposits and treating them unfair.
This is not the case.
If you had filed a complaint or reached out to us we would have been able to assist you.
Sharpened pencils and knowing some neighbor close by and using abusive words will not be acceptable.
We will now report this.
Best Regards
Jackspay Casino
Θα ήθελα να αναφερθώ στο σημείο 3.
Πιστεύω ότι είναι καλό να επαναλάβουμε την εξήγηση που έδωσε ο Daniel, οπότε επιτρέψτε μου να παραθέσω εδώ:
"Μια γρήγορη σημείωση σχετικά με αυτό. Η βαθμολογία χρήστη που δίνεται από τους χρήστες έχει 0 επιρροή στην αξιολόγηση του καζίνο που εκχωρούμε με βάση τις δικές μας κριτικές και δοκιμές.
Έτσι, ενώ η αξιολόγηση χρηστών μπορεί να επηρεαστεί από τους χρήστες που έχουν κλείσει τους λογαριασμούς τους για πολλούς λόγους, η αξιολόγησή μας δεν έχει καμία σχέση με αυτό. Η βαθμολογία μας έχει εκχωρηθεί με βάση τα ακόλουθα σημεία: https://casino.guru/jackspay-casino-review#tab=js-tab-reputation "
Επιστροφή στο θέμα,
με όλο το σεβασμό, ειλικρινά αμφιβάλλω ότι όλες οι κακές κριτικές χρηστών δημοσιεύτηκαν από τον συγκεκριμένο παίκτη.
Ελπίζω ότι ο παίκτης θα υποβάλει την καταγγελία, ώστε να δούμε στοιχεία για το τι συνέβη.
I would like to go over point 3.
I believe it's good to repeat the explanation given by Daniel, so allow me to quote here:
"Just a quick note about this. The user rating you're given by the users have 0 influence on the casino rating that we assign based on our own reviews and tests.
So while the user rating might be influenced by the users who have their accounts closed for multiple accounts reason, our rating has nothing to do with it. Our rating is assigned base on following points: https://casino.guru/jackspay-casino-review#tab=js-tab-reputation"
Back to the point,
with all respect, I honestly doubt that all bad user reviews were posted by this specific player.
I hope the player will submit the complaint so we shall see evidence of what happened.
Γεια, ξέρω ότι ζητήσατε το όνομα χρήστη πολλές φορές, αλλά δεν υπάρχει λόγος να διαγράψετε το νήμα εξαιτίας αυτού και δεν υπάρχει κανένας άλλος λόγος. Εξηγήσατε ήδη την κατάσταση από τη δική σας άποψη, κάτι που είναι καλό και ξέρω ότι είστε σε επαφή με τον Άνταμ, ώστε να το επιλύσουμε με κάποιο τρόπο.
Hi, I know you asked for the username a numerous time, but there's no reason to delete the thread because of this and there's no other reason. You already explained the situation from your point of you which is good and I know you're in touch with Adam so we might get this resolved somehow.
Φήμη και πελατεία? Δίκαια μου έδωσες αυτά τα πράγματα;
Goodwill? Fair did you give me those things?
Κάθε καζίνο μπορεί να βελτιωθεί, νομίζω.
Σε περίπτωση που παρεξηγήσατε αυτά τα λόγια προορίζονταν για το καζίνο.
Every casino can improve, I think.
In case you misunderstood those words were meant toward the casino.
Εντάξει άλλο ένα ψέμα, έχω τα στιγμιότυπα όλων των κειμένων μεταξύ μας και ξανά για τελευταία φορά ΠΟΤΕ δεν είχα πολλούς λογαριασμούς ή άλλα άτομα έκαναν κάτι για μένα ή παραβίασα κάποιον από τους κανόνες προσφοράς / μπόνους σας, δεν νιώθω καλά, θυμάστε ναι ή όχι, λέγοντάς σας ότι το να παίζω κουλοχέρηδες με βοηθάει με τα προβλήματα υγείας μου και ότι δεν μου είχε μείνει άλλο bitcoin και ότι δεν μπορούσα να αντέξω πολύ ακόμα ναι ή όχι, θα ήσασταν πρόθυμοι να δηλώσετε το όνομά σας και να σταματήσετε να είστε τόσο μυστικοπαθείς Έχω πολλά πράγματα με τα οποία ασχολούμαι τώρα και σου τα έχω πει όλα αυτά μέσω μηνύματος ναι ή όχι το μόνο που σου ζητάω είναι να μου πεις τι μου έστειλες για το πότε θα πληρωθώ και κυρία που ήταν έξω και πώς κρατήσατε
λέγοντάς μου ότι θα είναι σύντομα και θα είναι Δευτέρα και μετά Τρίτη δεν ήσουν διαθέσιμος Τετάρτη είπες ότι η Δευτέρα ήταν αργία και είσαι τρεις μέρες πίσω τότε η Παρασκευή είπες ότι θα είχες τουλάχιστον 500$ για μένα αν έκανα μια αναστροφή και κράτησα $1300 πίσω στον λογαριασμό μου και θα λάμβανα τα $500 και δεν συνέβη ποτέ και πέρασα το χειρότερο Σαββατοκύριακο της ζωής μου btw τώρα αν κάνεις το σωστό και σταματήσεις να λες ψέματα όλοι κάνουν λάθη και κανείς δεν είναι τέλειος και ανταποκρίνεται σε αυτά τα πράγματα που Ανέφερα τότε θα προχωρήσω και θα ζητήσω από τον Θεό Ιησού να σε συγχωρέσει και τελειώνει, αν όχι, εξαρτάται αποκλειστικά από σένα η απόφασή σου και αυτό δεν είναι απειλή και υπόσχεσαι να σταματήσεις να φέρεσαι σαν θύμα και να θυμάσαι τι είπα η γυναίκα σου gf ή όποιος άλλος ότι αν δεν κάνεις το σωστό και με πληρώσεις ότι η διασκέδαση θα σταματήσει για όλους μας και όλα θα είναι σκοτεινά και δεν θα είναι ποτέ το ίδιο για όλους μας; Ναι ή όχι, έτσι πάλι έχεις μόνο μία ευκαιρία εδώ και μην τολμάς να προσπαθήσεις να αλλάξεις ή να πεις ψέματα να χειριστείς ένα πράγμα σταμάτα να λυπάσαι τον εαυτό σου και να είσαι άντρας ή οτιδήποτε άλλο ή όποιος είσαι και απάντησε σε αυτό που σε ρώτησα και υπόσχομαι εάν το κάνεις σωστά, σου υπόσχομαι, σύμφωνα με τις πεποιθήσεις μου, 100% ότι θα σου συμβούν καλά πράγματα στο μέλλον και σου υπόσχομαι ανεξάρτητα από το τι πιστεύουν όλοι για εσένα ή τον Jackspay και υπάρχουν πολλοί από αυτούς στο μονοπάτι του μίσους στο οποίο παραμένω η βαθμολογία σου θα ανέβει ή είμαι δειλός και ψεύτης και με όποιον τρόπο επιλέξεις θα φύγω, αλλά αν είναι λάθος και όλοι περιμένουν να δείξω το χέρι μου ότι θα κάνω την καταγγελία και Θα δείξω ή θα δημοσιεύσω τα στιγμιότυπα οθόνης μου αποδεικνύοντας ότι αυτό που είπα είναι αλήθεια και δεν θα δείξω τίποτα από αυτά σε κανέναν, γι' αυτό κάνε το σωστό και αυτό εξαφανίζεται και η βαθμολογία σου ανεβαίνει. Ζητώ συγγνώμη που είμαι τόσο επαναλαμβανόμενη γιατί δεν έχω Δεν κοιμήθηκα για πολύ καιρό και το ξέρεις αυτό γιατί έστειλα μήνυμα για όλα αυτά και η γυναίκα είπε τραβήξτε το για απόδειξη σε παρακαλώ, ελπίζω να μην μου πεις μπλόφα και να κάνεις άλλο λάθος όλοι θα σε συγχωρέσουν ακόμα και οι δολοφόνοι συγχωρούνται έκανες λάθος ✌️🙏🏻👍🤫🤔🤫τι θα αποφασίσεις και αν το αποφασίσεις λάθος σου προτείνω κοιμήσου σε αυτό και δώσε του μια ή δύο μέρες και ίσως κάποιος έρθει σε σένα με λόγια σοφίας και το σωστό μονοπάτι που πρέπει να ακολουθήσεις αυτή τη στιγμή, ο Θεός ξέρει ότι πήγα σε λάθος μονοπάτι, αλλά τελικά βρήκα τον δρόμο μου, χρειάστηκε λίγο περισσότερο και επίσης από όσο ξέρω ο λογαριασμός μου είναι ακόμα ανοιχτός, αλλά ανέφερες ότι τον έκλεισες, δεν νομίζω ότι συνέβη ποτέ κάτι τέτοιο
Okay another lie I have the screenshots of all the texts between us and again for the last time I NEVER had multiple accounts or had other people do anything for me or broke any of your promo / bonus rules I’m feeling not good do you remember yes or no me telling you that playing your slots helps me with my health issues and that I had no more bitcoin left and that I couldn’t hold out much longer yes or no would you be willing to state your name and stop being so secretive I have a lot of things I’m dealing with now and I’ve told you all this thru text yes or no all I’m asking you to do is say to me what you texted to me about when I would be paid and the lady being out and how you kept
telling me it would be soon and it will be Monday then Tuesday you weren’t available Wednesday you said Monday was a holiday and you are three days behind then Friday you said you would have at least $$500 for me if I did a reversal and kept $1300 back in my account and I would receive the $500 and it never happened and I had the worst weekend of my life btw now if you do the right thing and stop lying again everyone makes mistakes and nobody is perfect and respond to these things that I have mentioned then I will move on and ask god Jesus to forgive you and it ends if not it’s totally up to you with your decision and this isn’t a threat and you promise to stop acting like the victim and remember what I said to your wife gf or whomever that if you don’t do the right thing and pay me that the fun will stop for all of us and everything will be dark and it won’t ever be the same for all of us ? Yes or no so again you have only one chance here and don’t you dare try to change or lie manipulate one thing stop feeling sorry for yourself and be a man or whatever or whomever you are and answer what I have asked you and I promise you if you do it correctly I promise you in my beliefs 100% that good things will happen to you going forward and I promise you regardless of whatever everyone thinks of you or Jackspay and there are plenty of them on the hate trail that I stand by your rating will go up or I’m am a coward and a liar and whichever way you choose to go I will go away but if it is the wrong way and everyone is waiting for me to show my hand that I will file the complaint and I will show or post my screenshots proving what I have said is true and I won’t show any of it to anybody ever so do the right thing and this goes away and your rating goes up I apologize for being so repetitive for I haven’t slept in a long time and you know this because I texted all this and wife said screenshoot it for proof please I hope you don’t call my bluff and make another mistake every one will forgive you even murderers are forgiven you made a mistake ✌️🙏🏻👍🤫🤔🤫what will you decide and if you decide incorrectly I suggest you sleep on it and give it a day or two and maybe someone will come to you with words of wisdom and the right path to take at this moment god knows I went down the wrong path but I eventually found my way it just took a little longer and also as far as I know my account is still open but you mentioned you closed it I don’t think that ever happened
είναι έξω από τα χέρια μου Ο Jackspay αποφασίζει ή όχι αν πρέπει να δείξω ποτέ το χέρι μου / απόδειξη, ελπίζω να μην το κάνω και αν κάνει το σωστό θα τους συγχωρήσω και θα βοηθήσω να πάρει τη βαθμολογία 3,7 σε καλύτερη βαθμολογία. οπότε τώρα περιμένω και αν πρέπει να κάνω καταγγελία τότε το κάνω και προσεύχομαι να κάνουν τη σωστή επιλογή / μονοπάτι είμαι πολύ κουρασμένος gn
its out of my hands Jackspay decides or not if I ever have to show my hand / proof I hope I don’t and if he does the right thing I will forgive them and help get the 3.7 rating to a better rating my hand to god so now I wait and if I have to file a complaint then I do it and I pray they make the correct choice / path I’m very tired gn
Γεια σου. Σας ζητάμε να υποβάλετε καταγγελία καθώς φαίνεται ότι δεν μπορούμε να καταλήξουμε σε συνεργατική λύση.
Γκουρού. Καταλαβαίνουμε ότι η βαθμολογία 3,7 στα 10 δεν είναι η καλύτερη. Το 99% των ατόμων που δημοσιεύουν κριτικές είτε έχουν αφαιρεθεί λόγω κατάχρησης μπόνους, διπλότυπων λογαριασμών είτε λόγω παραβίασης των όρων και προϋποθέσεων μας.
Ζούμε σε έναν κόσμο όπου οποιοσδήποτε μπορεί να δημοσιεύσει να ακούσει ή να πει ότι μου φέρθηκαν άδικα επειδή δεν μπορούν να ακολουθήσουν τους όρους και τις προϋποθέσεις.
Σεβόμαστε αν θέλετε να κρατήσετε το νήμα ανοιχτό. Έχουμε στιγμιότυπα οθόνης και εκθέματα για κάθε παίκτη που είχε αποκλειστεί ή αποκλειστεί.
Συνιστούμε επίσης σε όσους έχουν πρόβλημα να υποβάλουν αξίωση και να μην κρύβονται πίσω από ένα ψεύτικο όνομα προφίλ και σημαία χώρας που δεν αντικατοπτρίζει ή δεν βοηθά στην επίγνωση της κατάστασής σας σε ένα αστικό αρχοντικό.
Έχουμε 1000 χαρούμενους παίκτες που παίζουν καθημερινά και έχουν δημοσιεύσει θετικές κριτικές σε άλλες πλατφόρμες...
Η Coca Cola έχει βαθμολογία 2,4 αστέρων στα 5.
Πολλά καζίνο στον κόσμο έχουν κακή φήμη επειδή ο παίκτης δεν κερδίζει και υποθέτουν ότι οι τροχοί είναι στημένοι.
Είμαστε πολύ δίκαιοι με τους παίκτες μας.
Έχουμε πληρώσει αναλήψεις και τεκμηριώσαμε κάθε πληρωμή.
Ακολουθούμε τις κατευθυντήριες γραμμές για μπόνους και κάνουμε τα πάντα για τους παίκτες μας.
Ναι, οι παίκτες μπορεί να εκνευριστούν αν τους αποκλειστούν. Μετά λένε τι έγινε. Ξοδεύω χρήματα εδώ. Γιατί αυτό το καζίνο με εξαπατά από τα χρήματά μου. Ωστόσο, υπάρχουν κατάχρηση μπόνους και διπλοί λογαριασμοί.
Μερικές φορές κατηγορούμε τους άλλους για τα λάθη μας και φαίνεται ότι πολλά από αυτά είναι διαφανή σε αυτό το νήμα.
Λυπούμαστε για την όποια ταλαιπωρία προκαλέσαμε και προσπαθούμε πάντα για μια δίκαιη λύση για όσους ακολουθούν τους κανόνες ή όχι.
Εάν ανησυχείτε, μπορείτε να μας στείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση support@jackspay.com ή μπορείτε να έρθετε σε ζωντανή συνομιλία ή μπορείτε να δημοσιεύσετε μια καταγγελία εδώ και είμαι σίγουρος ότι το προσωπικό του GURU θα χαρεί να συνεργαστεί μαζί μας για να σας βοηθήσει να επιλύσετε τα παράπονά σας έχουν χωρίς κακοποίηση, απειλές και αρνητική συμπεριφορά.
Τις καλύτερες ευχές
Καζίνο Jackspay
Hey there. We ask that you file a complaint as it seems we cannot reach a cooperative solution.
Guru. We understand 3.7 rating out of 10 isn't the greatest. 99% of the people who post reviews have either been removed due to bonus abuse, duplicate accounts or for violating our terms and conditions.
We live in a world where anybody can post hear say or say i was unfairly treated because they can't follow the terms and conditions.
We respect if you want to keep the thread open. We have screenshots and exhibits for any player who had been banned or blocked.
We also recommend that those who have an issue to file a claim versus hiding behind a fake profile name and country flag that doesn't reflect or help getting your situation figured out in a civil manor.
We have 1000s of happy players who play daily and have posted positive reviews on other platforms...
Coca Cola has a 2.4 star rating out of 5.
Many casinos in the world who are given bad reputation because the player doesn't win and assume the reels are rigged.
We are very fair with our players.
We have paid out withdrawals and document each and every pay out.
We follow bonusing guidelines and go out of our way for our players.
Yes, players can get upset if they get banned. Then they say oh what happened. I spend money here. Why is this casino scamming me from my money. Yet, bonus abuse and duplicate accounts are present.
Sometimes we blame others for our mistakes and it seems a lot of that is transparent in this thread.
We are sorry for any inconvenience we have caused and we are always striving on a fair solution for those who follow the rules or don't.
If you have a concern you can email us at support@jackspay.com or you can come into live chat or you can post a complain here and im sure the GURU staff will be more than happy to work with us to help resolve the complaints you have without the abuse, threats and negative demeanor.
Best Regards
Jackspay Casino
Λοιπόν εδώ είναι κλειδώθηκα και ποτέ δεν είχα διπλούς λογαριασμούς ή φίλους να βοηθήσουν ή να κάνουν κάτι για μένα ούτε έκανα κατάχρηση μπόνους έχασα πολλά χρήματα και έκανα ανάληψη μία φορά και έχω τα πάντα για να το αποδείξω πέρα από κάθε εύλογη αμφιβολία ας ελπίσουμε και προσευχηθείτε να δει αυτός ο άνθρωπος
τι πρέπει να κάνει
well here it is I was locked out and I never had duplicate accounts or friends help or do anything for me nor have I abused bonuses I lost a lot of money and withdrew one time and I have everything to prove it beyond a reasonable doubt let’s hope and pray that this man see
what he needs to do
Νομίζω ότι αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή για να υποβάλετε μια καταγγελία.
Αυτό το στιγμιότυπο οθόνης αποδεικνύει μόνο ότι ο λογαριασμός σας έχει αποκλειστεί, δεν υποστηρίζει άλλες δηλώσεις σε αυτό το σημείο.
Έτσι, για να καθαρίσουμε τον αέρα και να δώσουμε και στις δύο πλευρές την ευκαιρία να ενεργήσουν δίκαια και ανοιχτά μέσω του ουδέτερου εδάφους μας, σας προτρέπω να υποβάλετε την καταγγελία.
https://casino.guru/complaints/create
Ειλικρινά και με όλο το σεβασμό, φαίνεται να είστε περισσότερο από πρόθυμοι να σχολιάσετε οτιδήποτε σε αυτό το νήμα, οπότε δεν μπορώ να καταλάβω τι σας παίρνει τόσο πολύ με το παράπονο.
I think this is the proper time to submit a complaint.
This screenshot only proves your account has been blocked, it does not support any other statements at this point.
So, in order to clear the air and give both sides the chance to act fairly and openly through our neutral ground, I urge you to submit the complaint.
https://casino.guru/complaints/create
Honestly and with all respect, you seem to be more than eager to comment on anything in this thread, so I can't comprehend what is taking you so long with the complaint.
Πιστεύω επίσης ότι δεν έχει πολύ νόημα να συνεχίσω τη συζήτηση. Σχολίασα στο JacksPlay Casino μερικές μόνο αναρτήσεις παραπάνω εξηγώντας ότι οι παίκτες έχουν 0 επιρροή στη βαθμολογία τους που δηλώνεται στο CasinoGuru. Ωστόσο, λένε ότι:
"Το 99% των ατόμων που δημοσιεύουν κριτικές είτε έχουν αφαιρεθεί λόγω κατάχρησης μπόνους, διπλότυπων λογαριασμών ή λόγω παραβίασης των όρων και προϋποθέσεων μας."
Για άλλη μια φορά λοιπόν - αυτές οι κριτικές που δημοσιεύονται από παίκτες δεν έχουν καμία σχέση με τη βαθμολογία 3,7
Από την άλλη, αν ο Georgey1230 δεν υποβάλει την καταγγελία, δεν θα προχωρήσουμε πολύ.
I also believe it doesn't make much sense to continue in the discussion. I commented on JacksPlay Casino just a few posts above explaining that players have 0 influence on their rating stated on CasinoGuru. Still, they say that:
"99% of the people who post reviews have either been removed due to bonus abuse, duplicate accounts or for violating our terms and conditions."
So once again - those reviews posted by players have nothing to do with the rating of 3.7
On the other hand, if Georgey1230 doesn't submit the complaint, we won't get much further.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.