Λοιπόν, θα περιγράψω την κατάσταση από την αρχή:
Έλαβα 214 PLN για κέρματα καζίνο και έπρεπε να τα στοιχηματίσω 50 φορές. Κατάφερα να το κάνω αυτό και τελείωσα το στοίχημα με περίπου 2000 PLN.
Εμφανίστηκε ένα μήνυμα που έλεγε ότι το μέγιστο ποσό που θα μπορούσα να λάβω μετά το ποντάρισμα ήταν x5, το οποίο μου άφησε 1070 PLN στον λογαριασμό μου. (Δεν έλεγε ότι μπορούσα μόνο να κάνω ανάληψη, ανέφερε μάλιστα ότι είχα ολοκληρώσει το στοίχημα και το 1070 ήταν ΔΙΚΟ ΜΟΥ.)
Πήγα στο προφίλ του λογαριασμού μου για να ελέγξω αν αυτά τα χρήματα ήταν στο "πραγματικό υπόλοιπο" και ήταν. Μετά από μια σύντομη σκέψη, αποφάσισα να συνεχίσω να παίζω γιατί, καταρχήν, δεν ήταν ικανοποιητικό ποσό.
Από αυτά τα 1070 PLN, έκανα 5100 PLN και μετά αποφάσισα να πληρώσω τελικά καθώς είχαν ήδη αφαιρέσει 930 PLN. Έτσι, έκανα τρεις αναλήψεις 1700 PLN η καθεμία (που ισοδυναμεί με 3x400 ευρώ).
Το πρωί, έλαβα ένα email που έλεγε ότι το ποσό που μπορούσα να κάνω ανάληψη ήταν μόνο 1070 PLN, κάτι που είναι τόσο ανοησία που δεν ξέρω ποιος το σκέφτηκε. Γιατί δεν εμφανίστηκε καμία πληροφορία μετά την ολοκλήρωση του στοιχήματος ότι δεν μπορούσα να παίξω περαιτέρω;
Τι θα γινόταν αν έχανα τα 1070 PLN; Το καζίνο θα επέστρεφε τα χρήματά μου; Φυσικά και όχι.
Είναι αυτή μια δίκαιη πρακτική; Λαμβάνοντας υπόψη ότι τα χρήματα που πόνταρα μπορούν μόνο να χαθούν; Είναι δίκαιο να μην εμφανίζονται πληροφορίες που να δηλώνουν ότι μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων;
Ειλικρίνεια δεν μπορεί να ονομαστεί η πρακτική να μην με ειδοποιείς ότι μπορώ μόνο να χάσω τα χρήματα.
Έγραψα επίσης στην εξυπηρέτηση πελατών νωρίτερα ρωτώντας αν μπορούσα να παίξω με το μπόνους μετά το ποντάρισμα και έλαβα μια απάντηση ότι, φυσικά, μπορούσα. Αλλά δεν έλαβα κανένα μήνυμα που να δηλώνει ότι μπορώ μόνο να χάσω γιατί αν κερδίσω, θα πάρουν και πάλι τα χρήματα που βρίσκονται στην "πραγματική κατάθεση".
Τι γίνεται αν είμαι παίκτης καζίνο που καταθέτει μόνο μέσω κρυπτονομισμάτων; Τότε θα λάμβανα 20 PLN για κέρματα καζίνο και για ανάληψη θα είχα 100 PLN, αλλά η ελάχιστη ανάληψη ανά κρυπτονόμισμα είναι 250 PLN.
Επίσης δεν καταλαβαίνω πώς μπορεί κανείς να συστήσει τέτοια συμπεριφορά. Είμαι ένας παίκτης που παίζω 10 χρόνια. Ποτέ δεν ένιωσα τόσο εξαπατημένη από ένα καζίνο που προτείνει το Guru Casino. Δεν έχω κάνει ποτέ καμία καταγγελία.
Γνωρίζουμε επίσης πολύ καλά ότι είμαι ίσως ένας από τους λίγους που έχουν βιώσει τέτοιου είδους απάτες και βλέπω παρόμοιες καταστάσεις σε υποθέσεις που επιλύονται από το iWild.
Τώρα πείτε μου, πόσοι άνθρωποι έχουν περάσει από αυτό που έχω, αλλά για μικρότερα ποσά από 4030 PLN, και δεν το έχουν καν αναφέρει;
προτείνετε αυτό το καζίνο ως:
1.Ειλικρίνεια με υψηλή βαθμολογία 8,7/10
2.Το προτείνετε γιατί είναι στα πολωνικά
3.Ανέχεστε χειρισμούς μπόνους
4. Δεν είναι η πρώτη τέτοια κατάσταση. είναι ένα επαναλαμβανόμενο ζήτημα, αν κρίνουμε από τις υποθέσεις που έχουν κλείσει, και εξακολουθείτε να επιτρέπετε τέτοιες ανέντιμες πρακτικές.
5. Έχω την εντύπωση ότι δεν έχετε επαληθεύσει πλήρως τους κανόνες λειτουργίας αυτού του καζίνο.
Okay, so I'll describe the situation from the beginning:
I received 214 PLN for casino coins and I had to wager it 50 times. I managed to do that and finished wagering with around 2000 PLN.
A message popped up saying that the maximum amount I could receive after wagering was x5, which left me with 1070 PLN in my account. (It didn't say I could only withdraw, it even stated that I had completed the wagering and the 1070 was MINE.)
I went to my account profile to check if this money was in the "real balance," and it was. After a short thought, I decided to keep playing because, in principle, it wasn't a satisfying amount.
From this 1070 PLN, I made 5100 PLN, and then I decided to pay finally as they had already deducted 930 PLN. So, I made three withdrawals of 1700 PLN each (equivalent to 3x400 euros).
In the morning, I received an email saying that the amount I could withdraw was only 1070 PLN, which is such nonsense that I don't know who came up with it. Why didn't any information pop up after completing the wagering that I couldn't play further?
What if I lost the 1070 PLN? Would the casino refund my money? Of course not.
Is this a fair practice? Considering that the money I wagered can only be lost? Is it fair that there is no information popping up stating that I can withdraw the money?
Honesty cannot be called the practice of not notifying me that I can only lose the money.
I also wrote to customer service earlier asking if I could play with the bonus after wagering, and I got a reply that, of course, I could. But I didn't get any message stating that I could only lose because if I win, they will still take the funds that are in the "real deposit."
What if I am a casino player who only deposits through cryptocurrencies? Then I would receive 20 PLN for casino coins, and for withdrawal, I would have 100 PLN, but the minimum withdrawal by cryptocurrency is 250 PLN.
I also don't understand how one can recommend such behavior. I am a player who has been playing for 10 years. I have never felt so cheated by a casino recommended by Guru Casino. I have never filed any complaints.
We also know very well that I am probably one of the few who has experienced this type of fraud, and I see similar situations in cases resolved by iWild.
Now tell me, how many people have gone through what I have, but for smaller amounts than 4030 PLN, and haven't even mentioned it?
ou recommend this casino as:
1.Honesty with a high rating of 8.7/10
2.You recommend it because it's in Polish
3.You tolerate bonus manipulations
4.This is not the first such situation; it's a recurring issue, judging by closed cases, and you still allow such dishonest practices.
5.I have the impression that you haven't fully verified the operating rules of this casino.
Αυτόματη μετάφραση: