Γεια σας, η ιστοσελίδα δεν είναι διαθέσιμη εδώ και μέρες.
Οι πληρωμές έχουν καθυστερήσει εδώ και εβδομάδες. Υπήρξαν τρεις ενεργές αναλήψεις, ολοκληρώθηκε η επαλήθευση, στη συνέχεια ο ιστότοπος επανασχεδιάστηκε και όλες οι τρέχουσες αναλήψεις ακυρώθηκαν.
Στη συνέχεια, έπρεπε να επαναλάβω ολόκληρη τη διαδικασία. Προφανώς, μου έστελναν επανειλημμένα email που με ρωτούσαν ποια έγγραφα έπρεπε να υποβληθούν ακόμη, αλλά κανένα δεν έφτασε ποτέ, ούτε καν στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας μου. Παραδόξως, έφταναν email με προωθητικές προσφορές:...
Απλώς έπρεπε να ρωτάω συνεχώς μέσω της συνομιλίας υποστήριξης ποια έγγραφα χρειάζονταν. Ελπίζω να έχω υποβάλει τα πάντα, αλλά ο ιστότοπος δεν είναι προσβάσιμος εδώ και τέσσερις ή πέντε ημέρες.
Τα email προς την ομάδα υποστήριξης που ρωτούν τι συμβαίνει με τον ιστότοπο επίσης δεν απαντώνται.
Πρέπει να ανησυχούμε; Είναι ασυνήθιστο για έναν ιστότοπο καζίνο να είναι εκτός λειτουργίας για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα;
Είμαι πολύ ενοχλημένος από τις τακτικές καθυστέρησης του καζίνο όσον αφορά τις πληρωμές.
Hello, the website has been unavailable for days.
Payouts have been delayed for weeks. There were three active withdrawals, verification was completed, then the website was redesigned and all ongoing withdrawals were canceled.
I then had to repeat the entire process. Apparently, I was repeatedly sent emails asking me what documents were still to be submitted, but none ever arrived, not even in my spam folder. Strangely, emails were arriving for promotional offers:...
I just had to keep asking via the support chat what documents were needed. I've hopefully submitted everything, but the website hasn't been accessible for four or five days.
Emails to the support team asking what's going on with the website are also not answered.
Should we be concerned? Is it unusual for a casino site to be down for so long?
I'm very annoyed by the casino's delaying tactics when it comes to payouts.
Hallo, seit Tagen ist die Webseite nicht erreichbar.
Auszahlung wird seit Wochen hinausgezögert, es waren 3 Auszahlungen aktiv, Verifizierung war abgeschlossen, dann kam die Neugestaltung der Webseite und alle laufenden Auszahlungen wurden abgebrochen.
Daraufhin musste ich den ganzen Prozess noch einmal neu machen, angeblich wurden mir immer wieder emails geschickt welche Unterlagen noch eingereicht werden, es kam nie eine email an, auch nicht im Spam, komischerweise kamen emails an für Werbeaktionen:..
Ich habe nur über den Support Chat immer wieder erfragen müssen welche Unterlagen benötigt werden. Jetzt habe ich hoffentlich alles eingereicht, nun ist die Webseite seit 4 oder 5 Tagen nicht erreichbar.
Auch emails an das Support Team , was mit der Webseite los ist, werden nicht beantwortet .
Muss man sich da Sorgen machen? Ungewöhnlich das eine Casino Seite so lange Down ist oder ?
Ärgere mich sehr über die hinhalte Taktik des Casinos was Auszahlungen angehen .
Αυτόματη μετάφραση: