πριν από 5 μήνες
godmorning🙂 το πρώτο δεν εγκρίθηκε, παρά έφτιαξα άλλο ένα που τώρα είναι σε εξέλιξη 🙂
godmorning🙂 the first one was not aproved, than i made another one wich now is in progress 🙂
0
godmorning🙂 το πρώτο δεν εγκρίθηκε, παρά έφτιαξα άλλο ένα που τώρα είναι σε εξέλιξη 🙂
godmorning🙂 the first one was not aproved, than i made another one wich now is in progress 🙂
Εντάξει, είμαι περίεργος πώς θα πάει. Φροντίστε να με ενημερώσετε εάν αλλάξει η κατάσταση και ελπίζουμε ότι θα έχετε τα χρήματα το συντομότερο δυνατό. 🙂
Okay, so I'm curious how it's going to go. Be sure to let me know if the status changes and hopefully you'll have the money as soon as possible. 🙂
Μια σύντομη ενημέρωση.. οπότε μίλησα με τον διευθυντή. Πραγματικά ωραίος τύπος. Μου εξήγησε την κατάσταση και τώρα το βλέπω από ένα εντελώς διαφορετικό «παράθυρο» και παίρνω πίσω όλη τη συζήτηση για απατεώνες και όλα αυτά. Το πρόβλημα είναι στον πάροχο πληρωμής και όχι στο καζίνο.. ο διαχειριστής μου πρόσθεσε και 100 ευρώ waggerfri. Αποφασίζω λοιπόν να δώσω μια ευκαιρία σε αυτό το καζίνο. Ευχαριστώ
A short uppdate.. so i talked to the manager. A really nice guy. He explained the situation to me and now i se this from a totaly difrent "window" i take back all the talk about scamers and alll that. The problem is on the paymentprovider and not the casino.. the manager also added 100 euro waggerfri to me. So i decide to give this casino a chance. Thanks
Υπέροχα, οπότε χαίρομαι που κατάφεραν να σε ευχαριστήσουν και η επικοινωνία είναι σίγουρα πολύ σημαντική σε τέτοιες περιπτώσεις και αν είναι λογικό, νομίζω ότι οι παίκτες το παίρνουν διαφορετικά.
Τέλος πάντων, θα περιμένω να έρθουν τα χρήματα σε εσάς και θα με ενημερώσετε όταν συμβεί αυτό.
Όσον αφορά το δώρο από τον διευθυντή, είναι πολύ ωραίο και ελπίζω να πάνε όλα καλύτερα από εδώ και πέρα.
Σταυρωμένα δάχτυλα. 🤞👍☘️
Great, so I'm glad if they were able to please you and communication is certainly very important in such cases and if it is reasonable, I think the players take it differently.
Anyway, I will wait for the money to come to you and let me know when that happens.
Regarding the gift from the manager, it's quite nice and I hope everything will go better from now on.
Fingers crossed. 🤞👍☘️
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.