ΦόρουμΚαζίνοInstaslots Casino - γενική συζήτηση

Instaslots Casino - γενική συζήτηση

πριν από 6 μήνες από Romi
|
2625 προβολές 23 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 6 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Instaslots Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 6 μήνες

Θέλω να κάνω μια μεγάλη προειδοποίηση για αυτό το καζίνο. Απλώς κλέβουν τα χρήματά σας από τον τραπεζικό σας λογαριασμό. Τα χρήματά σας καταλήγουν στο Μεξικό. Σου παίρνουν τα λεφτά αλλά δεν τα βλέπεις στο καζίνο. Δεν σας βοηθούν να το κανονίσετε, αλλά σας ζητούν να περιμένετε και φυσικά δεν υπάρχει όριο στο πόσο πρέπει να περιμένετε.. Ο Hag έχει παίξει καζίνο για 15 χρόνια, ποτέ δεν με απατούσαν για χρήματα που καταθέτετε.


ΠΡΙΝ ΠΑΙΞΕΙΣ ΕΔΩ.. έχε υπόψη σου ότι στέλνεις τα χρήματά σου σε σκιώδεις και εγκληματίες στο Μεξικό. Μην παίζεις εδώ, τρέξε μακριά τους

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized641
πριν από 6 μήνες

Sorry to hear this kind of information, and my question here is, if you are talking from your own experience, is there anything we can help with?

πριν από 6 μήνες

Sorry to hear this kind of information, and my question here is, if you are talking from your own experience, is there anything we can help with?

πριν από 6 μήνες

Yes its a Shame. A discusting behavor from this scamcasino.. they are "restarting" their "investigation" every time i ask for an uppdate on the stolen money.. this is the way a casino Will burry itself by totaly ignoring their "customer" "players" i Will wait a litle bit more then i Will start a complaintprocess here on the side. Thank u

Anonymized641
πριν από 6 μήνες

I wouldn't go straight into such talk about how the casino is a scam or anything like that. Sometimes it may not be the casino's fault at all when money leaves your account and doesn't get to them. 

Have you tried contacting the payment provider to see if there was an error on their side and if everything went smoothly? 

Investigating things like this can take some time, so even though I know it's not pleasant, we'll have to be patient. 

If anything changes, be sure to let us know. 

Jaro
πριν από 6 μήνες

Σέβομαι τη γνώμη σου. Αλλά εγώ, όταν αγοράζω κάτι, περιμένω κάποια ποιότητα και εξυπηρέτηση από τον πωλητή. Αν το γυρίσουμε και πούμε ότι ήμουν στο κατάστημα και αγόραζα φαγητό. Το κατάστημα πήρε τα χρήματα, αλλά δεν πήρα φαγητό, θα πρέπει να απευθυνθώ πρώτα στο κατάστημα ή στον πάροχο πληρωμών. Είμαι ο πελάτης τους και αυτός από τον οποίο πήραν τα χρήματα. Το να με βοηθάς πρέπει να είναι προτεραιότητα και αυτονόητο. Ο λόγος που πιστεύω ότι συμπεριφέρονται σαν απατεώνες είναι ότι, κάθε φορά που τους μιλάω για την περίπτωσή μου, πρέπει να ξεκινήσω από την αρχή δίνοντάς τους τον αριθμό της συναλλαγής, τις φωτογραφίες και τον χρόνο. Πάντα τελειώνει με τον ίδιο τρόπο, ότι τώρα πρέπει να περιμένω... αυτό που επίσης τους κάνει να μην είναι σοβαροί είναι ότι έχουν έναν τρίτο φορέα ως χειριστή πληρωμών και όλοι ξέρουμε ότι είναι για να χειραγωγήσουν τον κωδικό του εμπόρου. Αλλά αυτό είναι ακριβώς αυτό που νομίζω Jaro φίλε μου 🙂.. Φυσικά μπορείς να σκεφτείς ότι είναι απολύτως σωστή και αποδεκτή συμπεριφορά από το καζίνο. Θα σε ενημερώσω τι γίνεται..

Εγώ ο ίδιος θέλω απλώς τα χρήματα πίσω στο καζίνο nonto για να μπορώ να παίξω.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized641
πριν από 6 μήνες

I think we all feel it's not okay to send money to the casino and lose it somewhere during the transaction.

Also, jumping to a conclusion is tempting, but sometimes it leads to prejudice rather than moving the matter forward to reality. I'm speaking solely from my own experiences, of course. I was quite such a jumper when I was younger 😀.

In any case, feel free to submit a complaint against this casino. Since it's free, the only investments will be effort and time. I'm not saying we will be able to get directly to the casino's partner and demand an investigation, but we can try to help you push for the solution.

I can easily admit that I somehow understand that the casino may also feel under pressure, and if they don't have any updates from the payment provider, there is nothing they can do. But in any case, resolving deposit issues should be their priority.

If I were the casino manager, however, I would provide you the money now so you feel like a well-treated customer, and I would keep pushing the payment provider to resolve it eventually. From an economic perspective, it feels better to spend some money on act of goodwill than lose a potentionel customer. 🤷‍♀️

To me, you sound like a very open-minded person, so I'll leave the complaint decision to you.



Radka
πριν από 6 μήνες

Δεν είμαι τρελός γιατί τα πράγματα έχουν πάει στραβά. Καταλαβαίνω φυσικά ότι τα πράγματα μπορεί να πάνε στραβά. Είμαι απογοητευμένος και θυμωμένος με το πώς συμπεριφέρεστε αφού τα πράγματα έχουν πάει στραβά. Δεν μπορείτε να προσφέρετε ασφαλείς πληρωμές και να υποσχεθείτε καλά πράγματα και στη συνέχεια να αγνοήσετε εντελώς όταν κάτι πάει στραβά. Πιστεύω ακράδαντα ότι συμπεριφέρονται σαν απατεώνες και πολύ ασεβώς. Δεν είμαι τόσο νέος, είμαι 38😄... Στον κόσμο μου, δεν ξεγελάς κανέναν από λεφτά, όποιος ξεφεύγει από τις νόρμες δεν έχει ηθική.


Θέλω να σας ευχαριστήσω που συμμετέχετε στο νήμα🙂❤️

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 6 μήνες

Αν ήμουν ο διευθυντής του καζίνο, ωστόσο, θα σας παρείχα τα χρήματα τώρα, ώστε να αισθάνεστε σαν πελάτης με καλή μεταχείριση και θα συνέχιζα να πιέζω τον πάροχο πληρωμών να το επιλύσει τελικά. Από οικονομική άποψη, είναι καλύτερο να ξοδέψετε κάποια χρήματα σε πράξεις καλής θέλησης παρά να χάσετε έναν πιθανό πελάτη. 🤷‍♀️


Αυτό ακριβώς θα έκανα κι εγώ. Έχω πει ότι τους θέλω μόνο στο καζίνο και όχι πίσω στην τράπεζά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

I got a mail now. Hoppfully this Will be solved. They said money on casinoacount in about 3 days.

Anonymized641
πριν από 6 μήνες

Thank you very much for all your insides, we really appreciate people like you and your point of view. Hopefully you will receive the money soon, and when you do, make sure to let us know, please.

Romi
πριν από 6 μήνες

Ευχαριστώ επίσης όσους από εσάς συμμετέχετε. Μπορώ να πω ότι μόνο αφού ειδοποίησα το καζίνο για αυτό το νήμα έλυσαν το όλο θέμα. Ακόμα περιμένω τα λεφτά για να δούμε αν είναι σοβαρά

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized641
πριν από 6 μήνες

I think and therefore hope that they were serious. After all, it is your money, so as has been said, they should try to sort it out even if it is not the easiest thing to do. You said it should be within 3 days, so I'll expect an update and hopefully a positive one. 😉

πριν από 6 μήνες

Hello Jaro. Dont se the money yet!🙁

Anonymized641
πριν από 5 μήνες

So you haven't thought about the complaint ? I think that would be the next step if I didn't get the money. Or do you think you'll try to wait a little longer ? 🙁

Jaro
πριν από 5 μήνες

Το έχω σκεφτεί ναι. Αλλά είναι επίσης λυπηρό να σπαταλάς τον χρόνο σου για ένα τόσο μικρό ποσό. Έχω ειδοποιήσει το καζίνο για αυτό το νήμα και τότε μου είπαν ότι θα έπαιρνα τα χρήματα. Αλλά δεν εκπλήσσομαι, τα λεφτά δεν έχουν έρθει και δεν νομίζω ότι θα φτάσουν ούτε. Θα περιμένω λίγες μέρες ακόμα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Τώρα λοιπόν έχω ξεκινήσει μια υπόθεση στο casino.guru. Λυπάμαι που πρέπει να το κάνω, αλλά ήταν πραγματικά η τελευταία μου λύση. Το καζίνο δεν θέλει να το λύσει αυτό. Λαμβάνω διπλά μηνύματα συνέχεια και το έχω βαρεθεί τώρα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Δεν φαίνεται να είμαι το μόνο τους θύμα. Φαίνεται να το κάνουν και σε άλλους που παίζουν εκεί. Εγώ που ένιωθα ξεχωριστή😢😅 και νόμιζα ότι ήμουν μόνη σε αυτό. Τόσο λάθος έκανα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Made a complaint it was not aproved. Thanks for the help🙂. I let the casino keep the money..

Anonymized641
πριν από 5 μήνες

You don't have to feel bad about it at all, even if it's a small amount of money. The point is that if you have a problem you can contact us and we will try to help. €100 is not the least I would say and I have seen complaints where the disputed amount was €10. 

If you can't resolve it, we will try to assist you.

As far as the complaint is concerned, I see you have it filed and you have written to Kristina so there should be no problem. Or am I mistaken and there's something going on? 

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα