ΦόρουμΚαζίνοInkabet Casino - γενική συζήτηση

Inkabet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από yamirpoma
|
3869 προβολές 13 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Inkabet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Καλησπέρα, αγαπητέ, θέλω να κάνω μια αξίωση με το καζίνο inkabet, γιατί μπλόκαραν τον λογαριασμό μου αφού κέρδισαν ένα καλό χρηματικό ποσό με ένα μπόνους που είχα καταθέσει και το ενεργοποίησαν, ζήτησαν πολλές αναλήψεις και το μόνο που έκαναν ήταν να μπλοκάρουν ο λογαριασμός μου και δεν μου έδωσαν καμία απάντηση τρόπο και το χειρότερο από όλα δεν σε πληρώνουν έχω αποδείξεις για το ποσό και τα κέρδη που δεν ήρθαν ποτέ να καταθέσουν μια εξαπάτηση και απάτη προς filefile ένας πελάτης όταν κερδίζει μεγάλο κέρδος.

Υπάρχει τρόπος να το αναφέρω. Καταλαβαίνω ότι αυτό το καζίνο είναι πιστοποιημένο από το Curacao Χρειάζομαι την υποστήριξή σας για την υπόθεση συνολικής απάτης μου, αλλά όταν χάνετε μεγάλα ποσά δεν σας εμποδίζουν την πλήρη απάτη και εξαπάτηση

filefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Μπορείτε να με βοηθήσετε με την αίτησή μου παρακαλώ;

Αυτόματη μετάφραση:
yamirpoma
πριν από 2 έτη

Hello, I understand your feelings. Blocking someones account is not a proper way how to react in any case... As far as I understand they just blocked your account without any warning and you have no info about pending withdrawals as well, am I right? Has your account been verified, please?

πριν από 2 έτη

Είμαι επαναλαμβανόμενος πελάτης, πάντα καταθέτω και αποσύρω εάν υπάρχουν προβλήματα, ο λογαριασμός μου είναι 100% επαληθευμένος μέχρι πριν από λίγες μέρες, όλα καλά αφού κέρδισα ένα μεγάλο κέρδος και ζήτησα αναλήψεις χθες το βράδυ, μπλόκαραν τον λογαριασμό μου την Παρασκευή για τη νύχτα κατάσχεση όλων το κέρδος μου

Αυτόματη μετάφραση:
yamirpoma
πριν από 2 έτη

Well, then it would be best if you could submit a complaint here: https://casino.guru/complaints Our complaint team will take a closer look.

yamirpoma
πριν από 1 έτος

Αδερφέ το έλυσες; Αν όχι, μπορώ να σε βοηθήσω.

Αυτόματη μετάφραση:
cpisa21
πριν από 1 έτος

Bro, check out the green link 🙂.

You're replying to a one-year-old post, there is a pretty good chance the issue is not actual.

But it is so nice to see someone offering a helping hand.

How would you actually help the player, I wonder?

πριν από 1 έτος

γεια δυστυχώς το καζίνο δεν μου απάντησε ποτέ

Αυτόματη μετάφραση:
yamirpoma
πριν από 1 έτος

And it looks like cpisa21 won't do so either, since it's been 3 weeks since he replied. 

Maybe I'll be wrong and he will try to help you, although I'm not sure how.  🤔

πριν από 4 μήνες

Γεια σου BRODER, ΛΥΣΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ, ΕΧΩ ΕΝΑ ΕΙΔΙΚΟ EMAIL INKABET ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΞΙΩΣΗ ΣΟΥ, γράψε στο email μου anyelominaya246@gmail.com ή στο Facebook μου anyelo minaya είμαι με τη φωτογραφία προφίλ ενός avatar.


Αυτόματη μετάφραση:
anyelominaya246
πριν από 4 μήνες

Hi, what specifically are you talking about please ? Who solved what problem ? Can you elaborate a bit or tell me what it is so I know ? Alternatively, do you have an issue in the casino and are you trying to resolve it ? 

I'll be waiting for your answer.  

πριν από 3 μήνες

Γεια σου φίλε, σου έστειλα email αλλά δεν μου απάντησες πάντως, νομίζω ότι η inkabet δεν θα μου πληρώσει ποτέ τόσο μεγάλο ποσό, έχω ήδη παραιτηθεί εδώ και πολύ καιρό.

Αυτόματη μετάφραση:
yamirpoma
πριν από 3 μήνες

Hi, if you reply to someone specific, it is best to use the "reply" button, because it notifies the player that you have replied to them. I've seen your complaint that you had long ago and it hasn't been resolved. 

Did you also try with the authority at that time or not ? 🤔

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη