ΦόρουμΚαζίνοiBet.com Casino - γενική συζήτηση

iBet.com Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από vinit
|
8007 προβολές 48 απαντήσεις |
|
1 23
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το iBet.com Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Hello Daniel

vinit
πριν από 2 έτη

Hi, do you need any assistance?

πριν από 2 έτη

Υπάρχει διαθέσιμο μπόνους χωρίς κατάθεση κατά το check-in.

Αυτόματη μετάφραση:
Estevan
πριν από 2 έτη

Hello, you can see the full list of available bonuses here: https://casino.guru/ibet-com-casino-review#tab=js-tab-bonuses

No no-deposit bonus at the moment.

Maybe there is some Christmas or New Year special offer you can check, however.

πριν από 2 έτη

πώς να τραβήξετε χρήματα

Αυτόματη μετάφραση:
taiko90taiko
πριν από 2 έτη

Hello,

if you need any help with withdrawal, I would advise asking the casino's staff first. Use the live chat.

If need further help, please get back to us. 🙂

πριν από 1 έτος

Πώς μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου από τη Χιλή;

Αυτόματη μετάφραση:
wjgjdkxp7v
πριν από 1 έτος

Hello,

I can see that you find the appropriate thread 🙂

To your problem, I answered you here:

https://casino.guru/forum/general-discussion-1/how-to-withdraw-money-from-ibet-from-chile#post-32532

Feel free to answer me here, however.

πριν από 1 έτος

γεια Προσπαθώ να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου στο ibet και τα κατάφερα με το id αλλά μετά λέει για κάποιο έγγραφο και δεν καταλαβαίνω τι να κάνω ξέρει κανείς

Αυτόματη μετάφραση:
tingbygustav
πριν από 1 έτος

Hello,

kindly try to provide every document the casino asks for, such as a passport, utility bills, banking history, and so on.

If you got a list, feel free to paste it here. You must succeed with the account verification, otherwise, your withdrawals will not get processed.


πριν από 1 έτος

Είναι αδύνατο να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου, έχει περάσει περισσότερο από μια εβδομάδα. Επιβεβαίωσα τον τραπεζικό μου λογαριασμό στέλνοντας ένα αντίγραφο κίνησης και πάντως κάθε φορά που κάνω την ανάληψη έχουν πρόβλημα να λένε ότι τα στοιχεία του λογαριασμού μου δεν είναι σωστά, κάτι που είναι ψευδές αφού τα έβαλα σωστά.



Αυτόματη μετάφραση:
gonzquinterosonat
πριν από 1 έτος

Hello there,

I can see that you have already submitted the complaint. Allow Kristina some time to go through it, please.

I saw that you mentioned that you have created several accounts and it seems that you entered some wrong information. Do you know what information seems to be wrong? Has the casino told you specifically, please?

Allow me to say that most casinos have a rule saying that players can create or use only one account, I would be very careful about creating multiple accounts, it may cause you unnecessary issues.

Radka
πριν από 1 έτος

Δεν έχω δημιουργήσει πολλούς λογαριασμούς, δοκίμασα την ανάληψη με δύο διαφορετικούς τραπεζικούς λογαριασμούς και με κανέναν δεν δούλεψε υποτίθεται ότι μου λένε ότι η τράπεζά μου απορρίπτει τα κεφάλαια, επομένως τα επιστρέφουν στον λογαριασμό μου στο ibet player

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

RODKA, η Kristina ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΟΥ, ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ Η ΑΝΑΛΗΨΗ ΜΟΥ- ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΗΛΩΣΩ ΟΤΙ όταν κάνω την ανάληψη μου λένε ότι τα τραπεζικά στοιχεία έχουν καταχωρηθεί λανθασμένα, αυτά τα χρήματα και αυτά έχουν επιστραφεί στον λογαριασμό παίκτη μου.

ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Δεν έχω δημιουργήσει πολλούς λογαριασμούς, δοκίμασα την ανάληψη με δύο διαφορετικούς τραπεζικούς λογαριασμούς και με κανέναν δεν δούλεψε υποτίθεται ότι μου λένε ότι η τράπεζά μου απορρίπτει τα κεφάλαια, επομένως τα επιστρέφουν στον λογαριασμό μου στο ibet player

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

thank you for this clarification - I already informed Kristina, and I believe she understands the situation now.

Sometimes it is not so easy to comprehend such details especially if the auto-translate feature is used.

I'm sorry for the possible misunderstanding, I think it will be much clearer now.


πριν από 1 έτος

RODKA, η Kristina ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΟΥ, ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ Η ΑΝΑΛΗΨΗ ΜΟΥ- ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΗΛΩΣΩ ΟΤΙ όταν κάνω την ανάληψη μου λένε ότι τα τραπεζικά στοιχεία έχουν καταχωρηθεί λανθασμένα, αυτά τα χρήματα και αυτά έχουν επιστραφεί στον λογαριασμό παίκτη μου.

ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Kindly wait for further updates, she's trying to help you.

Radka
πριν από 1 έτος

Η Κριστίνα δεν έχει καν απαντήσει σε αυτά που της έγραψα χθες. Το καζίνο μου στέλνει ξανά αυτό λέγοντας ότι η απόσυρσή μου απορρίφθηκε. Μόλις επικοινώνησα με ένα στέλεχος και μου λέει να το κάνω μέσω Skrill ή Neteller, αλλά το καζίνο δεν μου δίνει αυτήν την επιλογή ανάληψης εκτός από το ότι δεν έχω λογαριασμό σε αυτά τα πορτοφόλια

,

file

Μου είπαν ότι έπρεπε να φορτώσω χρήματα μέσω skrill ή neteller και ότι από εκεί θα μου δώσει την επιλογή να κάνω ανάληψη μέσω αυτών των πορτοφολιών

Αυτόματη μετάφραση:
gonzquinterosonat
πριν από 1 έτος

Kindly understand that the whole complaint team is quite occupied, there are 607 complaints they have to take care of. Please be patient.

As I understand now, the casino wants you to set up a Skrill or Neteller account and send a minimal deposit so the payment option can be registered in their system. This is quite usual actually.

πριν από 1 έτος

Αυτό το καζίνο είναι μια μεγάλη απάτη

Μην παίζετε εδώ, παίζεται εδώ κάθε μέρα από τον Νοέμβριο του 2021 και δεν έχει κερδίσει μία φορά με ημερήσιες καταθέσεις 4-5 φορές. Μου είπαν ότι τα χρήματα πηγαίνουν σε μια ουκρανική τράπεζα και τι σύμπτωση που ολόκληρο το Καζίνο είναι εντελώς στημένο και δεν έχεις καμία πιθανότητα να κερδίσεις. Τα χρήματα πηγαίνουν για να στηρίξουν την Ουκρανία στον πόλεμο, που είναι απάτη. Αυτό το καζίνο θα πρέπει να μπει στη μαύρη λίστα και να αναφέρεται για απάτη

Απαιτώ από περισσότερους ανθρώπους να δώσουν προσοχή σε αυτό το καζίνο γιατί είναι κλέφτες και τίποτα άλλο


Δημοσίευση από tobbeslimy Έγινε επεξεργασία από Radka
Αιτία: Καταχρηστική γλώσσα
Αυτόματη μετάφραση:
1 23

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα