Αναφέρεστε στον υπεύθυνο επίλυσης παραπόνων; Δικαίωμα;
Η υπόθεση έκλεισε ως ανεξιχνίαστη, όπως βλέπω, οπότε αυτό σημαίνει ότι δεν ήρθε σε επαφή μαζί τους, δυστυχώς.
Έχετε κάποια ενημέρωση, ίσως;
Are you referring to your complaint resolver? Right?
The case was closed as unresolved, as I can see, so that means she didn't get in contact with them, unfortunately.
Do you have any updates, perhaps?
Ναι, αυτό είναι σωστό ο επιλύτης παραπόνων.
Όχι, ακόμα περιμένουμε να λύσουν το πρόβλημα. Πήραμε το 10% της απόσυρσής μας μετά από σχεδόν 5 μήνες. Ακόμη και τώρα δεν έδωσαν λόγο για τον οποίο καθυστέρησε η απόσυρσή μας. Σκοπεύω να υποβάλω την υπόθεσή μου στο SBGOK. Το CasinoGuru έχει κάποια εμπειρία με αυτό;
https://sbgok.org/
Yes, thats correct the complaint resolver.
No, we are still waiting for them tor resolve the problem. We got 10% of our withdrawl after nearly 5 months. Even now they didn't give a reason why our withdrawl was delayed. I'm planning to submit my case to the SBGOK. Does CasinoGuru has any experience with this?
https://sbgok.org/
Λυπάμαι, νόμιζα ότι εννοούσατε το παράπονό σας εδώ , γιατί δεν μπορώ να δω άλλα παράπονα που υποβάλατε για αυτό το καζίνο. 🤷♀️
Δυστυχώς, δεν μπορώ να πω ότι έχω εμπειρία με αυτό, αλλά ελπίζω ότι μπορούν να σας βοηθήσουν να το λύσετε.
I'm sorry, I thought that you meant your complaint here, because I can't see other complaints submitted by you for this casino. 🤷♀️
Unfortunately, I can't say I have any experience with that, but I hope they can help you solve this out.
Δημοσίευσα επίσης το παράπονό μου στο Bitcointalk.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=5522158.msg64827807#msg64827807
Αν κάποιος ενδιαφέρεται.
I also posted my complaint on Bitcointalk.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=5522158.msg64827807#msg64827807
If anyone is interested.
Ενημερώστε μας για οποιαδήποτε νέα πληροφορία, παρακαλώ.
Keep us informed about any new information, please.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.