Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Αναφέρεστε στον υπεύθυνο επίλυσης παραπόνων; Δικαίωμα;
Η υπόθεση έκλεισε ως ανεξιχνίαστη, όπως βλέπω, οπότε αυτό σημαίνει ότι δεν ήρθε σε επαφή μαζί τους, δυστυχώς.
Έχετε κάποια ενημέρωση, ίσως;
Are you referring to your complaint resolver? Right?
The case was closed as unresolved, as I can see, so that means she didn't get in contact with them, unfortunately.
Do you have any updates, perhaps?
Ναι, αυτό είναι σωστό ο επιλύτης παραπόνων.
Όχι, ακόμα περιμένουμε να λύσουν το πρόβλημα. Πήραμε το 10% της απόσυρσής μας μετά από σχεδόν 5 μήνες. Ακόμη και τώρα δεν έδωσαν λόγο για τον οποίο καθυστέρησε η απόσυρσή μας. Σκοπεύω να υποβάλω την υπόθεσή μου στο SBGOK. Το CasinoGuru έχει κάποια εμπειρία με αυτό;
https://sbgok.org/
Yes, thats correct the complaint resolver.
No, we are still waiting for them tor resolve the problem. We got 10% of our withdrawl after nearly 5 months. Even now they didn't give a reason why our withdrawl was delayed. I'm planning to submit my case to the SBGOK. Does CasinoGuru has any experience with this?
https://sbgok.org/
Λυπάμαι, νόμιζα ότι εννοούσατε το παράπονό σας εδώ , γιατί δεν μπορώ να δω άλλα παράπονα που υποβάλατε για αυτό το καζίνο. 🤷♀️
Δυστυχώς, δεν μπορώ να πω ότι έχω εμπειρία με αυτό, αλλά ελπίζω ότι μπορούν να σας βοηθήσουν να το λύσετε.
I'm sorry, I thought that you meant your complaint here, because I can't see other complaints submitted by you for this casino. 🤷♀️
Unfortunately, I can't say I have any experience with that, but I hope they can help you solve this out.
Δημοσίευσα επίσης το παράπονό μου στο Bitcointalk.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=5522158.msg64827807#msg64827807
Αν κάποιος ενδιαφέρεται.
I also posted my complaint on Bitcointalk.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=5522158.msg64827807#msg64827807
If anyone is interested.
Ενημερώστε μας για οποιαδήποτε νέα πληροφορία, παρακαλώ.
Keep us informed about any new information, please.
Προφανώς η ομάδα του HunnyPlay επικοινώνησε με τον Γκουρού του Καζίνο σχετικά με το παράπονό μου, λέγοντας στον Γκουρού του Καζίνο ότι μου πλήρωσε πλήρως τα κέρδη μου: ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑ. Η ΟΜΑΔΑ HUNNYPLAY ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΠΑΤΕΥΤΕΣ ΑΥΤΗΝ ΤΩΡΑ.
Δεν με πλήρωσαν ΤΙΠΟΤΑ άλλο. Με ανάγκασαν να συνεχίσω να παίζω (προσφέροντας μπόνους και στοιχηματίζοντας για ανάληψη) και κατέληξαν να χάσω τα πάντα με τις χειρότερες πιθανότητες που έχω βιώσει ποτέ σε οποιοδήποτε καζίνο (πράγμα που με κάνει να πιστεύω ότι στημένα τα παιχνίδια).
ΜΗΝ ΠΑΙΞΕΤΕ ΣΤΟ HUNNYPLAY . ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΥΤΕ ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΛΕΙ Η ΟΜΑΔΑ. ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΕΣ. Ειδικά η VIP manager Jessica είναι εντελώς ψεύτικο άτομο και θα κάνει ό,τι είναι δυνατό για να σας κάνει να συνεχίσετε να παίζετε αντί να σας επιτρέπει να αποσύρετε τα κέρδη σας.
Aparently HunnyPlay team reached out to Casino Guru over my complaint, telling Casino Guru that they paid me out my winnings in full: THIS IS A LIE. HUNNYPLAY TEAM ARE THE BIGGEST FRAUDSTERS OUT THERE RIGHT NOW.
They did not pay me ANYTHING else. They forced me to keep playing (offering bonuses and wagering to withdraw) and ended up losing everything with the worst odds I've ever experienced in any casino (which makes me think they rigged the games).
DO NOT PLAY ON HUNNYPLAY. DO NOT BELIEVE A WORD THE TEAM SAY. THEY ARE LIARS. Especially VIP manager Jessica is completely fake person and will do anything possible to make you keep playing instead of allowing you to withdraw your winnings.
Γεια και πώς το μάθατε, σας ενημέρωσε κάποιος; Ήθελα να πω ότι μπορεί να ήταν καλό να έρθουν σε επαφή και να προσπαθήσουμε να τακτοποιήσουμε τα πράγματα, αλλά αν είναι όντως όπως τα λες, τότε δεν βλέπω και πολύ νόημα σε αυτό.
Μπορείτε να μου το διευκρινίσετε;
Hi and how did you hear about it, did someone let you know? I was going to say that it might be good if they got in touch and we tried to sort things out but if it really is as you say, then I don't see much point in it.
Can you clarify that for me?
Γεια σου NickiQueenOfRap είσαι σίγουρος ότι δεν εργάζεσαι για την άλλη ομάδα; Θα μάθω πραγματικά τα πάντα για σένα! Θα πρέπει να παρακολουθείτε τα p και τα q σας, ειλικρινά δεν είναι καθήκον ή δικαίωμα μου να εκθέτω μεμονωμένους κακούς ανθρώπους εδώ, αλλά θα εκθέσω τους κακούς ανθρώπους με νόμιμο τρόπο και νόμιμο τόπο, δεν είμαι ανόητος όταν βλέπω ότι κάτι δεν πάει καλά στο διαδίκτυο ή ακόμα και. Προσωπικά, ερευνώ προσεκτικά την κατάσταση μέχρι να καταλήξω σε απαντήσεις, καθώς βρήκα την αλήθεια για εσάς και το υπόβαθρό σας, είναι ένας ελεύθερος κόσμος, εάν αισθάνεστε ασφαλής ή κάποιος είναι αρνητικός απέναντι στις εμπειρίες σας στη ζωή. Έχουν το δικαίωμα να ψάχνουν και να αιμομιξούν εκείνους που δημιουργούν αρνητικές δονήσεις εναντίον του. Και ειλικρινά όλα αυτά που είδα ότι προέρχονται από εσάς δεν είναι τίποτα άλλο παρά αρνητικό αρνητικό, δεν θα το πω, αλλά θα το πω αυτό, θα πρέπει να προσέχετε τι λέτε και πώς λέτε τα πράγματα σε μοτίβα 2 ή 3, επειδή δεν προέρχεται τίποτα άλλο από αρνητικό εσύ έτσι ξέρω τώρα ποιος είσαι πραγματικά και τι πραγματικά συμβαίνει και γι' αυτό είμαι καλός σε αυτό που κάνω! Να αποχωρήσω από την επιχείρησή μου ή να πάρω άρρωστη νομική εξουσιοδότηση για να σε αποχωρήσω από την επιχείρησή μου, αυτή είναι η επιλογή σου αρκετή βοήθεια
Hey NickiQueenOfRap are you sure you are not working for the other team ? We'll I truly found out everything about you! You should watch your p's and q's truthfully its not my duty or right to expose individual bad people here but i wll expoae the bad people in a legal way and legal place im no fool when i see something is wrong online or even. In person i carefully investigate the situation till i come up with answers as i have found the truth about you and your background ita a free world if you feel u safe or someone is negative against your experiences in life the. They have the right to search and incestgate those that make negative vibes against the. And truthfully thats all ive seen come from you nothing but negative negative negative i won t say it but i will say this you should be careful what you say and how you say things in patterns of 2 or 3 because its nothing but negative nancy coming from you thats how i now know who you really are and whats really going on and thats why im good at what i do! Get to stepping out of my business or ill get legal authority to step you out of my business thats your choice enough aaid move along
Καταλαβαίνω, εξηγήστε λοιπόν στην Καταρίνα ότι δεν λάβατε τίποτα όταν λέτε ότι το πήρατε και θα δούμε τι έχει να πει το καζίνο. Ελπίζω ότι θα μπορέσουν να εξηγήσουν.
I see, so explain to Katarina that you didn't get anything when you say you did and we'll see what the casino has to say. I hope they'll be able to explain.
Γεια σας Romi και CasinoGuru,
Μια γρήγορη ενημέρωση από την πλευρά μου από την τελευταία μου ανάρτηση. Ένας εκπρόσωπος του Hunnyplay με απείλησε ότι αν συνέχιζα να δημοσιεύω στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα έκλεινε τον λογαριασμό μου και θα με ανακατευθύνει στην υποστήριξη μέσω email. Έτσι, έμεινα ήσυχος για λίγο. Ωστόσο, επειδή δεν έχω λάβει χρήματα ή δεν έχω δει καμία πρόοδο στην απόσυρσή μου, αποφάσισα να μιλήσω ξανά. Θα εξετάσω το ενδεχόμενο ανάκλησης των μηνυμάτων μου μόνο αφού λάβω πλήρη πληρωμή. Από το τελευταίο μου μήνυμα ήρθα επίσης σε επαφή με άλλους 2 που περιμένουν την απόσυρσή τους σε παρόμοια κατάσταση.
Έχω πάρει τόσες ανοησίες από τον μάνατζερ VIP και τους συντονιστές τους. Ο συντονιστής τους πρότεινε μάλιστα να καταθέσω πίσω τα χρήματα στο υπόλοιπό μου για να συνεχίσω να παίζω.

Στις 15 Ιανουαρίου επικοινώνησαν μαζί μου για να διαγράψω τις κριτικές μου στο CasinoGuru. Κάτι που προφανώς δεν το έχω κάνει. Μου είπαν ότι μερικές αναρτήσεις από τον λογαριασμό μου έχουν επηρεάσει σοβαρά τα έσοδα της επιχείρησής τους, σε σημείο που δεν μπορούν να με πληρώσουν. Ισχυρίζονται ότι χρειάζονται νέα έσοδα για να το κάνουν, κάτι που το βρίσκω γελοίο. Εάν δεν μπορούν να με πληρώσουν, πώς περιμένουν να πληρώσουν τους νέους πελάτες τους;


Μου είπαν ότι ο Hunnyplay ήταν σε επαφή με έναν εκπρόσωπο του CasinoGuru, αλλά κατά τη γνώμη μου, δεν είναι εδώ για να λύσουν το πρόβλημα - είναι εδώ για να καθαρίσουν τη φήμη του καζίνο τους. Είδα μάλιστα ότι επικοινώνησαν με το CasinoGuru για να διαγραφεί η καταγγελία του Canar. Γνωρίζω την κατάστασή του και του κρατούσαν τα χρήματά του τόσο καιρό που απελπίστηκε και τα έχασε.
Όπως μπορείτε να δείτε, το Hunnyplay χρησιμοποιεί διάφορες τακτικές για να σας πιέσει να συνεχίσετε να παίζετε, οδηγώντας τελικά σε απώλειες, ώστε να μην χρειάζεται να σας πληρώσουν. Οι μόνες υποσχέσεις που δίνουν είναι κενές και μετά από επτά μήνες αναμονής (από τον Ιούλιο του 2024), έχω λάβει λίγο περισσότερο από το 10% του ποσού ανάληψης μου.
Hi Romi and CasinoGuru,
A quick update from my side since my last post. I was threatened by a Hunnyplay representative that if I continued posting on social media, they would close my account and redirect me to email support. So, I stayed quiet for a while. However, since I haven’t received any funds or seen any progress on my withdrawal, I’ve decided to speak up again. I will only consider retracting my messages after receiving a full payout. Since my last message I also came into contact with 2 more others waiting for their withdrawl in a similair situation.
I've gotten so much nonsense from the VIP manager and their moderators. Their moderator even suggested depositing back the funds into my balance so I can continue playing.

On 15 January they contacted me to delete my reviews on CasinoGuru. Which obviously I haven't done. They told me that a few posts from my account have severely impacted their business revenue, to the point that they can't pay me out. They claim they need new revenue to do so, which I find ridiculous. If they can't pay me, how do they expect to pay their new customers?


They told me that Hunnyplay was in contact with a CasinoGuru representative, but in my opinion, they’re not here to solve the problem—they’re here to clean up their casino’s reputation. I even saw that they contacted CasinoGuru to have Canar’s complaint deleted. I know his situation, and they’ve been withholding his funds for so long that he became desperate and lost it.
As you can see, Hunnyplay uses various tactics to pressure you into continuing to play, ultimately leading to losses so they don’t have to pay you. The only promises they make are empty ones, and after seven months of waiting (since July 2024), I have received just a little over 10% of my withdrawal amount.
Λμάο τι προσπαθείς να υπονοήσεις εδώ;
Δεν είμαι σε καμία περίπτωση συνδεδεμένος με το Hunnyplay εκτός από το ότι ήμουν χρήστης και είχα καλές εμπειρίες μαζί τους. Οπότε, αν θέλεις να μου κάνεις μήνυση, προχώρα lol.
Και τι εννοείτε ακόμη με το "ξέρετε ποιος είμαι" και ότι είμαι "μεμονωμένοι κακοί άνθρωποι" και τι σημαίνει "λέτε πράγματα με μοτίβα 2 ή 3"; Η ανάρτησή σου για άλλη μια φορά δεν έχει κανένα απολύτως νόημα, κάτι που με κάνει να πιστεύω ότι πρόκειται είτε για ψυχική αστάθεια είτε για έλλειψη ύπνου.
Σκεφτείτε να σταματήσετε τον διαδικτυακό τζόγο, προφανώς δεν είναι καλό για την (ψυχική) υγεία σας.
Lmao what are you trying to imply here?
I'm not in any way connected to Hunnyplay other then that i was a user and that i had good experiences with them. So if you want to sue me for that go ahead lol.
And what do you even mean by 'you know who i am' and that i'm 'individual bad people' and what is 'say things in patterns of 2 or 3'? Your post once again makes absolutely no sense, which leads me to believe it's either mental instability or lack of sleep.
Consider quitting online gambling, it's obviously not good for your (mental) health.
Ενημέρωση για το Hunnyplay. Επειδή δεν μπορώ να ανοίξω ξανά την καταγγελία μου.
Μετά από 4 μήνες, λάβαμε μόνο το 10% της απόσυρσής μας και ακόμα περιμένουμε το υπόλοιπο. Είμαι σε επαφή με άλλα 3 άτομα που αντιμετωπίζουν ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Εν τω μεταξύ, τα δεδομένα της αλυσίδας δείχνουν ότι οι νέοι παίκτες πληρώνονται χωρίς προβλήματα. Δεν λαμβάνουμε επίσης καμία απάντηση από τον διαχειριστή VIP. Πιστεύω ότι δεν υπάρχει πλέον καμία δικαιολογία ή λόγος να παρακρατήσουμε τα κεφάλαιά μας, έτσι απλά μας αγνοούν.
Update on Hunnyplay. Since I cannot reopen my complaint.
After 4 months, we received only 10% of our withdrawal and are still waiting for the rest. I'm in contact with 3 other people expericieng the exact same problem. Meanwhile on-chain data shows new players are getting paid out without any issues. We are also getting no response from the VIP manager. I believe there is no excuse or reason anymore to withhold our funds so they just ignore us.
Αυτό είναι σωστό, το δοκίμασα με νέο λογαριασμό. Μου πλήρωσε 50 $ χωρίς κανένα πρόβλημα.
Φαίνεται λοιπόν ότι πληρώνουν νέους λογαριασμούς, αλλά εξακολουθούν να παρακρατούν τα χρήματα από εσάς. Υπάρχουν ενημερώσεις;
This is correct, i tested this out with a fresh account. It paid me $50 without any issues.
So it seems they are paying out new accounts but still withholding the funds of you guys. Any updates?
Γεια σας Romi και CasinoGuru,
Μια γρήγορη ενημέρωση από την πλευρά μου από την τελευταία μου ανάρτηση. Ένας εκπρόσωπος του Hunnyplay με απείλησε ότι αν συνέχιζα να δημοσιεύω στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα έκλεινε τον λογαριασμό μου και θα με ανακατευθύνει στην υποστήριξη μέσω email. Έτσι, έμεινα ήσυχος για λίγο. Ωστόσο, επειδή δεν έχω λάβει χρήματα ή δεν έχω δει καμία πρόοδο στην απόσυρσή μου, αποφάσισα να μιλήσω ξανά. Θα εξετάσω το ενδεχόμενο ανάκλησης των μηνυμάτων μου μόνο αφού λάβω πλήρη πληρωμή. Από το τελευταίο μου μήνυμα ήρθα επίσης σε επαφή με άλλους 2 που περιμένουν την απόσυρσή τους σε παρόμοια κατάσταση.
Έχω πάρει τόσες ανοησίες από τον μάνατζερ VIP και τους συντονιστές τους. Ο συντονιστής τους πρότεινε μάλιστα να καταθέσω πίσω τα χρήματα στο υπόλοιπό μου για να συνεχίσω να παίζω.

Στις 15 Ιανουαρίου επικοινώνησαν μαζί μου για να διαγράψω τις κριτικές μου στο CasinoGuru. Κάτι που προφανώς δεν το έχω κάνει. Μου είπαν ότι μερικές αναρτήσεις από τον λογαριασμό μου έχουν επηρεάσει σοβαρά τα έσοδα της επιχείρησής τους, σε σημείο που δεν μπορούν να με πληρώσουν. Ισχυρίζονται ότι χρειάζονται νέα έσοδα για να το κάνουν, κάτι που το βρίσκω γελοίο. Εάν δεν μπορούν να με πληρώσουν, πώς περιμένουν να πληρώσουν τους νέους πελάτες τους;


Μου είπαν ότι ο Hunnyplay ήταν σε επαφή με έναν εκπρόσωπο του CasinoGuru, αλλά κατά τη γνώμη μου, δεν είναι εδώ για να λύσουν το πρόβλημα - είναι εδώ για να καθαρίσουν τη φήμη του καζίνο τους. Είδα μάλιστα ότι επικοινώνησαν με το CasinoGuru για να διαγραφεί η καταγγελία του Canar. Γνωρίζω την κατάστασή του και του κρατούσαν τα χρήματά του τόσο καιρό που απελπίστηκε και τα έχασε.
Όπως μπορείτε να δείτε, το Hunnyplay χρησιμοποιεί διάφορες τακτικές για να σας πιέσει να συνεχίσετε να παίζετε, οδηγώντας τελικά σε απώλειες, ώστε να μην χρειάζεται να σας πληρώσουν. Οι μόνες υποσχέσεις που δίνουν είναι κενές και μετά από επτά μήνες αναμονής (από τον Ιούλιο του 2024), έχω λάβει λίγο περισσότερο από το 10% του ποσού ανάληψης μου.
Hi Romi and CasinoGuru,
A quick update from my side since my last post. I was threatened by a Hunnyplay representative that if I continued posting on social media, they would close my account and redirect me to email support. So, I stayed quiet for a while. However, since I haven’t received any funds or seen any progress on my withdrawal, I’ve decided to speak up again. I will only consider retracting my messages after receiving a full payout. Since my last message I also came into contact with 2 more others waiting for their withdrawl in a similair situation.
I've gotten so much nonsense from the VIP manager and their moderators. Their moderator even suggested depositing back the funds into my balance so I can continue playing.

On 15 January they contacted me to delete my reviews on CasinoGuru. Which obviously I haven't done. They told me that a few posts from my account have severely impacted their business revenue, to the point that they can't pay me out. They claim they need new revenue to do so, which I find ridiculous. If they can't pay me, how do they expect to pay their new customers?


They told me that Hunnyplay was in contact with a CasinoGuru representative, but in my opinion, they’re not here to solve the problem—they’re here to clean up their casino’s reputation. I even saw that they contacted CasinoGuru to have Canar’s complaint deleted. I know his situation, and they’ve been withholding his funds for so long that he became desperate and lost it.
As you can see, Hunnyplay uses various tactics to pressure you into continuing to play, ultimately leading to losses so they don’t have to pay you. The only promises they make are empty ones, and after seven months of waiting (since July 2024), I have received just a little over 10% of my withdrawal amount.
Σας ευχαριστούμε για αυτήν την ενημέρωση, παρόλο που δεν είναι πολύ θετική για εσάς στον μακρύ αγώνα σας.
Λυπάμαι πραγματικά που πρέπει να το ζείτε αυτό ξανά και ξανά.
Αυτές οι τακτικές δεν είναι πραγματικά καλές και λένε πολλά για το καζίνο. Ελπίζω ότι πολλοί από τους χρήστες μας θα διαβάσουν αυτές τις πληροφορίες για να μπορούν να γνωρίζουν.
Θα συνεχίσω να κρατάω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για σένα. αυτό είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω σε αυτή την κατάσταση.🤞
Thank you for this update, even though it is not a very positive one for you in your long fight.
I am really sorry that you have to experience this over and over again.
These tactics are really not good-looking, and it says a lot about the casino. I hope many of our users will read this information so they can be aware.
I will continue to keep my fingers crossed for you; that is the least I can do in this situation.🤞
Ναι, ο Hunnyplay μου είπε ότι ήταν σε επαφή με το CasinoGuru για να το επαναφέρουν, αλλά υποθέτω ότι ήταν απλώς ένα ψέμα. Κάτι που δεν θα με εξέπληξε με βάση τις προηγούμενες συζητήσεις.
Μετά από αυτό το μήνυμα, έχω επίσης αγνοηθεί, ενώ είπαν ότι μια ενημέρωση θα παρέχεται εντός 2 εβδομάδων.
Πότε το CasinoGuru βάζει ένα καζίνο στη μαύρη λίστα; Γιατί νομίζω ότι στην περίπτωσή μου με απάτησαν σίγουρα.
Yeah, Hunnyplay told me they were in contact with CasinoGuru to restore this but I guess that was just a lie. Which wouldn't suprise me based on the past conversations.
After that message I've also been ignored while they said an update would be provided within 2 weeks.
When does CasinoGuru put a casino on the blacklist? Because I think in my case I got scammed for sure.
Δεν γνωρίζω καμία επικοινωνία από αυτήν την πλευρά του καζίνο, για να σας πω την αλήθεια.
Και όταν πρόκειται να βάλουμε τα καζίνο στη μαύρη λίστα, προτιμούμε να τα κρατάμε στον ιστότοπό μας για να τα βλέπουν όλοι και να μπορούν να διαβάσουν την κριτική. Με αυτόν τον τρόπο είναι πιο ενημερωτικό και οι άνθρωποι μπορούν να κάνουν τις δικές τους επιλογές και αν δουν ότι ο δείκτης ασφάλειας είναι πραγματικά χαμηλός, όπως εδώ , μπορούν να αποφύγουν τέτοια καζίνο.
I am not aware of any communication from this casino side, to tell you the truth.
And when it comes to putting casinos on the black list, we prefer to keep them on our website for everyone to see and be able to read the review. This way it is more informative, and people can make their own choice, and if they see that the safety index is really low, like here, they can avoid such casinos.
Ακούστε και ακούστε καλά δεν ξέρω κανέναν από εσάς και δεν με νοιάζει πραγματικά να σας γνωρίσω Ήρθα εδώ για να μοιραστώ τις εμπειρίες μου με αυτό το καζίνο απατεώνων που δεν σημαίνει ότι βρίσκεστε στην ίδια θέση με εμένα δυστυχώς αυτό το καζίνο έχει ένα πρόβλημα μαζί μου από πιθανώς άλλα καζίνο, κάτι που είναι πολύ αληθινό, επομένως προειδοποιούνται για εμένα με κάθε τρόπο από τα προβλήματά μου με άλλα διαδικτυακά καζίνο, η ουσία είναι ότι αυτό το betfury ήταν ένα από τα πρώτα καζίνο που έχω κάνει όμορφα πολύ παίχτηκε στο Διαδίκτυο το θέμα είναι ότι ξεκίνησαν αυτό το πρόβλημα επειδή προσπάθησα να τους μιλήσω για την κατάστασή μου και το άδικο παιχνίδι που έβλεπα επίσημα την ώρα του my.game αρκετές φορές για αρκετές περιόδους και περιεργάστηκα το παιχνίδι μου από το παρελθόν, οπότε κοίταξα σε αυτό το βίντεο ξανά και ξανά και παρατήρησα από πολλά ποσά των βίντεο και αυτό με τα πραγματικά πλάνα του παιχνιδιού ζωντανά ότι η πλατφόρμα δεν με πίστωσε για τα ποσά των νικών μου αφαιρώντας μόνο από τα χρήματά μου. προσπάθησα να μοιραστώ αυτές τις στιγμές μαζί τους και να τους μιλήσω και τότε ήταν που το παιχνίδι μου και όλα έγιναν χειρότερα, παγώνοντας το παιχνίδι, εκκίνησης, αποκλεισμού από τη ζωντανή συνομιλία χρηστών και τη ζωντανή συνομιλία υποστήριξης και τώρα έχει περάσει καιρός που με έχουν αποκλείσει από το email τεχνική υποστήριξη αλλά παρόλα αυτά εξακολουθούν να είναι εκτός από την κατάθεσή μου και ευτυχώς τα παίρνουν όλα με τα ίδια λάθη από το παιχνίδι μου καθυστερεί το πάγωμα από την πλατφόρμα που δεν μπορώ να συνδεθώ για ώρες μερικές φορές μερικές μέρες και Σκέφτομαι να έχω κεφάλαια στην πλατφόρμα όπως μεγάλα κεφάλαια επίσης παραβιάστηκε το email μου και είπαν ότι δεν μπορώ να αλλάξω το email μου που είναι συνδεδεμένο με αυτόν τον λογαριασμό, αλλά λάβετε αυτό το άλλο όπου επιτρέπεται, αλλά δεν μου επιτρεπόταν και είχα συνδεδεμένο τον 2fa google authenticator η σύνδεσή μου και οι αποσύρσεις μου και δεν μπορούσα να έχω πρόσβαση για περισσότερο από ένα χρόνο με κεφάλαια στον λογαριασμό, οπότε όλα χτύπησαν σκληρά, τελικά μπήκα ξανά στην πλατφόρμα και δεν ήμουν εβδομάδα αργότερα δεν μπόρεσα να αποκτήσω ξανά πρόσβαση, έτσι αυτή τη στιγμή τώρα δεν μπορώ να επιστρέψω σε αυτόν τον λογαριασμό εδώ και 4 χρόνια και ο hivip λογαριασμός μίλησε με το αφεντικό και δεν με σεβάστηκε λέγοντας ότι τα παιχνίδια μας είναι δίκαια, δεν υπάρχει περίπτωση και είχα τεχνικούς. Αυτά είναι πιστοποιημένα techs monitor.my.internet wifi και η betfury είχε τόσο πολύ κακόβουλο λογισμικό είναι το αξιολύπητο ότι είναι απάτη, όλοι δεν έχετε καταλάβει εκεί τακτικές που χρησιμοποιούν ούτως ή άλλως για να επιστρέψουν στο θέμα της θέσης μου τώρα είναι αδύνατο για μένα κατάθεση σε οποιαδήποτε διαδικτυακά καζίνο το πολύ περισσότερο Καράκας, κυρίως επειδή όλα με έχουν στοχοποιήσει και απλά κλέβουν τα χρήματά μου σε μεγάλο βαθμό, δεν υπάρχει αμφιβολία ό,τι τα περισσότερα διαδικτυακά καζίνο είναι απάτες, ειδικά στο Seas Caracau και στο Ηνωμένο Βασίλειο, γνωρίζοντας τώρα την αλήθεια και τι αποδεικτικά στοιχεία έχω και οι δικηγόροι μου μου δίνουν το μπράβο για την υποβολή ποινικών διώξεων και μηνύσεων κατά 6 γνωστών καζίνο απατεώνων, δεν λέω ότι κάνουν απάτη όλοι ή οποιοσδήποτε από εσάς, αλλά ξέρω ότι με έχουν βάλει στο στόχαστρο και έχουν κλέψει πολλά από εμένα και με αυτό το λόγο κρατήστε τα μάτια σας μακριά σε αυτά τα έξι καζίνο το ποσό που έχασα είναι περίπου 130k @betfury, @metawin @metaspin @hunnyplay @bc παιχνίδι @luckybird.io. καλή τύχη και προτείνω σε όλους πόρτα και να το ξανασκεφτείτε πότε είναι ώρα να κάνετε κατάθεση και όσο και να το ονομάσετε που δεν έχει τίποτα άλλο να πει, τότε σαφώς έχει πρόβλημα μαζί μου λόγω του Αλ τα σχόλια και μπλα μπλα μπλα Σχόλια δεν είμαι εδώ για δράματα και βλακείες πολέμους και ασέβεια και για να πηγαίνω πέρα δώθε ή να κρίνω άλλους. Είμαι εδώ για να μοιραστώ τις αληθινές μου εμπειρίες με αυτά τα διαδικτυακά καζίνο και να ενημερώσω τους ανθρώπους για το τι Έχω βιώσει κατά τη διάρκεια του χρόνου μου σε αυτές τις πλατφόρμες να τσαντίζομαι και να προσέχω τη δική σου!!! Και σταμάτα να προσπαθείς γίνε κάτι που δεν μπορείς να κάνεις βήμα και να καταλάβεις τον σκοπό και το νόημα της παρουσίας μου Τώρα που έχω θρυμματίσει ό,τι χρειάζομαι ο ahareni σίγουρα δεν θα επιστρέψω, μη σε νοιάζει τι μοιράζεται εδώ, μην σε νοιάζει τι έχει να σου πει κάποιος δεν πειράζει!! Και αν θέλετε να διαδώσετε περισσότερες φήμες και προπαγάνδα idgaf αυτό είναι το πρόβλημά σας όχι δικό μου είμαι έξω ειρήνη όλοι εύχομαι καλή τύχη και μια υγιή ζωή ο Θεός να ευλογεί
Listen and listen well I don't know any of you and don't really care to know you I came on here to share my experiences with this shit hole scammer casino that doesn't mean you where put in the same position as me unfortunately this casino has a problem with me from possibly other casinos which is very true so they are warned about me in every way from my issues with other online casinos the bottom line is this betfury was one of the first casinos I've pretty much played online the thing is they started this problem because I tried to talk to them about my situation and unfair gameplay that I officially screen videoed my.game time several times for several sessions and I got curious about my gameplay from the past so I looked at this videos over and over again and noticed from.numwrous amounts of the videos and this is with actual game footage live that the platform wasn't crediting me for my amounts of wins only subtracting from my funds so I tried to share these moments with them and talk to them and that's when my gameplay and everything got worse lags, freezing up gameplay,booted, blocked from live user chat and live support chat and now it's been some time since they have blocked me from email tech support but yet they still except my deposit and happily take it all with the same errors from my game play lags freezing kicked from platform not being able to login for hours some times days and I'm taking about having funds on the platform like big funds also them my email got breached and they said ibcant change my email that's attached to this account but get thisnothers where allowed but I wasn't allowed and I had 2fa google authenticator attached to my login and withdraws and couldn't access for over a year with funds in the account that's whe everything hit hard I finally got back in to the platform and wasn't a week later I couldn't access it again so at the moment now I'm not able to get back in to this account from 4 years and hi vip account have spoke to the boss and he disrespected me saying our games are fair there's no way and I have had techs. That are certified techs monitor.my.internet wifi and betfury had so much malware its pathetic they are a scam all ofnyou haven't figured out there tactics they use anyways to get back to the subject of where I stand now it's impossible for me to deposit to any casinos online any longer at most Caracas mainly because they have all targetted me and there just plain stealing my.funds in a big way there's no doubt whatsoever most online casinos are scams especially over seas caracau and UK knowing the truth now and what evidence I do have and my attorneys give me the thumbs up on filing criminal charges and lawsuits against 6 well known scammer casinos I'm not saying they are scamming everyone or any of you but I know formsure they have targeted me and have stollen a lot from me and with that being said keep your eyes out on these six casinos the amount I lost is around 130k @betfury, @metawin @metaspin @hunnyplay @bc game @luckybird.io. good luck and I suggest all of you door and reconsider when it's time to make a deposit and as far as the whatever you call it that has nothing more to say other then clearly has a problem with me because of Al the comments and blah blah blah comments im.not here for drama and bulshit war and disrespect and to go back and forth or judging others I'm here to share my.true experiences with these online casinos and let people know what I've experienced during my time on these platforms piss off and mind your own!!! And quit trying be something your not get to stepping and understand the purpose and meaning for my presence Now that I have shard what needed ahareni definetly won't be back don't care what's shared herein don't care what anyone has to say you don't matter!! And if you want to.spread more rumors and propaganda idgaf that's your problem not mine I'm out peace everyone wishing all good luck and a healthy life God bless
Παρόλο που δεν είμαι βέβαιος σε ποιον απευθυνθήκατε σε αυτήν την ανάρτηση, δεν είναι απαραίτητο να υπάρχει καμία ασέβεια εδώ, φυσικά.
Γι' αυτό είναι πάντα καλύτερο να χρησιμοποιείτε το κουμπί "απάντηση" όποτε θέλετε να γράψετε σε κάποιον συγκεκριμένο, ξέρετε.
Τέλος πάντων, φυσικά σας ευχόμαστε ό,τι καλύτερο, και ελπίζουμε ότι θα μπορέσετε να λύσετε όλα όσα χρειάζεστε.
Even though I am not sure to whom you addressed this post, it is not necessary to get any disrespectful here, of course.
That is why it is always better to use the "reply" button whenever you'd like to write to someone particular, you know.
Anyway, we of course wish you all the best, and hopefully you'll be able to solve everything you need.
Γεια σου ομάδα CasinoGuru,
Στη σελίδα κριτικής για το Hunnyplay, αναφέρεται ότι ο ιδιοκτήτης είναι η Alchemy Games NV, την οποία διαχειρίζεται η Ecorpp Management BV. Ωστόσο, έχει επαληθεύσει το CasinoGuru την ακρίβεια αυτού του ισχυρισμού ή πρόκειται απλώς για μια αυτοαποκαλούμενη δήλωση του Hunnyplay; Η έρευνά μου δεν αποκάλυψε κανένα στοιχείο συσχέτισης με την Alchemy Games NV Επιπλέον, αυτός ο ισχυρισμός εμφανίζεται αποκλειστικά στον ιστότοπο του Hunnyplay, μαζί με μια αρχή αδειοδότησης που, σύμφωνα με το CasinoGuru, δεν λειτουργεί από τον Νοέμβριο του 2024.
https://casinoguru-en.com/licensing-authorities/curacao-license-3
Η Ecorpp Management έχει επίσης τη φήμη ως αμφίβολο γραφείο εμπιστοσύνης. Αυτά τα γραφεία καταπιστεύματος βοηθούν τα παράνομα διαδικτυακά καζίνο στην απόκρυψη των οικονομικών τους εσόδων και της ταυτότητας των ιδιοκτητών τους. Με τον τρόπο αυτό, διευκολύνουν τη φοροδιαφυγή και το ξέπλυμα βρώμικου χρήματος. Έχω συμπεριλάβει έναν σύνδεσμο (στα Ολλανδικά) που εξηγεί πώς αυτά τα γραφεία καταπιστεύματος επιτρέπουν στα παράνομα καζίνο και στους ιδιοκτήτες τους να συνεχίσουν να λειτουργούν τις επιχειρήσεις τους.
https://knipselkrant-curacao.com/koninkrijksbelangen-blog-malafide-trustbazen/
Εάν η Alchemy Games NV είναι πράγματι ο ιδιοκτήτης του Hunnyplay, θα διερευνήσω νομικές επιλογές, καθώς αυτό θα παρείχε μια οντότητα εναντίον της οποίας θα κινηθεί μια υπόθεση. Ωστόσο, εάν η έρευνά μου είναι σωστή, το Hunnyplay πιθανότατα λειτουργεί υπό μια παράνομη συμφωνία παραχώρησης άδειας χρήσης που διευκολύνεται από αυτό το γραφείο εμπιστοσύνης, με τους ιδιοκτήτες του Hunnyplay να είναι ο πραγματικός ιδιοκτήτης.
Είμαι περίεργος εάν κάποιος στο CasinoGuru έχει ελέγξει αυτές τις δηλώσεις από τον ιστότοπο του καζίνο ή έχει κάποια γνώση σχετικά με αυτό το θέμα.
Hi CasinoGuru team,
On the review page for Hunnyplay, it is stated that the owner is Alchemy Games N.V., which is managed by Ecorpp Management B.V. However, has CasinoGuru verified the accuracy of this claim, or is it merely a self-proclaimed statement by Hunnyplay? My research did not uncover any evidence of an association with Alchemy Games N.V. Furthermore, this claim appears solely on Hunnyplay's website, alongside a licensing authority that, according to CasinoGuru, has not been operational since November 2024.
https://casinoguru-en.com/licensing-authorities/curacao-license-3
Ecorpp Management also has a reputation as a dubious trust office. These trust offices assist illegal online casinos in concealing their financial income and the identities of their owners. In doing so, they facilitate tax evasion and money laundering. I have included a link (in Dutch) explaining how these trust offices enable illegal casinos and their owners to continue operating their businesses.
https://knipselkrant-curacao.com/koninkrijksbelangen-blog-malafide-trustbazen/
If Alchemy Games N.V. is indeed the owner of Hunnyplay, I will explore legal options, as this would provide an entity against which to initiate a case. However, if my research is correct, Hunnyplay likely operates under an illegal sublicensing arrangement facilitated by this trust office, with the owners Hunnyplay itself being the beneficial owner.
I’m curious whether anyone at CasinoGuru has fact-checked these statements from the casino’s website or has any knowledge about this matter.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.
I received this email.