Δυστυχώς, θα το έλεγα πολύ κακή επιλογή. 🙁
Όπως έγραψα νωρίτερα, ελπίζω ότι το παράπονο θα εισακουστεί από το καζίνο.
Sadly, I'd call that a very bad pick. 🙁
As I wrote earlier, I hope the complaint will be heard by the casino.
Πρέπει να περιμένουμε άλλες 6 μέρες τώρα. Τότε θα δούμε.🤞🤞🤞
We must wait 6 more days now. Then we shall see.🤞🤞🤞
Κάποιος που έχει βγάλει τα χρήματά του από το υπόλοιπο ανάληψης;
Τα έγγραφά μου επαληθεύτηκαν αλλά η απόσυρση εκκρεμεί για σχεδόν 2-3 ημέρες.
Ο καθενας??
Anyone who has gotten out their money from Withdrawal balance?
My documents got verified but the withdrawal has been pending for almost 2-3 days.
Anyone??
Γεια, δεν έχεις ακόμα τα λεφτά σου; Σας είπε το καζίνο γιατί η απόσυρσή σας είναι ακόμη σε εκκρεμότητα; Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν τις αναλήψεις.
Ωστόσο, σύμφωνα με όσα έχω δει, αυτό το καζίνο δεν ήταν ίσως η καλύτερη επιλογή, επειδή έχει αρκετά χαμηλό δείκτη ασφάλειας.
Ωστόσο, παρατήρησα επίσης ότι έχετε υποβάλει καταγγελία και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει με την κατάστασή σας.
Θα περιμένω την απάντησή σας.
Hi, you still haven't got your money ? Did the casino tell you why your withdrawal is still pending ? We give casinos 14 days to resolve withdrawals.
However, according to what I have seen, this casino was probably not the best choice, because it has a pretty low safety index.
Nevertheless, I also noticed that you have filed a complaint and our team will try to help you with your situation.
I will wait for your reply.
Περίμενα σχεδόν 8 ημέρες, το KYC επιβεβαιώθηκε και εγκρίθηκε. Κατηγορούν την περίοδο των διακοπών, γι' αυτό αργεί το τμήμα να το επεξεργαστεί. Και δεν τους νοιάζει… Παρακαλώ βοηθήστε με. Έχω αποδείξεις
Ive waited almost 8 days, KYC is confirmed and approved. They are blaming on holiday season thats why it is slow for department to process it. And they dont care…Please help me. Ive evidence
Καταλαβαίνω την κατάσταση στην οποία βρίσκεστε και ότι είναι δυσάρεστη. Ωστόσο, όπως αναφέρατε, πριν από τις γιορτές μερικές φορές τα καζίνο είναι υποστελεχωμένα και αν έχουν πάρα πολλές αναλήψεις μάλλον θα χρειαστεί λίγος χρόνος. Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά προφανώς θα πρέπει να κάνεις υπομονή.
Άλλωστε, η ομάδα μας θα είναι εδώ και θα προσπαθήσει επίσης να βοηθήσει. Θέλω απλώς να ελπίζω ότι θα λάβετε τα χρήματά σας το συντομότερο δυνατό.
I understand the situation you are in and that it is unpleasant. However, as you mentioned, before the holidays sometimes the casinos are understaffed and if they have too many withdrawals it will probably take some time. I don't want to scare you, but obviously you'll have to be patient.
Besides, our team will be here and will also try to help. I just want to hope that you get your money as soon as possible.
Καταλαβαίνω ότι. Αλλά λόγω των κριτικών δεν τους εμπιστεύομαι. Επίσης περίμενε 9 ημέρες…
I understand that. But because of the reviews I dont trust them. Also waited 9 days…
Δεν σε κατηγορώ γιατί αξιολογείς σύμφωνα με την εμπειρία σου και σίγουρα όταν ένας παίκτης διαβάζει για την εμπειρία άλλων και οι περισσότεροι έχουν το ίδιο πρόβλημα δεν προσθέτει στην αξιοπιστία του.
Αλλά θα είμαι αισιόδοξος και ελπίζω ότι θα πάρετε τα χρήματα.
I don't blame you because you evaluate according to your experience and surely when a player reads about the experience of others and most of them have the same problem it doesn't add to his credibility.
But I will be optimistic and hope that you will get the money.
Γεια, βλέπω ότι έχετε προβλήματα και έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που κάποιος μας έγραψε για αυτό το καζίνο.
Έτσι το καζίνο σας γράφει ότι έχει πρόβλημα με τον πάροχο πληρωμών, ναι; Δεν σου είπαν τίποτα άλλο για την κατάσταση; Πόσο καιρό προσπαθείτε να κάνετε ανάληψη χρημάτων;
Παρατήρησα επίσης ότι έχετε ήδη κάνει καταγγελία για αυτήν την υπόθεση και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει και να σας βοηθήσει.
Ελπίζω να πετύχετε και να πάρετε τα χρήματα, αν και θα έλεγα ότι αυτό το καζίνο δεν ήταν καλή επιλογή γιατί ο δείκτης ασφάλειάς του είναι πολύ χαμηλός.
Αν αλλάξει κάτι, φροντίστε να με ενημερώσετε.
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για σένα. 🤞
Hi, I see you have problems and it's been quite a long time since someone wrote to us about this casino.
So the casino writes you that it has an issue with the payment provider, yes ? They didn't tell you anything else about the situation ? How long have you been trying to withdraw money ?
I also noticed that you have already opened a complaint about this case and our team will try to assist and help you.
I hope you will be successful and get the money, although I would say that this casino was not a good choice because its safety index is very low.
If anything changes, be sure to let me know.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Καταλαβαίνω και απέρριψαν την ανάληψη όπου επιλέξατε χρησιμοποιώντας κρυπτογράφηση ή όχι ακόμα; Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να τακτοποιήσουν τα πάντα και να στείλουν στον παίκτη τα χρήματα. Έχετε ήδη περάσει τα μισά του δρόμου, οπότε αν δεν αλλάξει τίποτα, θα επικοινωνήσουμε σύντομα με το καζίνο. Θα ήμουν ευτυχής αν έφταναν τα χρήματα μέχρι τότε, ώστε να μην ανησυχείτε.
Αν αλλάξει κάτι, φροντίστε να με ενημερώσετε.
I understand and did they reject the withdrawal where you selected using crypto or not yet ? We give casinos 14 days to sort everything out and send the player the money. You are already past the halfway point so if nothing changes we will contact the casino soon. I'd be happy if the money arrived by then so you don't have to worry.
If anything changes be sure to give me an update.
Πήρα τα χρήματα πίσω και είμαι ευχαριστημένος με την υποστήριξη που έχω.
I got the money back and I’m happy with the support I get.
Εξαιρετικό, αν και μόλις μετά από ένα μήνα έγραψες αλλά ακόμα καλύτερα από ποτέ. Παίζεις ακόμα εδώ σύμφωνα με αυτό που περιγράφεις; 🙂
Excellent, although only after a month you wrote but still better than never. Are you still playing here according to what you describe ? 🙂
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.