ΦόρουμΚαζίνοHighroller Casino - γενική συζήτηση

Highroller Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από daviolivra24
|
1669 προβολές 8 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Highroller Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 8 μήνες

Γεια σου. γιατί λέει .δεν δέχεται παίκτες από τη Φινλανδία

Αυτόματη μετάφραση:
petetty
πριν από 8 μήνες

Hi, could you please take a screenshot and post it here? When I looked, it shows me the opposite and that players from Finland are accepted. Does it show you on our site or on the casino site ? 

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 8 μήνες
πριν από 4 μήνες

Ως παίκτης από τη Βραζιλία που χρησιμοποιεί τη μέθοδο κατάθεσης/ανάληψης PIX, δεν προτείνω αυτό το καζίνο. Δεν μπορώ να περάσω την επαλήθευση εγγράφων με κανέναν τρόπο, έχω ήδη στείλει απόδειξη για το pix, αντίγραφο κίνησης τραπεζικού λογαριασμού και όλα όσα είναι διαθέσιμα στην τράπεζά μου που αποδεικνύουν ότι έκανα την κατάθεση, αλλά όλα απορρίπτονται. Το καζίνο στέλνει ακόμη και ένα έγγραφο «μοντέλο» που θέλουν να στείλω, αλλά προφανώς αυτό το μοντέλο σχεδιάστηκε με βάση διεθνείς συναλλαγές, με αριθμό IBAN κ.λπ., κάτι που δεν είναι η πραγματικότητα του PIX και επομένως δεν μπορώ να απαντήσω σε αυτό. . Έχω το υπόλοιπό μου συνδεδεμένο με το καζίνο επειδή δεν μπορώ να το κάνω ανάληψη, καθώς χρησιμοποίησα PIX ως μέθοδο κατάθεσης και οι αποδείξεις μου (από pix ή κίνηση τρέχοντος λογαριασμού) δεν επαρκούν για το καζίνο (σημείωση: έστειλα όλους τους τύπους κινήσεων πιθανή διαθέσιμη στην τράπεζά μου).


Η εμπειρία μου σε αυτό το καζίνο χρησιμοποιώντας τη μέθοδο πληρωμής PIX ήταν κακή, δεν το συνιστώ.


Το έχει βιώσει κανείς ποτέ αυτό;


Αυτόματη μετάφραση:
gustavonina
πριν από 4 μήνες

Hey, I'm sorry to hear about your inconvenience in the casino. Did you try to tell them in detail that you have nothing else to send to the casino and that you sent them every possible option the bank gave you ? What is the specific problem with your document if the casino doesn't want to accept it. Isn't there some other alternative where you deposit by another method, verify it and then use it to withdraw ? How long have you been unable to verify ? 

Let me know so we can try to help you.

πριν από 3 μήνες

Γεια σου Jaro, τελικά κατάφερα να το λύσω. Μετά από πολλές ανεπιτυχείς προσπάθειες υπηρεσίας συνομιλίας, αποφάσισα να γράψω ένα πλήρες μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με όλες τις αποδείξεις και τις προηγούμενες προσπάθειες και μέσω αυτού του μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για υποστήριξη, μπόρεσα να επαληθεύσω τα έγγραφα και να αποσύρω. Ωστόσο, χρειάστηκαν περίπου δέκα προσπάθειες επαφής και περισσότερο από μία εβδομάδα για να επιλυθούν τα πάντα. Αν κάποιος έχει το ίδιο πρόβλημα, προτείνω να γράψει ένα email αντί για ζωντανή συνομιλία.

Αυτόματη μετάφραση:
gustavonina
πριν από 3 μήνες

Well, I'm glad to see that you managed to sort it all out in the end. You did it sensibly and it is important to keep a cool head in such situations as you did. You managed to successfully verify and get your money, which is perfect. 

I hope that you will avoid similar troubles and your future experiences will be better. 

But in spite of what you have been through in this casino, will you stay here to play ? How long did it take to withdraw the money ? 🙂

πριν από 2 εβδομάδες

It was the worst casino site which ask the documenta for kyc and after that don't verify it and makes pending and also stops the game and users can't play it

abhishek052213
πριν από 2 εβδομάδες

Hi, so according to what you write you have a problem with account verification yes ? Why didn't the casino accept your documents ? You write that they are pending and therefore it is possible that the casino did not check them already, so maybe that is why you are not verified yet. We give casinos 14 days to sort out such a process, so I wouldn't worry right away. 

I also saw that you have already filed a complaint, so if you still have problems, our team will try to help you. 

I hope you will be verified as soon as possible. 

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα