πριν από 1 έτος
Ναι, ευχαριστώ για τη βοήθειά σας.
Σημείωση: Η Ζήνα είναι αρσενικό...
Την είπε ο Νικ αντί για εκείνον.
Χαχαχα
Yes, thank you for your help.
Note: Zena is a male...
Nick said her instead of him.
Lol
0
Ναι, ευχαριστώ για τη βοήθειά σας.
Σημείωση: Η Ζήνα είναι αρσενικό...
Την είπε ο Νικ αντί για εκείνον.
Χαχαχα
Yes, thank you for your help.
Note: Zena is a male...
Nick said her instead of him.
Lol
Ενδιαφέρουσες πληροφορίες.
Εάν κερδίσετε σε ένα καζίνο, πιθανότατα δεν θα κερδίσετε ξανά.
Εδώ είναι η απόδειξη στο High Country Casino.
Γαβριήλ
Υπεύθυνος υποστήριξης πελατών
Mainstreetcorp
Επικοινωνήστε με το Τμήμα Υποστήριξης Πελατών
· εγώ: Γεια, πόσο καιρό ακόμη δεν θα λαμβάνω κουπόνια προσφοράς και πόσο ακόμη θα σταματήσει να μπλοκάρεται ο λογαριασμός μου για μια πιθανή νίκη ξανά. Έχω καταθέσει πάνω από $1500 όλες τις απώλειες από τότε που κέρδισα τον τελευταίο 1,5 μήνα
·
Γαβριήλ
Γειά σου!
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.
Για να σας παρέχουμε καλύτερη βοήθεια και να ελέγξετε τον λογαριασμό σας, θα μπορούσατε να παράσχετε τις ακόλουθες πληροφορίες:
1. Το όνομα χρήστη σας
2. Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας
3. Το όνομα του καζίνο στο οποίο είστε εγγεγραμμένος
Η συνεργασία σας στην παροχή αυτών των πληροφοριών θα μας βοηθήσει να σας εξυπηρετήσουμε πιο αποτελεσματικά.
·
· υψηλή χώρα
· Είμαι στο όριο του βαρετού παιχνιδιού με κουλοχέρη χωρίς επιστροφή στον παίκτη.
πριν 2 λεπτά
·
Γαβριήλ
Ζητώ συγγνώμη, αλλά εκείνη τη στιγμή ο λογαριασμός σας δεν είναι κατάλληλος για μπόνους και κουπόνια.
· Σύμφωνα με τα αρχεία στο σύστημά μας αφού ο λογαριασμός παρουσιάζει περισσότερες αναλήψεις παρά καταθέσεις.
· Ναι, κέρδισα εδώ ότι είναι τζόγος, αλλά τιμωρούμαι γιατί δεν λαμβάνω αυτά που παίρνουν οι άλλοι παίκτες και αν είχα περισσότερες καταθέσεις από αναλήψεις θα έλεγες Ω, Λοιπόν, αυτό είναι τζόγος. Οπότε νομίζω ότι η δήλωσή σου είναι άδικη και απόδειξη ότι μπορεί να εμποδίσει έναν παίκτη να κερδίσει ξανά
Γαβριήλ
Ζητώ συγγνώμη, αλλά δεν μπορώ να βοηθήσω με αυτό το αίτημα.
Δεν μπορώ να προχωρήσω στην ενεργοποίηση κουπονιών ή στην πίστωση μπόνους.
Υπάρχει κάτι άλλο με το οποίο μπορώ να σας βοηθήσω;
ναι κλείσε τον λογαριασμό μου τώρα
πριν από ένα λεπτό
Γαβριήλ
Επιτρέψτε μου να σας μεταφέρω στο τμήμα ασφαλείας μας που μπορεί να σας βοηθήσει περαιτέρω.
Μια στιγμή παρακαλώ.
·
Χριστόφορος
Καλώς ήρθατε στο τμήμα ασφαλείας, επιτρέψτε μου μια στιγμή ενώ διαβάζω την προηγούμενη συνομιλία
Έχουμε ενημερώσει το τμήμα διαχείρισης για να κλείσουν τον λογαριασμό σας, στο μεταξύ αποκλείσαμε τις επιλογές κατάθεσής σας από το σύστημά μας. Μόλις κλείσουν οι λογαριασμοί σας, θα σας στείλουμε email για να σας ενημερώσουμε.
· Υπάρχει κάτι άλλο με το οποίο μπορώ να σας βοηθήσω;
ΟΧΙ
Interesting info.
If you win at a casino, most probably you will not win again.
Here is the proof at High Country Casino.
Gabriel
Customer Support Manager
Mainstreetcorp
Contact Customer Support Department
· me: Hi, How much longer am I not going to be getting promos coupons and how much longer will my account stop from being block for a possible win again. I have deposited over $1500 all losses since I won in the last 1.5 months
·
Gabriel
Hello!
Thank you for reaching out to us.
In order to provide you with better assistance and check your account, could you please provide the following information:
1. Your Username
2. Your E-mail address
3. The name of the casino where you are registered
Your cooperation in providing this information will help us serve you more efficiently.
·
· high country
· I am at my limit of boring slot play along with no return to player.
2 minutes ago
·
Gabriel
I apologize but at the time your account is not eligible for a bonus and coupons.
· According to the records in our system since the account presents more withdrawals than deposits.
· yes I won here that's gambling but I am being punished because I don't get what other players get and if I had more deposits than withdrawals you would say OH WELL That's gambling.. So I think your statement is unfair and proof that you can stop a player from winning again
Gabriel
I apologize but I am unable to assist with that request.
I cannot proceed with activating coupons or crediting a bonus.
Is there anything else that I may assist you with?
yes close my account now
a minute ago
Gabriel
Let me transfer you to our Security department who can help you further.
One moment please.
·
Christopher
Welcome to security department, allow me a moment while I read the previous conversation
We have informed our management department so they can close your account, in the meantime we blocked your deposit options from our system. As soon as your accounts get closed, we will email you back to let you know.
· Is there anything else I may assist you with?
NO
Γειά σου. 🙂
Λυπάμαι που το λέω...Από ό,τι βλέπω, δεν πληροίτε τις προϋποθέσεις για περαιτέρω μπόνους επειδή καταφέρατε να κάνετε ανάληψη περισσότερα από όσα έχετε καταθέσει ποτέ. Έτσι, για μένα, ακούγεται πραγματικά ότι μπορείτε να κερδίσετε σε αυτό το καζίνο.
Δεν έχει να κάνει με το RTP, θα έλεγα.
Αυτή η προσέγγιση είναι αρκετά κοινή για μένα, τα μπόνους στοχεύουν κυρίως στο να φέρουν νέους παίκτες στο καζίνο ή να υποστηρίξουν αυτούς που δεν ήταν τόσο τυχεροί μέχρι τώρα.
Ακόμη και σε αυτό το κομμάτι, φαίνεται ότι είσαι εκτός και από τις δύο καταστάσεις - ειλικρινά.
Προτείνω να βρείτε ένα καζίνο με ένα καλά σχεδιασμένο και μακροπρόθεσμο πρόγραμμα επιβράβευσης.
Έχετε συναντήσει κάτι τέτοιο;
Hello. 🙂
I'm sorry to say that...From what I see, you are not qualified for further bonuses because you've managed to withdraw more than you have ever deposited. So, to me, it truly sounds like you can win in this casino.
It has nothing to do with RTP, I'd say.
This approach is pretty common to me, bonuses mainly aim to bring new players to the casino or support those who have not been so lucky so far.
Even in this part, it seems you are out of both situations - frankly.
I suggest finding a casino with a well-designed & long-term loyalty program.
Have you come across any of this kind?
Ω, υποθέτω ότι η εύρεση ενός αξιοπρεπούς καζίνο για τους παίκτες των ΗΠΑ γίνεται αρκετά περίπλοκη, σωστά; 🙁
Ξέρετε ότι αυτή είναι μια αρκετά συνηθισμένη εμπειρία και καταλαβαίνω ότι το να παίζετε σε ένα καζίνο για μεγάλο χρονικό διάστημα πρέπει να σας δίνει την αίσθηση ότι ανήκετε πραγματικά εκεί. Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να κάνετε τους παίκτες να νιώθουν ευπρόσδεκτοι; Καλό πρόγραμμα επιβράβευσης ή αξιοπρεπή μπόνους, θα έλεγα.
Oh, I'm assuming finding a decent casino for US players is getting pretty complicated, right? 🙁
You know this is quite a common experience, and I understand that playing in a casino for a long time should give you the feeling that you truly belong there. What is the best way to make players feel welcome? Cool loyalty program or decent bonuses, I'd say.
Σε εξέλιξη θέμα ακόμα. Κέρδισα επιπλέον 2K στις 9 Μαρτίου. Σήμερα είναι η 14 εργάσιμη ημέρα και η 19η ημέρα από τη νίκη μου. Καμία κίνηση στον λογαριασμό μου. Ακόμα λέει ζητείται στην ενότητα πληρωμών.
On going issue still. I won an additional 2K on March 9. Today is the 14 business day and 19th day since my win. No movement in my account. Still says requested in the payout section.
Πάντα σκέφτομαι αν πρέπει να σε συγχαρώ εξαρχής, γιατί κατά τη γνώμη μου καταφέρνεις να κερδίζεις κάτι αρκετά συχνά, αλλά από την άλλη, τουλάχιστον σε μένα, φαίνεται επίσης ότι οι περισσότερες αναλήψεις σου είναι πολύ περίπλοκο από την πλευρά των καζίνο.
Η Ομάδα Παραπόνων είναι ακόμα στη διάθεσή σας 🤞🤞
I'm always thinking about whether I should congratulate you in the first place, because in my opinion, you manage to win something quite frequently, but on the other hand, it also seems, at least to me, that most of your withdrawals are very complicated from the casinos' side.
The Complaint Team is still at your disposal 🤞🤞
Εξαιρετική! Εν τω μεταξύ, καλό Σαββατοκύριακο! 🙌
Great! Meanwhile, have a nice weekend! 🙌
Θαυμάσια νέα. Τι ακριβώς προχώρησε; Ενέκριναν την απόσυρσή σας; 😀
Great news. What exactly moved forward ? Did they approve your withdrawal ? 😀
Σταυρωμένα δάχτυλα 🤞, περιμένω τα καλά νέα από εσάς.😉
Fingers crossed 🤞, waiting for the good news from you.😉
Έλαβα τα κέρδη μου. Ώρα να κάνουμε ένα διάλειμμα από αυτούς.
Received my winnings. Time to take a break from them.
Καλά νέα για εσάς και χειρότερα για το καζίνο θα έλεγα. 🙂
Αλλά πιστεύω ότι έχεις βάσιμο λόγο για το διάλειμμά σου. Καλή τύχη σε ότι θα κάνεις. ☘️
Great news for you and worse for casino I would say. 🙂
But I reckon you have valid reason for your break. Good luck in everything you will do. ☘️
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.