Γεια σας.
Να σου πω την αλήθεια, όλα αυτά μου φαίνονται σαν μεγάλη παρεξήγηση ανάμεσα σε σένα και το καζίνο. Ειδικά αν λένε ότι δεν ανταποκρίθηκες και λες το ίδιο για αυτούς.
Αυτό που πραγματικά έρχεται στο μυαλό είναι ότι μερικές φορές τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τα διαδικτυακά καζίνο καταλήγουν στον φάκελο ανεπιθύμητων μηνυμάτων των email. Ίσως να ισχύει και αυτό.🤔
Καταλαβαίνεις το νόημά μου;
Ελπίζω απλώς ότι τώρα, μετά την υποβολή της καταγγελίας σας, όπου το καζίνο έχει απαντήσει και τα μέλη της ομάδας μας εργάζονται σκληρά για να το λύσουν, όλα θα εξηγηθούν.🤞
Hello there.
To tell you the truth, all this seems to me like big misunderstanding between you and the casino. Especially if they say that you have been unresponsive and you say the same about them.
What actually comes to mind is that sometimes the emails from online casinos finish in the spam folder of the emails. Maybe this could also be the case.🤔
Do you get my meaning?
I just hope that now, after submitting your complaint, where the casino has responded and our team members are working hard to get it solved, everything will be explained.🤞
Αυτόματη μετάφραση: