Γεια, λυπάμαι για την κατάσταση στην οποία βρίσκεστε. Θα ξεκινήσω ρωτώντας αν έχετε δει τον δείκτη ασφάλειας αυτού του καζίνο, επειδή είναι αρκετά χαμηλός και σίγουρα θα ήμουν προσεκτικός πριν από την κατάθεση εδώ.
Όσο για την απόσυρσή σας, πόσο καιρό συνεχίζεται η κατάστασή σας και ποιον λόγο σας δίνει το καζίνο στο πλαίσιο της αδυναμίας ανάληψης; Ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί ακόμα;
Πάντως σίγουρα θα σου συνιστούσα να μην παίζεις με τα χρήματα και να τα αφήνεις στον λογαριασμό του παίκτη μέχρι να προχωρήσουν τα πράγματα. Νομίζω ότι θα ήταν το πιο σοφό, καθώς σίγουρα δεν θέλετε να το χάσετε.
Ενημερώστε μας για να προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Hi, I'm sorry for the situation you're in. I would start by asking if you have seen the safety index of this casino, because it is quite low and I would definitely be careful before depositing here.
As for your withdrawal, how long has your situation been going on and what reason is the casino giving you in the context of not being able to withdraw ? Has your account been verified yet ?
Anyway, I would definitely recommend that you don't play with the money and leave it in the player account until things move forward. I think it would be wisest, as you certainly don't want to lose it.
Let us know so we can try to help you.
Αυτόματη μετάφραση: