Γεια σου Τζάρο,
Μου άρεσε το καζίνο, είχε μερικά προβλήματα όπως η τυχαία αποσύνδεσή μου. Κέρδισα επίσης ένα καλό ποσό, αλλά δεδομένης της εμπειρίας τους με την εξυπηρέτηση πελατών, όχι.
Βασικά για να εξηγηθώ καλύτερα, κάθε φορά που μου υποσχόντουσαν ότι θα επιστρέψουν σε μένα, έπρεπε να κυνηγάω όπως δεν έκαναν ποτέ. Πάντα μου έδιναν γενικές απαντήσεις και δεν κράτησα ποτέ τις προθεσμίες που είχα υποσχεθεί. Η τελευταία ανταλλαγή που είχα μαζί τους ήταν όταν μου είπαν να επαληθεύσω τα έγγραφά μου με την Gumball Pay, τον πάροχο πληρωμών τους, κάτι που δεν είναι μόνο παράνομο λόγω του GDPR αλλά και απολύτως ανοησία. Μου είπαν ότι αν δεν το κάνω τα χρήματα θα μου επέστρεφαν, οπότε ήμουν σίγουρος ότι θα περιμένω μέχρι να λήξει και θα πάρω τα χρήματά μου πίσω. Από περιέργεια έλεγξα τον λογαριασμό και διαπίστωσα ότι τα χρήματα είχαν κατατεθεί στον λογαριασμό μου στο καζίνο. Καμία επιβεβαίωση από την εξυπηρέτηση πελατών, καμία απολύτως συγγνώμη και το μπόνους που είχα για αυτήν την κατάθεση δεν μου δόθηκε. Ήμουν εντάξει, δεν μπορώ να τα αποσύρω τώρα που είναι στον λογαριασμό μου, οπότε ίσως να τα παίξω. Ευτυχώς κέρδισα και ακόμα περιμένω να γίνει η απόσυρση. Είναι αρκετά αστείο καθώς το γράφω αυτό, μου ζητήθηκαν περισσότερα έγγραφα KYC που είχα ήδη κάνει αυτή τη διαδικασία. Αφού τώρα μου ζητάνε αντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού, παρόλο που έπρεπε να περάσω από αυτή την κόλαση.
Όχι σίγουρα δεν θα επιστρέψω. Θα προσπαθήσω να το λύσω αυτό για να πάρω τα χρήματά μου και να κλείσω τον λογαριασμό. Τρομερή εμπειρία.
Hey Jaro,
I liked the casino, it had a couple of issues like logging me out randomly. I also won a good amount but given their experience with customer service, no.
Basically to explain myself better, every time they promised to get back to me, I had to chase as they never did. I was always given generic answers and never stuck to the promised deadlines. Last exchange I had with them was when they told me to verify my documents with Gumball Pay, their payment provider, which is not only illegal due to GDPR but absolutely nonsense. I was told if I don't the money would be returned to me, so I was like sure I'll wait until it expires and get my money back. Out of curiosity I checked the account and found that the money was deposited on my casino account. No confirmation whatsoever from customer service, no apology whatsoever and the bonus I had for that deposit was not given to me. I was like fine, I can't withdraw them now that they're in my account so might as well play them out. Luckily enough I won and am still waiting for the withdrawal to take place. Funnily enough as I'm writing this, I was asked for more KYC documents I had already done this process. Since now they are asking for a bank statement, even though I had to go through this hell.
No definitely not going back. I will try to resolve this to get my money and close the account. Terrible experience.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση: