πριν από 1 έτος
Σας ευχαριστούμε θερμά για αυτή τη χρήσιμη ενημέρωση! 🙌🚀
Έχω ήδη ενημερώσει τους ειδικούς μας.
Thank you kindly for this handy update! 🙌🚀
I already informed our specialists too.
ΑπάντησηΑναφορά0
Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Σας ευχαριστούμε θερμά για αυτή τη χρήσιμη ενημέρωση! 🙌🚀
Έχω ήδη ενημερώσει τους ειδικούς μας.
Thank you kindly for this handy update! 🙌🚀
I already informed our specialists too.
Γειά σου!
Δυστυχώς, αυτό είναι αλήθεια. Οι πληροφορίες έχουν προστεθεί στην καρτέλα κριτικής:

Η μεταφορά αυτών των κρίσιμων πληροφοριών στο φόρουμ είναι πάντα μια εξαιρετική ιδέα. Νομίζω ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα οι άνθρωποι να το παρατηρήσουν πολύ πιο εύκολα από ό,τι στην κριτική του καζίνο, λόγω των προσπαθειών σας. 👍
Hello!
Sadly, this is true. The information has been added to the review tab:

Bringing this crucial information to the forum is always a great idea. I think there is a good chance that people will notice that much more easily than in the casino review because of your efforts. 👍
Όλα πρέπει να είναι καλά και η κριτική χρήστη σας γίνεται αποδεκτή. Λυπάμαι πώς έγιναν όλα στο τέλος.
Ελπίζω ότι η επιλογή του καζίνο για την επόμενη φορά θα είναι καλύτερη.
Everything should be fine and your user review is accepted. I'm sorry how it all turned out in the end.
I hope the choice of casino for next time will be better.
ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΓΜΙΑ ΟΘΟΝΗΣ ΠΩΣ ΣΕ ΚΛΕΨΕ Ο ΓΟΡΙΛΑΣ Ο ΝΙΚΗΣ ΣΤΗ ΡΟΥΛΕΤΑ, ΗΤΑΝ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ 34 ΚΕΡΔΙΖΩ ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΠΑΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΠΛΗΡΩΣΕ ΤΟ ΚΕΡΔΙΣΜΑ ΜΟΥ!
ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΑΒΑΤΕ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΣΑΣ, Η GORILLA WINS ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΠΑΤΗΣ!! 

HERE IS SCREENSHOTS HOW GORILLA WINS ROBBED YOU IN ROULLETE, WAS NUMBER 34 I WIN BUT THIS SCAM COMPANY RETURN MY BET AND NOT PAY ME MY WINNING!
ALSO REMEMBER YOU NEVER RECEIVED YOUR WITHDRAW, GORILLA WINS IS BIG SCAM COMPANY!!

Αυτό είναι πολύ λυπηρό, αλλά η ερώτησή μου είναι, γιατί παίζεις ακόμα εδώ; Είχατε ένα ανεπίλυτο παράπονο και πιστεύετε ότι κάτι θα αλλάξει; Δεν καταλαβαίνω πραγματικά. 😕
That's pretty sad, but my question is, why are you still playing here? You had an unresolved complaint and you think something will change? I don't really understand. 😕
γιατί μετά από 50 μέρες αναμονής για τα χρήματα δεν κάνατε τίποτα, ακύρωσα την πληρωμή και τα χρήματα επέστρεψαν στον λογαριασμό gorilla wins και τώρα συλλέγω στοιχεία για το τι είδους απάτη υπάρχει και πώς ληστεύουν ανθρώπους και δεν θα το έπαιρνα ποτέ αυτό επιστροφή χρημάτων επειδή με έκλεψαν, έχω περισσότερα στιγμιότυπα οθόνης πώς κερδίζει ο γορίλας μην πληρώνεις κέρδη ρουλέτας ή πληρώνεις λιγότερα. Όταν ήσουν όταν με έκλεψαν, τώρα έχεις ερωτήσεις!!!!
because after 50 days of waiting for the money you did nothing, I cancelled the payment and the money returned to the gorilla wins account and now I am collecting evidence of what kind of fraud there is and how they rob people and I would never get that money back because they robbed me, I have more screenshot how gorilla wins not pay roullete winnings or pay less. When you been when ther robbed me , now you have questions !!!!
Είναι λογικό ότι εάν κανείς δεν επικοινωνήσει μαζί μας από το καζίνο, τότε προφανώς δεν θα μπορείτε να λάβετε βοήθεια από την πλευρά μας. Προσπαθήσαμε να το κάνουμε, αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Επίσης, το καζίνο έχει ψεύτικη άδεια, οπότε δεν έχετε πολλά να απευθυνθείτε εκτός ίσως από δικηγόρους και άλλα παρόμοια. Δεν είμαι σίγουρος αν και αυτό θα βοηθούσε. Κάναμε ό,τι μπορούσαμε. Είμαστε διαμεσολαβητές και δεν έχουμε πόρους καταναγκασμού για να αναγκάσουμε κανέναν να δράσει. Έτσι, αν και λυπάμαι, δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα περισσότερο.
It is logical that if nobody communicates with us from the casino, then obviously you will not be able to get help from our side. We have tried to do so, but to no avail. Also, the casino has a fake license so you don't have much to turn to except maybe lawyers and the like. I'm not sure if that would help either. We did everything we could. We are a mediator and have no coercive resources to force anyone to act. So although I am sorry, unfortunately there is nothing more we can do.
Ακόμα περιμένω μια ανάληψη άνω των £1700 που ζητήθηκε στις 25 Μαΐου. Αμφιβάλλω αν θα δω ποτέ αυτά τα κέρδη. Έχει κάνει κανείς όντως επιτυχημένη ανάληψη από αυτόν τον ιστότοπο;
I'm still waiting on a withdrawal for over £1700 that was requested on 25th May. Doubt I'll ever seen these winnings. Has anyone actually had a successful withdrawal from this site yet?
Τι θα λέγατε να υποβάλετε μια καταγγελία εδώ, ώστε η ομάδα μας να μπορέσει να διερευνήσει αυτό το ζήτημα;
Ορίστε ο σύνδεσμος όπου μπορείτε να το κάνετε, παρόλο που, σύμφωνα με τον δείκτη ασφαλείας τους, δεν είμαι σίγουρος τι θα πετύχουμε, ξέρετε.
Ποιος είναι ο λόγος αυτής της τεράστιας καθυστέρησης, παρακαλώ;
What about filing a complaint here so our team can investigate this issue?
Here's the link where you can do so, even though, according to their safety index, I am not sure what we'll achieve, you know.
What is the reason for this huge delay, please?
Από την ανάγνωση αυτού του φόρουμ μέχρι στιγμής, αμφιβάλλω αν θα είχε νόημα να υποβάλετε ένα παράπονο απλώς για να σας αγνοήσουν, ώστε στη συνέχεια να αναγκαστείτε να το χαρακτηρίσετε ως ανεπίλυτο. Θα σας συνιστούσα επίσης να προσθέσετε ότι λειτουργούν με πλαστή άδεια στην κορυφή της αξιολόγησης αντί να αναφέρετε απλώς ότι δεν έχουν άδεια στο Ηνωμένο Βασίλειο. Ξέρω ότι τελικά το αναφέρει αυτό καθώς κάνετε κύλιση προς τα κάτω στη σελίδα, αλλά είναι ίσως ο πιο σημαντικός λόγος για να μην εμπιστεύεστε αυτό το καζίνο.
From reading this forum so far, I doubt there would be any point in logging a complaint simply for them to ignore you so you're then forced to class it as unresolved. I'd also recommend you adding that they operate under a fake licence at the top of the review rather than just saying not licensed in UK. I know it eventually states this as you scroll further down the page but it's probably the most important reason not to trust this casino.
Λοιπόν, όταν το παράπονο δεν επιλυθεί, ο δείκτης ασφαλείας μειώνεται και βοηθάει να τα φέρουμε στο χαμηλότερο δυνατό σημείο, ξέρετε. Με αυτόν τον τρόπο, υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα οι χρήστες μας να αποφύγουν να παίξουν σε αυτό το καζίνο.
Επίσης, σε ευχαριστώ για την πρόταση, αλλά πιστεύω ότι οι σχεδιαστές μας ξέρουν τι κάνουν. 🙂
Well, when the complaint goes unresolved, the safety index goes down, and it helps to bring them to the lowest point possible, you know. This way there is a better chance our users would avoid playing at this casino, actually.
Also, thank you for the suggestion, but I believe our designers know what they do. 🙂
Το Gorilla wins είναι απάτη καζίνο, λήστεψε ανθρώπους, δεν πληρώνει αναλήψεις.
ΟΙ GORILLA WINS ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΑΔΕΙΑ, ΕΧΟΥΝ ΨΕΥΤΙΚΗ ΑΔΕΙΑ!!! ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ!!!
Gorilla wins is SCAM CASINO, ROBBED PEOPLE, NOT PAY WITHDRAWS.
GORILLA WINS DONT HAVE ANY LICENCE, THEY HAVE FAKE LICENCE!!! I DONT KNOW HOW THIS IS POSSIBLE THIS CASINO IS STIL AVAILABLE!!!
Οπότε, για να επιβεβαιώσω, δεν λάβατε ποτέ τα κέρδη σας;
So just to confirm, you never received your winnings at all then?
Σύμφωνα με το ανεπίλυτο παράπονο του παίκτη, θα έλεγα ότι δεν πήρε τα χρήματα. 😕
Με αυτόν τον δείκτη ασφαλείας, πιστεύω περισσότερο ότι ίσως μόνο λίγοι παίκτες πήραν τα χρήματα αν κάποιος.
Είδα ότι κι εσύ περιμένεις, αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν θα είχα πολλές ελπίδες.
Παρ 'όλα αυτά, θα έκανα το βήμα με το παράπονο, όπως είπε η Romi, ο δείκτης ασφάλειας θα είναι ακόμη χαμηλότερος για αυτό το καζίνο και ίσως οι παίκτες να είναι πιο προσεκτικοί. 😕
According to player's unresolved complaint I would say he didn't get the money. 😕
With this safety index I'm more of the opinion that maybe only few players got the money if someone.
I saw you are waiting too, but to be honest I wouldn't have too much hope.
Nevertheless, I would take the step with the complaint as Romi said, the safety index will be even lower for this casino and maybe players will be more careful. 😕
Μια γρήγορη ενημέρωση λοιπόν. Κατάφερα να κάνω με επιτυχία ανάληψη ενός μικρού ποσού χρησιμοποιώντας το κρυπτονομισματικό μου πορτοφόλι, συνολικά £1000, που ήταν 3 lots των £175 και 1 ποσό των £475, ωστόσο, τότε σταμάτησε εντελώς. Είχα συνολικό υπόλοιπο £8000 σε κάποιο σημείο και στη συνέχεια οποιαδήποτε ανάληψη μετά από αυτό απέτυχε. Κουράστηκα τόσο πολύ να περιμένω που τελικά έπαιξα με μηδενικό υπόλοιπο και τώρα ζήτησα να κλείσω τον λογαριασμό μου. Συμπερασματικά, αν προσπαθήσετε να κάνετε ανάληψη από πολύ μικρά ποσά χρησιμοποιώντας κρυπτονομίσματα, μπορεί να είναι επιτυχής. Οποιαδήποτε μεγαλύτερα ποσά, απλώς θα αρνηθούν να τα επεξεργαστούν. Καλύτερα να το αποφύγετε πάση θυσία.
So a quick update. I actually managed to successfully withdraw some small amount using my crypto wallet for a total of £1000 which was 3 lots of £175 and 1 amount of £475 however, this is when it completely stopped. Had a total of £8000 balance at one point and then any withdrawal after that failed. Got so sick of waiting that I eventually played to a zero balance and have now requested to close my account. So to conclude, if you try to withdraw some very small amounts using crypto, it may be a success. Any larger amounts, they will simply refuse to process. Better to avoid at all costs
Δεν μπορώ να σου περιγράψω πόσο λυπάμαι που συνέβη αυτό. Τελικά είναι μάλλον τυχερό που κατάφερες να μαζέψεις έστω και λίγα, αλλά σίγουρα αν σου έστελναν έστω και μικρά ποσά, θα το είχα κρατήσει και θα το είχα στείλει σε μικρότερα ποσά.
Με αυτόν τον τρόπο το καζίνο κερδίζει και παίρνει αυτό που θέλει.
Τουλάχιστον θα μπορούσατε να είχατε επιστρέψει και να υποβάλετε καταγγελία. Αν το καζίνο δεν το είχε επιλύσει, θα είχε λάβει black points και ο δείκτης ασφαλείας θα είχε μειωθεί ακόμη περισσότερο.
Νομίζω ότι είναι καλό τουλάχιστον να κρατάμε τους άλλους παίκτες μακριά από το καζίνο.
Κρίμα, ελπίζω να μην ξαναζήσεις αυτή την εμπειρία.
I can't tell you how sorry I am that this really happened. Eventually it's probably lucky that you managed to collect at least a little bit, but definitely if they were sending you at least small amounts, I would have stuck with it and sent it in smaller amounts.
That way the casino wins and gets what it wants.
At the very least you could have gone back and filed a complaint, if the casino hadn't resolved it they would have gotten black points and the safety index would have dropped even further.
I think it's good at least to keep other players away from the casino.
Too bad, I hope you won't have this experience again.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.