Γεια σας και σας ευχαριστώ για τις προσπάθειές σας να προειδοποιήσετε τους άλλους.
Παρόλο που η κατάθεση είναι μια συνειδητή κίνηση, είναι λυπηρό το γεγονός ότι πολλά καζίνο δεν παρέχουν άμεση επαλήθευση κατά την εγγραφή του παίκτη. Ωστόσο, αυτό θα επέτρεπε στο καζίνο να επαληθεύσει τον παίκτη μόνο εν μέρει, όχι εξ ολοκλήρου.
Το καζίνο πρέπει να ανησυχούσε πολύ για τη θετική ταυτοποίησή σας με βάση το τι έπρεπε να περάσετε, αλλά είναι δύσκολο να πούμε γιατί χωρίς πρόσβαση στο σύστημά τους. και τη δραστηριότητα του λογαριασμού σας. Είναι πιθανό να έχετε επιλεγεί για τον αυθαίρετο επιπλέον έλεγχο ή να έχει επισημανθεί ο λογαριασμός σας. Ποιος ξέρει; Λυπάμαι που νιώθεις απογοητευμένος. Σε μια τέτοια κατάσταση, το καζίνο θα πρέπει να είναι πιο διατεθειμένο να προσφέρει μια λογική εξήγηση.
Μερικές φορές ο μόνος τρόπος για να επαληθεύσετε το πρόγραμμα αναπαραγωγής είναι να ζητήσετε φωτογραφίες επαλήθευσης ή ακόμα και να έχετε μια ζωντανή κλήση, αλλά όπως ανέφερα, η υποστήριξη θα πρέπει να παρέχει περισσότερες λεπτομέρειες.
Ωστόσο, πρέπει να ομολογήσω ότι δεν καταλαβαίνω τη φύση της απάτης που συζητάτε. Φαίνεται ότι δεν πήρατε τα κέρδη επειδή παίξατε με το μπόνους. φαίνεται να νιώθεις ότι όλη αυτή η προσπάθεια ήταν χάσιμο χρόνου επειδή δεν πήρες τα χρήματα. Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να εξηγήσετε το θέμα του μπόνους, παρακαλώ;
Εφόσον γνωρίζετε ότι δεν θα πληρωθείτε εάν δεν περάσετε την επαλήθευση, θα υποθέσω ότι αυτό το βήμα ήταν απαραίτητο ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα. Υποθέτω ότι το καζίνο ανακαλύπτει ότι δεν πληροίτε τις προϋποθέσεις για την απόσυρση ενώ εξετάζει το ιστορικό τυχερών παιχνιδιών και μπόνους, γι' αυτό και δεν μπόρεσε να το καταλάβει νωρίτερα. Η διαδικασία επαλήθευσης ξεκινά συνήθως από το αίτημα ανάληψης.
Αυτές είναι απλώς οι εμπειρίες μου, όμως. Για να κατανοήσετε τη φύση της υποτιθέμενης απάτης, εκτιμάται ιδιαίτερα μια λεπτομερής εξήγηση του γιατί δεν μπορέσατε να αποσυρθείτε.
Hi, and thank you for your efforts to warn others.
Even though the deposit is a conscious move, it is regrettable that many casinos do not provide instant verification upon player registration; this would only enable the casino to verify the player in part, not entirely, though.
The casino must have been very worried about your positive identification based on what you had to go through, but it is difficult to say why without accessing their system. and your account activity. It is possible that you were selected for the arbitrary extra check or that your account has been flagged. Who knows? I am sorry you feel let down; in such a situation, the casino ought to be more inclined to offer a reasonable explanation.
Sometimes the only way to verify the player is to request verification photos or even to have a live call, but as I mentioned, the support should provide more details.
However, I must admit that I do not comprehend the nature of the scam you have been discussing. It appears you did not get the winnings because you played with the bonus; you seem to feel all that effort was a waste of time because you did not get the money. In any case, can you explain the bonus issue, please?
Since you are aware that you will not be paid if you do not pass the verification, I would assume that this step was necessary regardless of the outcome. I assume the casino discovers you are not eligible for the withdrawal while looking into your gaming and bonus history, which is why they were unable to figure it out sooner. The verification process is typically initiated by your withdrawal request.
These are merely my experiences, though. To comprehend the nature of the alleged scam, a thorough explanation of why you were unable to withdraw is greatly appreciated.
Αυτόματη μετάφραση: