ΦόρουμΚαζίνοGoldenPark Casino - γενική συζήτηση

GoldenPark Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από tigaspt03
|
2679 προβολές 15 απαντήσεις |
|
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το GoldenPark Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Γεια σας, καλησπέρα, κατέθεσα 100 ευρώ σε αυτό το καζίνο πριν από περίπου 1 ώρα και μέχρι τώρα δεν μου έχουν πιστωθεί ακόμα τα χρήματα.

Μέθοδος κατάθεσης: Mbaway

Όνομα χρήστη: Regadas_Rafa

Αυτόματη μετάφραση:
tigaspt03
πριν από 1 έτος

Hello.

Well, sometimes it takes a couple of hours. Has anything changed by now? 🤔

tigaspt03
πριν από 1 έτος

Όσο καταθέσεις τόσο σε καθαρίζουν.... είναι αδύνατον να επικυρώσεις τον λογαριασμό και να κάνεις αναλήψεις..... δεν είναι άλλο από μια διαδικτυακή απάτη....

Αυτόματη μετάφραση:
Pasalcedas2
πριν από 1 έτος

Is there a problem for you in the casino ? Or are you just speaking from experience ? You still haven't managed to pass the account verification ? 

Jaro
πριν από 1 έτος

Δεν μπορώ να επικυρώσω τον λογαριασμό, στη συνομιλία χρειάζονται ώρες για να απαντήσουν, και ακυρώνουν τη συνομιλία λόγω αδράνειας, τηλεφωνήματα, δεν απαντούν... αγνοούν εντελώς τον πελάτη... δεν απαντούν στα email.

Μόλις πρόσφατα έφτασαν στην πορτογαλική αγορά και ήδη υπάρχουν πολλά παράπονα από παίκτες.

Τα παράπονα είναι γενικά πάντα του ίδιου τύπου: αδυναμία επικύρωσης λογαριασμών, καταθέσεις πελατών που απλά εξαφανίζονται, επινοώντας τις μεγαλύτερες δικαιολογίες για να μην επιτρέπονται αναλήψεις κ.λπ. κ.λπ. κ.λπ.

Είναι μια πλήρης απάτη, και θα το αποκαλύψω όσο μπορώ για να μην εξαπατηθούν οι παίκτες

Αυτόματη μετάφραση:
Pasalcedas2
πριν από 1 έτος

Feel free to submit a complaint on our website. Honestly, I still believe they're still just too busy. Since you say they're new in Portugal, it's possible they still don't have enough Portuguese employees who are trained to verify the documents. That may cause the delays.

Daniel
πριν από 1 έτος

Αυτό δεν δικαιολογεί αυτό που συμβαίνει.

Οι καθυστερήσεις είναι ένα πράγμα, το να δικαιολογεί κανείς για να μην πληρώνει τους πελάτες είναι άλλο.

Δεν θέλω να παραπονεθώ γιατί δεν έκανα κατάθεση, είχα την καλή λογική να ψάξω για πληροφορίες (παράπονα) για το καζίνο και αυτά που είδα (σε συνδυασμό με την αδυναμία μου να επικυρώσω τον λογαριασμό) με έκαναν να καταλάβω ότι δεν έχουμε να κάνουμε με σοβαρούς ανθρώπους.

Αυτόματη μετάφραση:
Pasalcedas2
πριν από 1 έτος

Well, I don't know if I understand it right. You say that they have excuses, you can't verify the account, the chat takes hours to write off and there are some problems in the withdrawals. On the other hand, you don't want to file a complaint because you say you didn't put any deposit in. But you don't need to deposit money to open it. 

However, it's good that you can find the information and verify it. But I still don't think you need to panic and say that you have dealings with non-serious people. And if you think you do, a complaint is the best thing you can make. 

Jaro
πριν από 1 έτος

Jaro, τι πανικός;; Είμαι ήρεμος, όλοι οι παίκτες που έχασαν τα χρήματά τους επειδή κατέθεσαν χρήματα σε αυτό το καζίνο και οι καταθέσεις απλώς εξαφανίστηκαν θα είναι σε πανικό.

Οι άνθρωποι που δεν είναι σοβαροί είναι αυτοί σε αυτό το καζίνο, το ίντερνετ είναι γεμάτο παράπονα και για κάποιο λόγο θα είναι... Δεν εφευρίσκω τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:
Pasalcedas2
πριν από 1 έτος

Hmm, if it had happened as you say it would certainly have been cause for panic then. Obviously I just misspoke, because I know you were just stating your opinion. 

However, every player can do some casino research, which I always recommend, and just like you, check out complaints or user reviews that can help players make a decision. So I would say that it was wise of you to do that and therefore when you say that there are problems here, you didn't deposit. 

Obviously other casinos are more worth it. 

πριν από 2 μήνες

Η εμπειρία μου σε αυτό το καζίνο ήταν πολύ κακή, έχω ludopathy (καταναγκαστική διαταραχή τζόγου) και το GoldenPark εκμεταλλεύτηκε τον ψυχαναγκασμό μου, παραβίασε αρκετούς κανόνες που επιβλήθηκαν από την πορτογαλική αρχή τυχερών παιχνιδιών SRIJ, επιτρέποντάς μου να κάνω καταθέσεις έως και 12.000 € χωρίς κανένα πρόβλημα, χωρίς Η διαδικασία KYC ή AML... παραβίασε τις υπεύθυνες πολιτικές τζόγου και προστασίας παικτών του δικού της ιστότοπου και της άδειας χρήσης. Το GoldenPark ισχυρίζεται ότι διαθέτει τεχνικές αναγνώρισης προτύπων εθισμού και υποστηρικτικούς πράκτορες άριστα εκπαιδευμένους στην αναγνώριση εθισμένων παικτών, αλλά τίποτα δεν λειτούργησε για μένα. Πάντα με ενθάρρυναν να καταθέσω και να παίξω περισσότερα, στέλνοντας email, μηνύματα ακόμα και κλήσεις που προσφέρουν μπόνους. Για να μην αναφέρουμε ότι η επαλήθευση του λογαριασμού είναι εξαιρετικά δύσκολη και καθυστερούν τη διαδικασία για να δημιουργήσουν την ανάγκη να ξοδέψει ο παίκτης τα χρήματα. Αυτό το καζίνο δεν πληροί τα πρότυπα αριστείας που επιβάλλει η πορτογαλική αρχή τυχερών παιχνιδιών, υπάρχουν 17 νόμιμα και ρυθμιζόμενα καζίνο στην Πορτογαλία, το GoldenPark, το 888 Casino και η BetWay είναι τα χειρότερα. Η υπόθεση έχει παραδοθεί στη ρυθμιστική αρχή, αλλά θα ήταν ωραίο αν κάποιος από το καζίνο μπορούσε να συνομιλήσει και να πει κάτι! 12.000 καταθέσεις από έναν παίκτη που ήταν ξεκάθαρα ψυχαναγκαστικός παίκτης δεν είναι φυσιολογικό ή ακόμη και επιτρεπόμενο στην Πορτογαλία... πάνω από 2000 € η προέλευση των κεφαλαίων πρέπει να επιβεβαιωθεί. Αυτό το καζίνο με ενθάρρυνε μόνο να καταστρέψω τον εαυτό μου... για να μην αναφέρω τις διάφορες τεχνικές που έχουν για την καθυστέρηση της επαλήθευσης του λογαριασμού, όλα αυτά έτσι ώστε ο παίκτης να ξοδέψει ξανά τα χρήματα. Όταν ανέφερα ότι ήμουν εθισμένος, έκλεισαν τον λογαριασμό μου και αρνήθηκαν να μου δώσουν μια οικονομική έκθεση για κάθε κίνηση που έκανα στον ιστότοπο. Μόλις μήνες αργότερα, όταν αναγκάστηκαν να το κάνουν από τον ρυθμιστικό φορέα, μου έστειλαν την αναφορά και είναι πάνω από 172 σελίδες συναλλαγών με καταθέσεις περίπου 12.000 € ... χωρίς ποτέ να έχουν κάνει ανάληψη, κάθε ο χρόνος που προσπάθησα να το επαληθεύσω απέτυχε, τότε η πληρωμή ήταν σε εκκρεμότητα και κατέληξα να τα ξοδέψω όλα λόγω της ασθένειάς μου. Η ομάδα ειδοποιήθηκε από τη ρυθμιστική αρχή, αλλά έχουν περάσει αρκετές μέρες, δεν έχουν απαντήσει και όταν απαντήσουν δίνουν αυτοματοποιημένες απαντήσεις μέσω email. Θα ήθελα κάποιος να με βοηθήσει να επιλύσω την υπόθεση, και αν ήταν δυνατόν ένας εκπρόσωπος του καζίνο να μου μιλήσει απευθείας ... προτού πάω στο δικαστήριο με ποινική καταγγελία για παραβίαση του KYC, του AML και της προστασίας των παικτών. Στην Πορτογαλία δεν επιτρέπεται να καταθέτουμε τόσα χρήματα χωρίς να επιβεβαιώσουμε τη νομιμότητά τους.

Αυτόματη μετάφραση:
joaomarsh20
πριν από 2 μήνες

Μετά από μερικά παράπονα, κατάφερα να επικυρώσω τον λογαριασμό μου και μπορώ να κάνω αναλήψεις χωρίς κανένα πρόβλημα.

Αλλά παίζω πολύ λίγο σε αυτό το καζίνο.

Τα καζίνο στα οποία παίζω τακτικά είναι: Esc Online, Nossa Aposta, Betano και Casino Portugal, χωρίς κανένα πρόβλημα, κάνω κατάθεση, παίζω και αποσύρω. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το Betano έχει άμεσες αναλήψεις, κάτι που είναι εξαιρετικό για όσους έχουν προβλήματα τζόγου, και το Casino Portugal έχει επίσης, εκτός από τα Σαββατοκύριακα.

Παίζω μικρές ποσότητες, τίποτα πολύ μεγάλο.

Εβίβα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Η εμπειρία μου σε αυτό το καζίνο ήταν πολύ κακή, έχω ludopathy (καταναγκαστική διαταραχή τζόγου) και το GoldenPark εκμεταλλεύτηκε τον ψυχαναγκασμό μου, παραβίασε αρκετούς κανόνες που επιβλήθηκαν από την πορτογαλική αρχή τυχερών παιχνιδιών SRIJ, επιτρέποντάς μου να κάνω καταθέσεις έως και 12.000 € χωρίς κανένα πρόβλημα, χωρίς Η διαδικασία KYC ή AML... παραβίασε τις υπεύθυνες πολιτικές τζόγου και προστασίας παικτών του δικού της ιστότοπου και της άδειας χρήσης. Το GoldenPark ισχυρίζεται ότι διαθέτει τεχνικές αναγνώρισης προτύπων εθισμού και υποστηρικτικούς πράκτορες άριστα εκπαιδευμένους στην αναγνώριση εθισμένων παικτών, αλλά τίποτα δεν λειτούργησε για μένα. Πάντα με ενθάρρυναν να καταθέσω και να παίξω περισσότερα, στέλνοντας email, μηνύματα ακόμα και κλήσεις που προσφέρουν μπόνους. Για να μην αναφέρουμε ότι η επαλήθευση του λογαριασμού είναι εξαιρετικά δύσκολη και καθυστερούν τη διαδικασία για να δημιουργήσουν την ανάγκη να ξοδέψει ο παίκτης τα χρήματα. Αυτό το καζίνο δεν πληροί τα πρότυπα αριστείας που επιβάλλει η πορτογαλική αρχή τυχερών παιχνιδιών, υπάρχουν 17 νόμιμα και ρυθμιζόμενα καζίνο στην Πορτογαλία, το GoldenPark, το 888 Casino και η BetWay είναι τα χειρότερα. Η υπόθεση έχει παραδοθεί στη ρυθμιστική αρχή, αλλά θα ήταν ωραίο αν κάποιος από το καζίνο μπορούσε να συνομιλήσει και να πει κάτι! 12.000 καταθέσεις από έναν παίκτη που ήταν ξεκάθαρα ψυχαναγκαστικός παίκτης δεν είναι φυσιολογικό ή ακόμη και επιτρεπόμενο στην Πορτογαλία... πάνω από 2000 € η προέλευση των κεφαλαίων πρέπει να επιβεβαιωθεί. Αυτό το καζίνο με ενθάρρυνε μόνο να καταστρέψω τον εαυτό μου... για να μην αναφέρω τις διάφορες τεχνικές που έχουν για την καθυστέρηση της επαλήθευσης του λογαριασμού, όλα αυτά έτσι ώστε ο παίκτης να ξοδέψει ξανά τα χρήματα. Όταν ανέφερα ότι ήμουν εθισμένος, έκλεισαν τον λογαριασμό μου και αρνήθηκαν να μου δώσουν μια οικονομική έκθεση για κάθε κίνηση που έκανα στον ιστότοπο. Μόλις μήνες αργότερα, όταν αναγκάστηκαν να το κάνουν από τον ρυθμιστικό φορέα, μου έστειλαν την αναφορά και είναι πάνω από 172 σελίδες συναλλαγών με καταθέσεις περίπου 12.000 € ... χωρίς ποτέ να έχουν κάνει ανάληψη, κάθε ο χρόνος που προσπάθησα να το επαληθεύσω απέτυχε, τότε η πληρωμή ήταν σε εκκρεμότητα και κατέληξα να τα ξοδέψω όλα λόγω της ασθένειάς μου. Η ομάδα ειδοποιήθηκε από τη ρυθμιστική αρχή, αλλά έχουν περάσει αρκετές μέρες, δεν έχουν απαντήσει και όταν απαντήσουν δίνουν αυτοματοποιημένες απαντήσεις μέσω email. Θα ήθελα κάποιος να με βοηθήσει να επιλύσω την υπόθεση, και αν ήταν δυνατόν ένας εκπρόσωπος του καζίνο να μου μιλήσει απευθείας ... προτού πάω στο δικαστήριο με ποινική καταγγελία για παραβίαση του KYC, του AML και της προστασίας των παικτών. Στην Πορτογαλία δεν επιτρέπεται να καταθέτουμε τόσα χρήματα χωρίς να επιβεβαιώσουμε τη νομιμότητά τους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

I am really sorry to hear about your issue and hope that our team will be able to help you out in your complaint.

Please keep us informed about anything new related to your case.

Also, maybe you will be interested in knowing that, as part of our Global Self-Exclusion Initiative, we've partnered with BetBlocker, a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).

BetBlocker, which supports seven languages, is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,230 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods. 

Additionally, BetBlocker includes a list of 824 gambling information sites. These sites primarily inform users about and advertise gambling services. You can choose to include these sites in your restriction by ticking a box. However, if you have an ongoing complaint against a gambling operator, do not check this box, as it will prevent you from accessing the Casino.Guru website as well.

We hope it will help many.

πριν από 1 μήνα

Θα ήθελα να προειδοποιήσω τους ανθρώπους που παίζουν online καζίνο, να προσέχουν με το goldenpark στην αρχή δεν σου ζητούν τίποτα, αλλά όταν θέλεις να κάνεις ανάληψη, σου ζητούν να σταθείς μπροστά στην κάμερα με την ταυτότητά σου και μετά στείλε τους το πιστοποιητικό ιδιοκτησίας της τράπεζας, την πιστωτική κάρτα, την εγγραφή, τη μισθοδοσία, τον λογαριασμό τηλεφώνου, τον λογαριασμό ηλεκτρικού ρεύματος, τον λογαριασμό φυσικού αερίου, τον λογαριασμό νερού, το δίπλωμα οδήγησης και αν τους στείλεις όλα σου λένε ότι τα χρήματα προήλθαν από μπόνους και ποιος ξέρει τι κάνουν με όλη την τεκμηρίωση, το έδωσα στα χέρια των δικηγόρων, αλλά είναι απογοητευτικό να φτάσετε σε αυτό το σημείο, και όλα αυτά επειδή έχετε κάνει μια κατάθεση με τα χρήματά σας και θέλετε λίγη διασκέδαση, για να μην φτάσετε σε αυτό σημείο αποφυγή 3 καζίνο goldenpark jokerbet και platin casino ενεργούν με τον ίδιο τρόπο, πρέπει να πούμε τις εμπειρίες μας στον ιστό, ώστε να βοηθήσουμε να μειωθούν οι απάτες

Αυτόματη μετάφραση:
blancajaquet16
πριν από 1 μήνα

Hi, and thank you for your efforts to warn others.

Even though the deposit is a conscious move, it is regrettable that many casinos do not provide instant verification upon player registration; this would only enable the casino to verify the player in part, not entirely, though.

The casino must have been very worried about your positive identification based on what you had to go through, but it is difficult to say why without accessing their system. and your account activity. It is possible that you were selected for the arbitrary extra check or that your account has been flagged. Who knows? I am sorry you feel let down; in such a situation, the casino ought to be more inclined to offer a reasonable explanation.

Sometimes the only way to verify the player is to request verification photos or even to have a live call, but as I mentioned, the support should provide more details.

However, I must admit that I do not comprehend the nature of the scam you have been discussing. It appears you did not get the winnings because you played with the bonus; you seem to feel all that effort was a waste of time because you did not get the money. In any case, can you explain the bonus issue, please?

Since you are aware that you will not be paid if you do not pass the verification, I would assume that this step was necessary regardless of the outcome. I assume the casino discovers you are not eligible for the withdrawal while looking into your gaming and bonus history, which is why they were unable to figure it out sooner. The verification process is typically initiated by your withdrawal request.

These are merely my experiences, though. To comprehend the nature of the alleged scam, a thorough explanation of why you were unable to withdraw is greatly appreciated.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα