Λοιπόν, οι παρατηρήσεις σας άχρηστες στην αντιμετώπιση παραπόνων, οπότε πείτε με σε ποιον άλλο να πάω και θα καταλάβω ότι δεν βοηθήσατε ούτε λίγο είναι ένα αστείο και θα παραπονεθώ για τις υπηρεσίες σας
Well your obvs useless at Dealing with complaints so let me know who else to go to and I will fact you ain’t helped one bit is a joke and I will complaining about your services
Καθώς προφανώς δεν είστε καλοί στο πώς να χρησιμοποιήσετε το κουμπί "απάντηση", έτσι ώστε το άτομο στο οποίο θέλετε να στείλετε το μήνυμά σας μπορεί να ειδοποιηθεί, εδώ είναι ένα στιγμιότυπο οθόνης για εσάς, το οποίο ελπίζουμε ότι θα σας φανεί χρήσιμο:
As you are obviously not good in how to use the "reply" button, so the person you want to give your message to can be notified, here is a screenshot for you, which will hopefully be helpful to you:
Νομίζω ότι όλα σας έχουν εξηγηθεί επαρκώς. Σε τι άλλο χρειάζεστε βοήθεια; Εάν απαντήσετε σε κάποιον συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε το κουμπί "απάντηση" και το άτομο στο οποίο γράφετε θα ειδοποιηθεί.
I think everything has been sufficiently explained to you. What else do you need help with ? If you reply to someone specific, use the "reply" button and the person you are writing to will be notified.
Ήθελα απλώς να ενημερώσω τον γκουρού του καζίνο ότι πιστεύω ότι το καζίνο δεν είναι αδειοδοτημένο .. κοιτάξτε την απάντηση για ζωντανή συνομιλία που τώρα με έχουν αποκλείσει από το να επικοινωνήσω μαζί τους, αηδιαστικό ότι χρειάζονται κυρώσεις
i just wanted to make casino guru aware I believe the casino to be unlicensed .. look at the reply for live chat who have now blocked me from contacting them disgusting they need sanctioning
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Σίγουρα θα ελέγξουμε εάν η άδεια του καζίνο εξακολουθεί να ισχύει εάν έχουμε οποιονδήποτε λόγο να πιστεύουμε το αντίθετο.
Thank you for caring. We will surely check if the casino license is still valid if we have any reason to believe otherwise.
Δεν έχουν άδεια και μου χρωστάνε 8000 £ και ακόμα δεν μου έχουν επιστρέψει τα χρήματα είναι απατεώνες
They defo not licensed and owe me £8000 and still have not refunded me golden bet are scammers
Γεια, μπορείτε επίσης να πείτε σε ποια βάση πιστεύετε ότι δεν έχουν άδεια; Βλέπω μια άδεια Κουρασάο στην κριτική μας , οπότε αν έχετε οποιεσδήποτε αμφιβολίες ή αποδεικτικά στοιχεία θα ζητήσω από την ομάδα μας να το ελέγξει.
Όσο για τα χρήματά σας, γιατί πρέπει το καζίνο να σας επιστρέψει τα χρήματα; Είδα ότι έγραψες πριν από 3 εβδομάδες, οπότε αν εξακολουθείτε να χρειάζεστε βοήθεια και δεν ξέρετε πού να απευθυνθείτε, μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία μαζί μας και η ομάδα μας θα δει τι μπορεί να γίνει.
Μπορείτε να το ανοίξετε εδώ . ⬅️
Πιστεύεις ότι θα το δοκιμάσεις, γιατί είδα ότι είχες αρνητικά σχόλια για την ομάδα μας την προηγούμενη φορά, γι' αυτό ρωτάω. 🤔
Hi, can you also tell on what basis you think they are not licensed ? I see a Curacao license in our review, so if you have any doubts or evidence I would have our team check it out.
As for your money, why should the casino give you a refund ? I saw that you wrote 3 weeks ago, so if you still need help and you don't know where to turn, you can file a complaint with us and our team will see what can be done.
Do you think you'll try it, because I saw you had some negative comments about our team last time, that's why I'm asking. 🤔
Γεια σου Jaro,
Επικοινώνησα με την Curacao egaming που μου ενημέρωσαν ότι δεν έχουν καμία σχέση μαζί τους ότι ο όμιλος santeda BV έχει τώρα άδεια με την Anjouan Gaming που τους απαγορεύει να έχουν δραστηριότητα στο Ηνωμένο Βασίλειο. Είχα επιβεβαίωση μέσω της cosmobet την οποία μπορώ να ανεβάσω.
Hi Jaro,
I contacted Curacao egaming who advised they have nothing to do with them the santeda BV group now hold a license with Anjouan Gaming who prohibit them having activity in the UK I had confirmation via cosmobet which I can upload.
Δείτε την απάντηση που έγραψα ζητήστε συγγνώμη που δεν σας έκανα tag
Please see reply I wrote apologise I didn’t tag you
Δεν θα σας δώσουν τα χρήματά σας Ryan, αντάλλαξαν άδεια και κατέχουν άδεια Anjouan, η οποία τους απαγορεύει να επιτρέπουν / συναλλαγές στο ΗΒ - επίσης δεν υπάρχει τρόπος να επικοινωνήσετε με τον κάτοχο άδειας Anjouan, ο οποίος επίσης ενεργεί ως ADR (υπηρεσία επίλυσης διαφορών) μεταξύ σας και το καζίνο. Είναι μια ολοκληρωτική απάτη και πρέπει να κλείσουν όλα. Είναι ενδιαφέρον η Santeda International BV έλαβε ένα βαρύ πρόστιμο (το μέγιστο) 5 εκατομμύρια ευρώ για παραβάσεις που προφανώς στον Τύπο. Δείχνει πόσο κακά είναι αυτά τα καζίνο και τα προβλήματα που προκαλούν στους προβληματικούς παίκτες. Μπορείτε να κλείσετε τον λογαριασμό σας και να δημιουργήσετε έναν άλλο αμέσως με το ίδιο όνομα…. Δεν τους νοιάζει γιατί σου έχουν πάρει τα λεφτά μέχρι εδώ. Είναι τόσο λάθος.
They wont give you your money Ryan, they swapped license and hold an Anjouan License which prohibits them allowing / trading in the UK - also there is no way of contacting their Anjouan Licensee who also act as the ADR (dispute resolution service) between yourself and the casino. It is a total scam and they should all be shut down. Intrestingly enough Santeda International BV received a hefty fine (the maximum) €5 million euros for breaches apparently in the press. Shows how bad these casinos are and the problems they cause for problem gamblers. You can close your account and set up another straight away in the same name…. They don’t care because they’ve taken your money by this point. It’s so so wrong.
Γεια σου Jaro,
Επικοινώνησα με την Curacao egaming που μου ενημέρωσαν ότι δεν έχουν καμία σχέση μαζί τους ότι ο όμιλος santeda BV έχει τώρα άδεια με την Anjouan Gaming που τους απαγορεύει να έχουν δραστηριότητα στο Ηνωμένο Βασίλειο. Είχα επιβεβαίωση μέσω της cosmobet την οποία μπορώ να ανεβάσω.
Hi Jaro,
I contacted Curacao egaming who advised they have nothing to do with them the santeda BV group now hold a license with Anjouan Gaming who prohibit them having activity in the UK I had confirmation via cosmobet which I can upload.
Γεια, βλέπω ότι έχουμε το CEG ως άδεια στην κριτική μας και όταν κοίταξα τη σελίδα τους βρήκα επίσης το Anjouan, οπότε ευχαριστώ για την προειδοποίηση και το ελέγξα από την ομάδα δεδομένων μας, που θα το διορθώσει όταν είναι 100% σωστό .
Τέλος πάντων, είχατε κάποιο πρόβλημα όταν σας ενδιέφερε η άδεια;
Hey, I see that we have CEG as a license in our review and when I looked at their page I also found Anjouan so thanks for the warning and I've had it checked by our data team who will fix it when it's 100% right.
Anyway, did you have any problems when you were interested in the license ?
Ναι, αυτοεξαιρέθηκα και μου επέτρεψαν να δημιουργήσω έναν άλλο λογαριασμό και να καταθέσω αφού αυτοεξαιρέθηκα και κατέσχεσαν όλα τα κέρδη και αρνήθηκαν να επιστρέψουν τις καταθέσεις μου.
Yes I self excluded and they allowed me to set up another account and deposit after I self excluded and they confiscated all winnings and refused to refund my deposits anjouan gaming have no ADR and they are totally rogue along with all sister sites.
Συγγνώμη Jaron συνεχίζει να ξεχνάει να σε κάνει tag.
Sorry Jaron keep forgetting to tag you.
Ναι, αυτοεξαιρέθηκα και μου επέτρεψαν να δημιουργήσω έναν άλλο λογαριασμό και να καταθέσω αφού αυτοεξαιρέθηκα και κατέσχεσαν όλα τα κέρδη και αρνήθηκαν να επιστρέψουν τις καταθέσεις μου.
Yes I self excluded and they allowed me to set up another account and deposit after I self excluded and they confiscated all winnings and refused to refund my deposits anjouan gaming have no ADR and they are totally rogue along with all sister sites.
Λυπάμαι πραγματικά που ακούω ότι, όσον αφορά την προστασία των παικτών, όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη θα πρέπει να αντιμετωπίσουν το θέμα με υπευθυνότητα.
Αν πιστεύετε ότι το καζίνο έκανε κάτι λάθος, νομίζω ότι η υποβολή άλλης καταγγελίας μπορεί να βοηθήσει να μάθετε το βασικό σημείο και να σας βοηθήσει.
Τι νομίζετε;
I'm really sorry to hear that, when it comes to player's protection all interested parties should hold the matter responsibly.
If you feel that the casino somehow did anything wrong, I think submitting another complaint might help to find out the key point, and help you out.
What do you think?
Νομίζω ότι ο γκουρού του καζίνο δεν διερευνά σωστά τα παράπονά μου και ότι η υπάρχουσα καταγγελία μου συνεχίζεται εδώ και εβδομάδες και μόλις με περάσατε σε έναν άλλο ΓΚΟΥΡΟΥ, εννοώ ουάου.
I think that casino guru do not investigate complaints correctly and that my existing complaint has been on going for weeks and you’ve just passed me to yet another GURU I mean wow.
Αυτοί οι απατεώνες Αντζουάν έχουν αυτήν τη διεύθυνση email admin@anjouangaming.org
Το πρόβλημα είναι ότι είναι διεφθαρμένοι και συμφωνούν πάντα με το καζίνο.
Ήμουν αυτο-αποκλεισμένος μέσω CEG για 5 χρόνια στο καζίνο Cosmobet. Ξέρεις τι μου απάντησαν; Ότι από τη στιγμή που το καζίνο άλλαξε άδεια, ο αυτοαποκλεισμός δεν ισχύει πλέον.
Εάν καταθέσατε με πιστωτική κάρτα, ζητήστε από την τράπεζα αντιστροφή χρέωσης όπως θα κάνω εγώ.
Those Anjouan scoundrels have this email address admin@anjouangaming.org
The problem is that they are corrupt and always agree with the casino.
I was self-excluded via CEG for 5 years at Cosmobet casino. Do you know what they replied to me? That since the casino has changed its license, self-exclusion is no longer valid.
If you deposited with a credit card, ask the bank for a chargeback as I will do.
Quei farabutti di Anjouan hanno questo indirizzo mail admin@anjouangaming.org
Il problema è che sono corrotti e danno ragione sempre al casinò.
Io ero autoescluso tramite CEG per 5 anni sul casinò Cosmobet. Sai che mi hanno risposto? Che avendo il casinò cambiato licenza l'autoesclusione non è più valida..
Se hai depositato con carta di credito chiedi chargeback alla banca come farò io.
Νομίζω ότι ο γκουρού του καζίνο δεν διερευνά σωστά τα παράπονά μου και ότι η υπάρχουσα καταγγελία μου συνεχίζεται εδώ και εβδομάδες και μόλις με περάσατε σε έναν άλλο ΓΚΟΥΡΟΥ, εννοώ ουάου.
I think that casino guru do not investigate complaints correctly and that my existing complaint has been on going for weeks and you’ve just passed me to yet another GURU I mean wow.
Συγγνώμη, αναφέρεστε σε αυτό το παράπονό σας; Πιστεύω ότι η Radka αναφερόταν στο Goldenbet Casino, όπως γράφεις σε αυτό το thread, και όχι στο Velobet Casino, όπου έχεις υποβάλει το παράπονό σου.
Εν πάση περιπτώσει, μπορώ να δω ότι η ομάδα παραπόνων μας προσπαθεί να έρθει σε επαφή με το καζίνο στην καταγγελία σας και περιμένει να απαντήσει, επομένως δεν μπορούν να κάνουν τίποτα προς το παρόν.
Εάν χρειάζεστε οποιαδήποτε άλλη βοήθεια, ενημερώστε μας.
Sorry, are you referring to this complaint of yours? I believe that Radka was referring to the Goldenbet Casino, as you write in this thread, and not the Velobet Casino, where you have submitted your complaint.
Anyway, I can see that our complaint team is trying to get in contact with the casino in your complaint and is waiting for them to reply, so there is nothing much they can do as of now.
If you need any other help, please let us know.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δεν ήταν δυνατή η αναγνώριση της γλώσσας στην οποία γράψατε την απάντησή σας. Επιλέξτε τη γλώσσα σας από τις ακόλουθες επιλογές
Η ανάρτηση σας έχει αποσταλεί στους διαχειριστές του φόρουμ για έλεγχο, ώστε να διασφαλιστεί ότι πληροί τις οδηγίες κοινότητας. Θα λάβετε ένα email για το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας εντός 48 ωρών.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Διαπιστώσαμε ότι χρησιμοποιείτε το AdBlock. Δεν δείχνουμε διαφημίσεις, αλλά οι σύνδεσμοι προς ορισμένα καζίνο ενδέχεται να μη λειτουργούν με ενεργοποιημένο το AdBlock. Απενεργοποιήστε το AdBlock ή βάλτε σε λευκή λίστα τον ιστότοπό μας για να μπορείτε να επισκεφθείτε όλα τα καζίνο στις λίστες μας.