Γεια, μετακίνησα την ανάρτησή σας κάτω από το καζίνο για το οποίο μιλάτε. Σε αυτήν την περίπτωση, νομίζω ότι το καλύτερο που έχετε να κάνετε θα ήταν να γράψετε στη ζωντανή συνομιλία ή να υποστηρίξετε, πιθανώς στο email, ο οποίος θα μπορεί να σας συμβουλεύσει καλύτερα από εμάς, καθώς δεν είμαστε καζίνο. Έχετε δοκιμάσει να ρωτήσετε ποιο μπορεί να είναι το πρόβλημα εάν επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας και δεν μπορείτε να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας;
Hi I moved your post under the casino you are talking about. In this case, I think the best thing to do would be to write to live chat or support, possibly to email, who will be able to advise you better than us, as we are not a casino. Have you tried asking what the problem might be if you reset your password and can't log into your account ?
ευχαριστώ, έκανα πίσω και ρώτησα τον εαυτό μου τι συμβαίνει και πιστέψτε με, έχω αποδείξεις τον Νοέμβριο του 22, έκανα εγχείρηση κόλπων σε ευχαριστώ, είχα Covid και κέρδισα τα χρήματα, προσπάθησα να τα αποσύρω όλα και συνειδητοποίησα ότι δεν μπορώ να το κάνω οπότε δοκίμασα μόνο για 1500
μετά αρρώστησα με πνευμονία και κατέληξα στη ΜΕΘ
και έβαλα υποστήριξη ζωής, ήμουν σε εκείνο το νοσοκομείο μέχρι τον Απρίλιο με τον λογαριασμό μου να βρίσκεται στην πόρτα
το μόνο που δεν θα το κάνω παίζω
thank you i have set back and asked myself what happen and believe me i have proof in november of 22 i had sinus surgery at thank giving i had covid and i won the money i tried to withdraw it all and realized i can’t do that so i only tried for 1500
then i got sick with pneumonia and ended up in icu
and put on life support i was in that hospital until april with my account sitting doorment
all i wont to do it play
Λυπάμαι που ακούω για όσα έχετε περάσει. Εν πάση περιπτώσει, το πρόβλημα με τον λογαριασμό σας μπορεί να είναι απλώς ένα δευτερεύον ζήτημα που σχετίζεται με έναν αδρανή λογαριασμό. Το καζίνο μπορεί να πίστεψε ότι πρόθυμα σταματήσατε να παίζετε εκεί.
Τέλος πάντων, είστε βέβαιοι ότι θέλετε πραγματικά να παίξετε στο καζίνο; Έχουν πολύ χαμηλό δείκτη ασφάλειας σύμφωνα με την ιστοσελίδα μας 😕
I'm sorry to hear about what you have been through. Anyway, the issue with your account might be just a minor issue related to a dormant account. The casino may believed that you willingly stopped playing there.
Anyway, are you sure you really want to play in the casino? They have a very low safety index according to our website 😕
Χμ, εξακολουθείτε να έχετε πρόβλημα με τον κωδικό πρόσβασης; Προσπαθήσατε να το συζητήσετε με την υποστήριξη ή ακολουθήσατε όλα τα βήματα που περιγράφονται στο στιγμιότυπο οθόνης;
Ωστόσο, θα ήθελα επίσης να επισημάνω, όπως έκανε ο Daniel, ότι θα πρέπει να είστε προσεκτικοί αν κάνετε κατάθεση στο καζίνο, γιατί έχει χαμηλό δείκτη ασφάλειας. Μπορείτε να το ελέγξετε εδώ σε αυτόν τον σύνδεσμο: https://casino.guru/getwin-casino-review#tab=js-tab-reputation
Πρόσεχε σε παρακαλώ
Hmm, still having a problem with the password ? Did you try to discuss it with support, or did you follow all the steps described in the screenshot ?
However, I would also like to point out, as Daniel did, that you should be careful if you deposit in the casino, because it has a low safety index. You can check it here on this link: https://casino.guru/getwin-casino-review#tab=js-tab-reputation
Please be careful
Υπάρχει κάποια πιθανότητα να λυθεί το πρόβλημά σας; Δηλαδή, έχει αλλάξει κάτι στο μεταξύ;
Is there some chance to solve your issue? I mean, has anything changed meanwhile?
Ευχαριστώ.
Λοιπόν, μπορείτε να το πάρετε με κάποιο τρόπο; Δεν μπόρεσα να βρω καμία υπόδειξη ακόμη και ρωτώντας την Google, είστε βέβαιοι ότι είναι απαραίτητο;
Ούτε ίχνη σε όρους και προϋποθέσεις γιατί δεν βρήκα κανένα στην ιστοσελίδα!
Thank you.
So, can you get it somehow? I could not find any hint even by asking Google, are you sure it is necessary?
No traces in terms and conditions either because I could not find any on the website!
ναι, το χρειάζεσαι, έχω ένα email από χθες που λένε ότι δεν έχω λογαριασμό, αλλά αν δεν είχα, τότε πώς και δεν μπορώ να φτιάξω έναν (γιατί το email χρησιμοποιείται ήδη)
yes you do need it it’s i have a email from yesterday they say i don’t have an account but if i didn’t then how come i can’t make one ( cause email already in use)
Εντάξει.
Σε αυτή τη φάση, θα έστελνα όλα αυτά τα στιγμιότυπα οθόνης ως απάντηση στην απάντηση που λάβατε από την υποστήριξη.
Ξέρω ότι ακούγεται χαζό, αλλά είστε βέβαιοι ότι δεν έχετε εγγραφεί σε διαφορετικό email; Απλά ρωτάω.
Ok.
In this phase, I would send all those screenshots as a reply to the response you got from support.
I know it sounds dumb, but are you sure you have not registered under a different email? I'm just asking.
Θα το δοκιμάσω και όχι το ίδιο email γιατί έχω ένα email όταν βρήκα τον αριθμό ελέγχου ταυτότητας
i will try that and no it the same email cause i have an email when i had find the authenticator number
Λοιπόν, θα έλεγα ότι η δράση από την πλευρά του καζίνο είναι η μόνη λύση. 🤔
Κράτα με ενήμερο, σε παρακαλώ.
Well, I'd say the action from the casino's side is the only solution. 🤔
Keep me posted, please.
Κοιτάξτε τι μόλις έκανα το μόνο που έκανα λάθος ήταν να έδωσα λάθος διεύθυνση email, αλλά και πάλι θα μπορούσαν να είχαν μεταφέρει τα χρήματά μου σε διαφορετικό λογαριασμό πριν από πολύ καιρό
Look what I just got the only thing I did wrong was give the wrong email address but still they could’ve transferred my money to a different account a long time ago
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε έναν νέο λογαριασμό. Είναι ιδέα μου?
Λοιπόν, λυπάμαι που βλέπω ότι δυσκολεύεστε περισσότερο και θα ήθελα να σας υπενθυμίσω την προηγούμενη καταγγελία σας. Εάν αισθάνεστε ότι μας χρειάζεστε, ζητήστε να ανοίξει ξανά η καταγγελία σας. Απλώς ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο 👈 και μετά πατήστε το κουμπί.
Πώς σας φαίνεται αυτή η ιδέα;
I can't see why it is necessary to create a new account. Is it just me?
Well, I'm sorry to see you have been struggling further, and I'd like to remind you of your previous complaint. If you feel like you need us, please ask for your complaint to be reopened. Just follow this link 👈, then press the button.
What do you think of this idea?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.