Γεια, αν συνεχίζεται για δύο εβδομάδες και εξακολουθείτε να μην μπορείτε να κάνετε ανάληψη, μάλλον θα προχωρούσα και θα ξεκινούσα μια καταγγελία.
Εάν ενδιαφέρεστε, μπορείτε να βρείτετον σύνδεσμο εδώ και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει.
Από αυτά που διαβάζω, το καζίνο σου δίνει συνέχεια μια διαφορετική απάντηση, την οποία βρίσκω αρκετά μπερδεμένη. Είναι η πρώτη σας απόσυρση από το καζίνο; Έχετε δοκιμάσει να ρωτήσετε εάν θα βοηθούσε η αλλαγή του τρόπου πληρωμής;
Ενημερώστε με.
Hi, if it's been going on for two weeks and you still can't make a withdrawal, I'd probably go ahead and start a complaint.
If you're interested, you can find the link here and our team will try to help you.
From what I'm reading, the casino keeps giving you a different answer, which I find quite puzzling. Is this your first casino withdrawal? Have you tried asking if it would help to change the payment method?
Let me know.