ΦόρουμΚαζίνοGangsta Casino - γενική συζήτηση

Gangsta Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 7 μήνες από Romi
|
1902 προβολές 33 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
minnetdinov
πριν από 2 εβδομάδες

Hi, if it's been going on for two weeks and you still can't make a withdrawal, I'd probably go ahead and start a complaint. 

If you're interested, you can find the link here and our team will try to help you.

From what I'm reading, the casino keeps giving you a different answer, which I find quite puzzling. Is this your first casino withdrawal? Have you tried asking if it would help to change the payment method? 

Let me know.

πριν από 2 εβδομάδες

This is truly one of the best casinos I have visited. There are many games and many payment methods. I haven't had any issues yet, I don't have to wait long for withdrawals, and if I have a question, tech support is quick to respond via chat, although there have been a few times when I've had to wait a long time for an email response

Martin45
πριν από 2 εβδομάδες

That is really nice to hear.

How long do you play at this casino, if I may ask?

It is very important when a support of the casino can answer all the questions and help players, so I'm glad it is like that also here, as you say.

What was the longest wait for the withdrawal there?

If you'd like, you could describe all of your experiences in the user review for this casino. Did you know that?

It could help also others to learn more about this or any other casino you play at.

Here's the link for doing so if you wish.

πριν από 1 εβδομάδα

Σε 3 εβδομάδες απέσυρα 400€ στο mifinity, μετά από το οποίο αφαίρεσαν όλες τις μεθόδους ανάληψης και άφησαν μόνο κρυπτονομίσματα, μετά από πολλά email πλήρωσα άλλα 400 USD και οι πληρωμές σταμάτησαν, χθες η υποστήριξη απάντησε ότι θα επεξεργαζόταν ένα αίτημα ανάληψης και τα υπόλοιπα θα ήταν υποβλήθηκε σε επεξεργασία από τη Δευτέρα, αλλά δεν υπήρξε ανάληψη, δεν λειτουργούν το Σάββατο και την Κυριακή, αυτό το καζίνο είναι μια πλήρης απάτη. Είπαν ότι διόρθωσαν τον τρόπο πληρωμής και μετά ακύρωσαν 3 αιτήματα ανάληψης. Δεν συνιστώ ανεπιφύλακτα να κάνετε μια κατάθεση σε αυτό το καζίνο, αν κερδίσετε θα περιμένετε για μια πληρωμή για αρκετούς μήνες τουλάχιστον ή δεν θα λάβετε απολύτως τίποτα. Το καζίνο σας περιμένει συγκεκριμένα να χάσετε τα πάντα και παίζει με τα νεύρα των παικτών.

Κοίταξα το υπόλοιπο κρυπτονομισμάτων του καζίνο και είδα 500.000 $

file

δεν μπορούν να πληρώσουν τα 400 € μου για μία αίτηση μέσα σε 2 εβδομάδες. Αυτό είναι ένα έργο απάτης

.

Έγινε επεξεργασία από Romi πριν από 1 εβδομάδα
Αιτία: Sensitive information.
Αυτόματη μετάφραση:
minnetdinov
πριν από 1 εβδομάδα

I can see in your complaint that you mentioned the casino has some technical issues, though. Do you know if they were able to fix those already?

I hope that these issues are the only reason for not being able to pay you your winnings, and hopefully soon you will receive your money.🙏

Let us know, please, if there has been any news regarding this.

Romi
πριν από 1 εβδομάδα

Όλοι οι παίκτες γράφουν για αυτά τα προβλήματα, ανεξάρτητα από τα παράπονα που διάβασα. Νομίζω ότι δεν υπάρχουν προβλήματα και το γράφουν ως πρότυπο για όλους. Επιπλέον, μου είπαν ότι όλα τα προβλήματα λύθηκαν και ελέγχθηκαν, δεν έπρεπε να υπάρχουν προβλήματα, αλλά μόλις ήρθε η ώρα της ανάληψης, δεν έγινε πληρωμή. Μου είπαν πάλι ότι υπάρχουν προβλήματα.

Αντιφάσκουν με τον εαυτό τους, μπορούν να επεξεργαστούν τις αιτήσεις χειροκίνητα, όπως έκαναν κάποτε, αλλά δεν βιάζονται.

Αυτοί είναι απατεώνες, δεν θέλουν να πληρώσουν τα κέρδη, έχουν εκατομμύρια δολάρια στα κρυπτογραφικά πορτοφόλια τους και δεν θέλουν να μου πληρώσουν 20.000

file

file

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 1 εβδομάδα

Βρήκα περίπου 20 παράπονα σχετικά με τα καζίνο που δημοσιεύτηκαν κατά τη διάρκεια αυτού του έτους και κάθε παράπονο υποδεικνύει ένα πρόβλημα με την απόσυρση για τεχνικό λόγο, όλοι οι παίκτες έχουν πληρωμές σε διαφορετικούς τρόπους πληρωμής. Αμφιβάλλω αν είναι πιθανά τεχνικά προβλήματα με όλους τους τρόπους πληρωμής του καζίνο. Το πιο ενδιαφέρον είναι ότι τα προβλήματα εξαφανίζονται ξαφνικά όταν ο παίκτης αφήνει ένα παράπονο και οι αναλήψεις αρχίζουν να έρχονται σταθερά.

Αυτό το καζίνο πρέπει να μπει στη μαύρη λίστα.

Αυτόματη μετάφραση:
minnetdinov
πριν από 1 εβδομάδα

Unfortunately, it is really hard for us to know if they really have some technical issues as they say, or they don't, as you think.

I can see in your complaint that they are already working on your payment, and as soon as the casino pays their customers, there is no reason to blacklist this casino, I believe.

I can understand that it is not easy for you as a player that you need to wait a bit longer for your payment, but hopefully soon it will all be resolved.

May I ask how many days it is exactly from your withdrawal request now?🤔

Please hang in there, and I will keep my fingers crossed for the fastest resolution of this issue.🤞

Romi
πριν από 1 εβδομάδα

Από 23.10.2024 3 αιτήσεις ήταν σε διαδικασία, μία αίτηση πληρώθηκε χθες, αν και έγραψαν ότι θα την διεκπεραιώσουν πλήρως. Οι υπόλοιπες 2 αιτήσεις βρίσκονται ακόμη σε επεξεργασία

Αυτόματη μετάφραση:
minnetdinov
πριν από 1 εβδομάδα

HI there.

If I may, it appears the casino - or its payment provider are truly experiencing delays. Yet still, if the casino did not plan to pay, you would not get anything. Try to stay calm, please. I bet the other two withdrawals are in queue. Do you perhaps know whether this casino processes withdrawals during the weekends?

Radka
πριν από 1 εβδομάδα

Συγκεκριμένα δεν πληρώνουν έτσι ώστε ο παίκτης να χάσει ολόκληρο το υπόλοιπο, οπότε περιμένουν μέχρι την τελευταία στιγμή, δεν εργάζονται τα Σαββατοκύριακα, το καζίνο δεν έχει προβλήματα

Αυτόματη μετάφραση:
minnetdinov
πριν από 1 εβδομάδα

I see. Could you please present some prof that would resolve the question of "fake delays"? This is extremely important because we can't press the casino without having anything in hand. If you could help us with the evidence, it would be great. Do so through the complaint please.

I appreciate the details you provided about weekend withdrawals - thank you.



Radka
πριν από 1 εβδομάδα

Η καταγγελία περιέχει 2 στιγμιότυπα οθόνης πληρωμών για 400 $ και 432 $. Η πρώτη αίτηση διεκπεραιώθηκε χειροκίνητα από τους λογαριασμούς τους και η δεύτερη, σύμφωνα με τους ίδιους, στάλθηκε μέσω του ανταλλακτηρίου DEX που πρόσθεσαν πρόσφατα, αλλά τα πορτοφόλια αποστολής είναι τα ίδια, η ίδια διεύθυνση.

Το δεύτερο επιχείρημα, δεν υπήρχαν πληρωμές επειδή έπαιζα στον λογαριασμό μου κατά την περίοδο επεξεργασίας των αιτημάτων και το καζίνο απλώς περίμενε να χάσω τα πάντα και ως εκ τούτου δεν ήθελε να πληρώσει. Μόλις δεν έπαιξα κουλοχέρηδες για 2 μέρες, άρχισαν οι πληρωμές.


Επίσης την Παρασκευή της περασμένης εβδομάδας ανέφεραν ότι διεκπεραίωσαν μία πληρωμή, αλλά όλες οι αιτήσεις ήταν σε εκκρεμότητα, καμία δεν άλλαξε την κατάσταση "σε επεξεργασία".

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 εβδομάδα
Αυτόματη μετάφραση:
minnetdinov
πριν από 1 εβδομάδα

I believe that now we need to wait and see how Natalia, your complaint resolver, will continue in solving this issue.

Please stay patient, and hopefully soon we'll receive an update regarding the whole situation.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα